Kirjoittaja Aihe: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?  (Luettu 19800 kertaa)

Nemean

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 257
  • Varjoissa viihtyvä yksilö
  • Galleria
Catzkissin aloittaman ketjun innoittamana, samainen asetelma toisinpäin..
Onko se aina mies, joka on iskutuulella ja epätoivoisimmillansa se joka ruinaa?

-katy-

  • Vieras
Varmaankin parisuhteessa kaikkeni tai mihin se sitten riittäisi. Olishan se aika vakava ja ajatuksia herättävä tilanne,jos toinen ei haluaisi seksiä ollenkaan tai että aina olisi kerjättävä. En nyt ajattele mitään "sessiota",jossa kurja orja laitetaan matelemaan saadakseen huomiota,hellyyttä ja seksinpoikasta-

Helppoa tää elo,kun ei tarvii vonkaa eikä muutakaan mitään itsekseen eläessä (-:

alabamatattoo

  • Vieras
Juuri nyt se on ihan sama, mitä teen, kun toinen osapuoli päättää saanko munaa vai mitä saan ja milloin..  :)
No mutta minä yritän vain olla hurmaava oma itseni ja toivon, että sillä irtoaa...  O:-) O:-)

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Komppaan alabamatattoota, joskus se on juurikin noin 8) 8) Eli aina sitä ei kysytä, milloin sitä halutaan vaan sitä annetaan, jos annetaan  8) 8)

Tuollaisen tilanteen ulkopuolella olen valmis varsin monenlaisiin uhrauksiin saadakseni sitä, jonka puutteessa olen...eli valmistamaan jotakin hyvin harvinaista ranskalaista ruokaherkkua....pukeutumaan minulle aina yhtä vieraaseen vaatekappaleeeseen eli sukkanauhaliiveihin...osallistumaan auton renkaiden vaihtoon....menemään jääkiekko-otteluun...keikistelemään hänen edessään huonolla tasapainollani 12 sentin koroissani....odottamaan, kun hän tulee palaverista (lue: juomareissulta) poikien kanssa....silittämään hänen paitansa....hoitamaan hänen murisevaa koiraansa ja sähisevää kissaansa....kuuntelemaan hänen pitkiä ja monimutkaisia selityksiään erilaisista globaaleista ilmiöistä mitään niistä välttämättä ymmärtämättä....sietämään hänen kovaäänisen kuorsauksensa ja valvomaan itse siinä vieressä...kuuntelemaan hänen lempimusiikkiaan, joka on jotakin vallan käsittämätöntä yhdistelmää teknojenkasta ja polkkaräpistä...odottamaan kiltisti, kun hän keskustelee viidennen kerran saman illan aikana äitinsä kanssa puhelimessa piiiiiitkiä puheluita....juomaan mukisematta laihan kahvin ja kehumaan niitä omituisen näköisiä karrelle palaneita myttyjä maailman parhaiksi itse leivotuiksi pulliksi....ymmärtämään, miksi tänään hänen jaloissaan on eri paria sukat - sininen ja vihreä ja huomenna liila ja ruskea.

Olen siis valmis tekemään mitä tahansa saadakseni munaa tuolta haluamaltani, omituiselta, ihanalta otukselta, siis mieheltä. Juuri nyt. Heti. Tällä minuutilla. Tällä sekunnilla.

Nyt  8)


Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4506
  • Galleria
Olen valmis tekemään aika paljonkin, mikäli muna ja etenkin munankantoteline on laadukas :).

EN kuitenkaan ole valmis mielistelemään, valehtelemaan, tekemään jotain mitä oikeasti en halua, enkä rikkomaan periaatteitani. Ainiin, enkä kokkaamaan :D jos jotain sellaista täytyy tehdä, olen mielummin ilman :D.

catzkiss

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 196
  • -suburban object-
  • Galleria
Nemean: Ei toki välttämättä mies aina ruinaa, mutta jostain syystä yhteiskunnan (ihmisten) asettamat normit jotenkin sallivat miesten pillun perässä juoksemisen pikemmin kuin halusta munaa ulvovan naaraan  >:D
Ja siis tässä ketjussa olisi myös mukava kuulla, millaisin keinoin naaraat ovat sitä munaa saaneet :)
« Viimeksi muokattu: 25.12.2013, 13:30 kirjoittanut catzkiss »

Master T

  • Vieras
En oikein pääse sisälle näiden ketjujen ajatukseen. Vastaus on mielestäni aivan selvä, että tietenkin niin naisella kuin miehellä on seksuaalisia haluja ja silloin ihminen koettaa toimia niin, että niitä pääsisi tyydyttämään. Iskee, ruinaa tai vaikka ulvoo. En usko, että halujen määrässä on sukupuolen mukaan eroja. Ihmisten välillä on kyllä eroja paljonkin.

Naiset miestä saadakseen toimivat epätoivoisimmillaan melko samoin kuin miehet epätoivoisimmillaan. Koettavat olla mahdollisimman paljon sellainen, jota olettavat vastakkaisen puolen haluavan. Epävarma nainen tai mies koettaa olla jotain muuta kuin on, koska kuvittelee, ettei voisi omana itsenään onnistua.  Surullista ja säälittävää, mutta ennenkaikkea täysin väärää ajattelua. Parhaiten pärjää olemalla oma itsensä. Saahan sitä tietysti munaa tai pillua myös huijaamalla. Olemalla joku muu, on se etu joillekin, ettei tarvitse uskaltaa näyttää sisintään edes itselleen. Rohkeutta elää ja olla oma itsensä, silloin onnistuu parhaiten, oli sitten mies tai nainen.

Viridian

Ilmeisesti ei lasketa sitä, että ylläpitää subitallia, jotta on aina varmasti joku yksilö joutavana, jonka voi kutsua paikalle "seksiorjaksi", jos oma mies on reissussa ja tarvitsee tuuraajan? Tosin em. järjestelmään ehkä muita tärkeämpiä syitä kuin muna, joka on ikäänkuin sukupuolisidonnainen sivutuote.

Mutta kai sitä on valmis ainakin lupaamaan aamupalaksi lettuja. Vähintään.

Toisaalta, jos hyvää ja tuttua ei ole tarjolla, en olisi valmis tyytymään mihinkään geneeriseen kuka vaan mistä vaan versioon, vaikka olisi tekniset ominaisuudet kuinka huippua.

Vir, jolle parempi kysymyksen asettelu olisi ehkä "Mitä olet valmis tekemään saadaksesi osaksesi huomiota, kiintymystä, palvontaa ja/tai palvelua".. se muna kun sitten tullee tuossa mukana, jos sitä sattuu tarvitsemaan...  *virn

Athene

  • Vieras
Riippuu munasta.
Oikeastaan - perusmunan eteen tuskin paljon jaksaa voimistella. Hyvän seisokkimunan jossa on kokoa ja näköä ja jossa munan yhteydessä on mukava mies kellä myös  kielenkannatimet toimivat ja joka näkee naisen muutenkin kun pilluna  - voisi hiukan tehdäkin jotain. Laittaa ruokaa, olla miellyttävä, lahjoaa pikkuisen :). Olla "se parempi minä".

Angelika

  • Vieras
Sakset auki ja aina olen saanut. Jos ja kun se joskus lakkaisikin johtamasta toivottuun toimeen, voisin maksaa siitä, että saan haluamani. Tuon kummempiin keinoihin en ole ajatellut taipua.  >:D

_Bambi_

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #10 : 25.12.2013, 16:30 »
Kysymyksen asettelun tulisi olla "Mitä olet valmis tekemään saadaksesi seksiä?" erotuksena kysymyksestä "Mitä olet valmis tekemään ihmissuhteen eteen?". Olen tulkinnut, että osa vastaa jälkimmäiseen ja osa edeltävään kysymykseen. Aloittaja on kuitenkin tarkoittanut mitä luultavammin seksiä ja nimenomaan ei sellaisessa tilanteessa mitä voidaan parisuhteeksi kutsua. Itse olen valmis panostamaan ihmissuhteeseen ja munan saantiin sitä kautta. Kyllä pelkkä laadukas munakin kelpaa, jos sitä helpolla saa.

Queena

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #11 : 25.12.2013, 22:22 »
En kyllä juuri mitään. Kuitenkin jos pelkkää munaa ajattelee, niin omien kokemuksieni perusteella seksi on ensimmäisillä kerroilla aikamoinen pettymys, ja useinkaan ei pääty siihen että on tyydyttynyt ja sellainen olo että wau, onneksi harrastin seksiä tuon kanssa. Orgasmia ei juuri koskaan saa ensimmäisellä kerralla, jos sitä ei itse itselleen tuota aktin aikana, alussa lupaava ja kukuttava kiima ja kiihotus päättyy useimmiten karvaaseen pettymykseen. Ehkä tilanne olisi eri jos tavoittelisi jotain jonka on jo aiemmin ehtinyt hyväksi toteamaan, ja tietäisi että hyvää olisi luvassa- toisaalta voiko tässä sulkea taas pois kokonaan kiinnostuksen mieheen? Omat kokemukseni eivät toki ole kovin laajoja, mutta eivät kuitenkaan ole koskaan rohkaiseet tavoittelemaan puhtaasti munaa. Miehillä on varmasti samankaltaisia pettymyksiä naisten kanssa, mutta luulisin että miehillä kuitenkin orgasmin saaminen panon aikana on taatumpaa kun naisilla, tämäkin kyllä varmasti johtuu siitä että miehet sen usein ihan itse itselleen tuottavat käyttäen naista lähinnä välineenä.

Hyvän ja kunnollisen miehen eteen on kuitenkin valmis tekemään aika paljonkin. Pelkkä munan saaminen ja seksi on kuitenkin yleensä pettymys, ja hyvää seksistä tulee vasta yhteisen harjoittelun pohjalta- ja tämän yhteisen harjoittelun jaksaminen edellytää sitä että mies on muutoinkin kiinnostava.

Lähestyin tätä asiaa nyt puhtaasti panon kautta, jätän pohdintojeni ulkopuolelle kaikki muut seksileikit.

shadow_witch

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #12 : 26.12.2013, 05:27 »
Parisuhteessa kaikkeni että into pysyy yllä...leikkiessä mitä käsketään...ja mikäli haluun muuten vaan niin en juurikaan mitään puhelua kummempaa...kyllä se muna aina naisen luo löytää ilman että tarttee ponnistella yhtään...

Aino

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #13 : 26.12.2013, 17:45 »
Sanomaan: "housut pois, ja muna esiin".  ;D

Kerran tanssin myös parkkipaikalla tangon...  :love:

Krasavica

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #14 : 26.12.2013, 17:59 »
Aika hitosti, melkein kaikkeni. Jossain vaiheesa, jos munaa ei kuulu, en jaksa olla aina se vonkaava osapuoli. Ja tosiaan, riippuu myös munasta ja munankantotelineestä. Kunnon kikkelitelinettä jaksaa vongata pidempään :D