Äänestys

Minusta tarpeellinen miitti on:

Teemamiitit eri aiheista
Harrastusmiitit pelien tai liikunnan parissa
Perehdyttävät miitit aloittelijoille
Baarimiitit tms. ilman ohjelmaa
Vertaistukimiitti
Jotain ihan muuta, mitä?

Kirjoittaja Aihe: Riittääkö että seura on pervoa, vai odotatko miiteiltä muuta?  (Luettu 6711 kertaa)

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Joskus voisi olla mukava käydä miitissä, joka olisi oikea keskustelutilaisuus. Esittäydyttäisiin, olisi valittu teema, josta joku alustaisi hiukan, puheenvuoro kiertäisi aluksi järjestyksessä... (wait! Tämähän kuulostaa ihan polymiitiltä!)

Tämmöset vois kanssa olla kivoja.
Pikkasen hiljaista on ollut niissä miiteissä, missä minä olen käynyt, ja vaikka yritin kovasti esittäytyä yms. niin jengiä ei näyttänyt kauheasti kiinnostavan jutskailla nyypän kanssa. Vähän sellainen olo tullut, että vaikea päästä porukoihin ihan uutena, joka ei tunne ketään.

Ainakin tampereella kyllä helposti pääsee mukaan kun ihan rohkeasti vaan osallistuu siihen itse keskusteluun. Aika usein Tampereen miiteissä joko puhutaan aihepiiristä tai sitte yleismalmillisemmista asioista mihin on melko helppo osallistua.  En ole koskaan itse törmännyt siihen ettei uusille juteltaisi siinä missä muillekkin.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2611
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Ei aina jaksa jutella pervoista asioista, joten sen pohjalta seuran tulisi olla noin muutenkin itselle sopivahkoa harrastusten ja kiinnostusten perusteella.  Ja vaikka toinen olisi kuinka pervo niin ei välttämättä mitään puheen aihetta löydy, välillä onkin ollut näitä "istunpa tässä vaivaantuneena hiljaa litkien Magnerssia" -miittejä, kun seura ei välttämättä ole ollut itselle juuri kovin ihanteellista.

HeWhoCannotBeNamed

  • Vieras
Ei aina jaksa jutella pervoista asioista, joten sen pohjalta seuran tulisi olla noin muutenkin itselle sopivahkoa harrastusten ja kiinnostusten perusteella.  Ja vaikka toinen olisi kuinka pervo niin ei välttämättä mitään puheen aihetta löydy, välillä onkin ollut näitä "istunpa tässä vaivaantuneena hiljaa litkien Magnerssia" -miittejä, kun seura ei välttämättä ole ollut itselle juuri kovin ihanteellista.

No ei, varsinkin kun moni muu puheenaihe on paljon mielenkiintoisempi. Sellainen miitti, minkä teema on olla hiljaa ja tissutella, voisi olla hyvä. Joku lukupiiri voisi ehkä kiinnostaa kanssa.

Severin

  • Vieras
Miiteistä, vähän kokemusta omaavana en osaa esittää toiveita;

Mutta, todella positiivisesti yllättyneenä porukan korrektiin jopa diplomaattiseen silti rentoon käytökseen.

Porukka edusti ns. vanhemman valtiomiehen/naisen tyyliä, olisi siinä opittavaa monille.

Protokolla ja säännöt ovat upeat ja niitä noudatettiin, eivät sulje ketään ulkopuolelle, vie turhat pelot ja jännitteet  :) . Sitä ui kuin kala meressä  ::)

Meininki ja asiakkaat vähän toista kaliiberia kuin kontulan  :( tai missä tahansa Suomen
kapakoissa.


Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Haluaisin tavata muita, ja paljon.. Tulla nähdyksi...  O:-)

Master T

  • Vieras
Pervo seura riittää mainiosti. Muusta saa puhua aivan riittämiin muulloinkin ja muualla.

matthew

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 73
  • The Journey is as important as the Destination...
  • Galleria
muutamissa möötteissä käyneenä....

Fiksua ja ihanaa suraa on ollut poikkeuksetta. Ihan kun saa tavata ihmisiä ja yhdistyy nikki ja kasvot niin se on jo hienoa.  Mulla ei ole juuri muita odotuksia - tai ei tule nyt ainakaan mieleen.