Kirjoittaja Aihe: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?  (Luettu 19790 kertaa)

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #30 : 27.12.2013, 22:59 »
Kyllä mä olen valmis vaikka vähän maksamaan hyvästä munasta. Ehkä euron pari ja sillä pitää saada sitten kerralla kennollinen niitä munia. Sulkaamunista joutuu maksamaan enemmän, paitsi niistä ihan minikokoisista.

Mutta siis vähän vakavammin... Random-munan takia en ole valmis näkemään oikeastaan mitään vaivaa. Ei jaksa niin paljon kiinnostaa. Sitä paitsi kun on nainen, niin vaivaa tarvitse pahemmin nähdäkään, kunhan ilmaantuu paikalle. Paitsi parisuhteessa... Yleensä vaniljasuhteissa minä olin aina se joka halusi enemmän. Muutamalle jäin kakkoseksi, mutta heidän luokituksensa taisi olla ennemminkin pukki.

Mutta kaikkein eniten mielestäni tein silloin munan eteen kun olin sitä vonkumatta. Kun miehestä se kuulema oli paljon parempaa kun itse teki aloitteen, niin yritin sitten vaan olla viehkeä ja viritellä tunnelmaa tekemättä tai sanomatta kuitenkaan mitään.

ChickenRace

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #31 : 28.12.2013, 01:45 »
..käsisydämellä vannoo -- ikinä ei nainen ole saanut vain avaamalla sakset.. -EI ikinä.
 :o :-\

.. aikamonet sakset ovat oleet myös aukisidotut.. ehkä sillä seisovalla on sitten parikertaa klittaa läimästy ja thats it !

submiesjns

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #32 : 28.12.2013, 10:40 »
Kun miehestä se kuulema oli paljon parempaa kun itse teki aloitteen, niin yritin sitten vaan olla viehkeä ja viritellä tunnelmaa tekemättä tai sanomatta kuitenkaan mitään.

Lienenkö sitten minä poikeustapaus tuossa suhteessa. Satun tykkäämään myös naisista jotka osaavat ottaa halutessaan aloitteen käsiinsä. Oikeastaan...sitä jo nykypäivänä ja tasa-arvon aikakautena hiukan odotankin...Liika konservatiivisuus hiiteen tässäkin asiassa!! Moni mies ehkä hiukan aristelee tässä-asiassa vahvoja naisia...Oma itsetuntoni kuitenkin kestää sen hyvin, olen näet itsekkin suhtvahva persoona. Tiedän että, pystyn ns. vastamaan, ainakin henkisellä tasolla. Muutenkin tässä on aivan samajuttu kuin miesten tekemissä aloitteessa...Sen voi tehdä  tyylillä...tai mauttomasti. Kännissä ja uhoten...jää tasan se nainen rannalle!!

kinkye

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #33 : 28.12.2013, 12:05 »
Aika monia ei edes tee mieli, joten niiden takia en yhtään mitään.

Sitten on niitä joita panisi ihan mielellään jos tilanne olisi sellainen, että pitäisi jotain satunnaista seuraa löytää, mutta ei nekään erityisen vaikeita taida olla. Jos pelkän munan perässä niin tunnin-pari voisin viettää jutellen, kenties jopa antaen ymmärtää että olen kiinnostunut hänestä ihmisenä.

Isin ollessa kyseessä olen huomannut joskus vähän vonkaavani ja kitiseväni, hänen läheisyys nimittäin aiheuttaa sitä että tekisi koko ajan mieli :-[


Yleisesti ottaen, saadakseen mitä tahansa munaa naisen tuskin tarvitsee tehdä yhtään mitään. Mutta saadakseen just siltä hyvältä munankannattimelta saattaa joutua joskus vähän panostamaan.

LadyMask

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #34 : 28.12.2013, 13:52 »


 :) Onkos pakko tehdäkin jotain..... >:D

tomi

Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #35 : 28.12.2013, 13:53 »
Kun miehestä se kuulema oli paljon parempaa kun itse teki aloitteen, niin yritin sitten vaan olla viehkeä ja viritellä tunnelmaa tekemättä tai sanomatta kuitenkaan mitään.

Lienenkö sitten minä poikeustapaus tuossa suhteessa. Satun tykkäämään myös naisista jotka osaavat ottaa halutessaan aloitteen käsiinsä. Oikeastaan...sitä jo nykypäivänä ja tasa-arvon aikakautena hiukan odotankin...Liika konservatiivisuus hiiteen tässäkin asiassa!! Moni mies ehkä hiukan aristelee tässä-asiassa vahvoja naisia...Oma itsetuntoni kuitenkin kestää sen hyvin, olen näet itsekkin suhtvahva persoona. Tiedän että, pystyn ns. vastamaan, ainakin henkisellä tasolla. Muutenkin tässä on aivan samajuttu kuin miesten tekemissä aloitteessa...Sen voi tehdä  tyylillä...tai mauttomasti. Kännissä ja uhoten...jää tasan se nainen rannalle!!

Joo ujolle, estoselle eikä niin itsevarmalle on ihan taivaan lahja että on olemassa naisia jotka osaa, uskaltaa ja haluaa ottaa aloitteen omiin käsiin. Eihän tässä ois muuten edes teoriassa mahdollisuuksia! Sitäpaitsi vahvat ja itsevarmat naiset vaan on seksikkäitä.  :P Niin ja siis tää ihan oma henkilökohtanen mielipide...

Naya

Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #36 : 28.12.2013, 15:13 »
Juur opin...naiselta kuultu "Jos mies lähtee, vatsa täynnä ja kassit tyhjänä. Se palaa takaisin" ;)

Tämän olen ainakin huomannut toimivaksi. :D

Mutta vakavammin vastattuna, hmm. Aika lailla samoilla linjoilla olen kuin edellisetkin - jos joku oikeasti, oikeasti kiinnostaa, niin toki sitä voisi vaikka päällään seisoa (jos osaisi). Mutta ihan randomia... meh.

tillistallis

  • B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1471
  • ** Mainostilaa Myytävänä **
  • Galleria
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #37 : 28.12.2013, 17:07 »
Joo ujolle, estoselle eikä niin itsevarmalle on ihan taivaan lahja että on olemassa naisia jotka osaa, uskaltaa ja haluaa ottaa aloitteen omiin käsiin. Eihän tässä ois muuten edes teoriassa mahdollisuuksia! Sitäpaitsi vahvat ja itsevarmat naiset vaan on seksikkäitä.

Tomi puki hienosti ajatukseni sanoiksi.

-tt

SpeedMaster

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #38 : 28.12.2013, 18:01 »
Kohtalaisen epätoivoisiakin tapauksia tullut vastaan, kun meikäläinenkin on kelvannut ;)

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #39 : 28.12.2013, 18:12 »
Myös todellisia masokisteja on tullut vastaan, kun ovat halunneet toistekin.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #40 : 28.12.2013, 19:31 »
Pelkkä muna on niin epäkiinnostavaa että sanoisin ettei mitään, mutta kiinnostava ihminen saa tekemään paljonkin. Omaa Rakasta tulee joskus "vongattuakin" ja aina oon saanut  :))

SMIle

Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #41 : 28.12.2013, 19:55 »
:) Onkos pakko tehdäkin jotain..... >:D

Riippuu missä vaiheessa nainen on tekemättä mitään...  ;)
Lahnan kanssa seksihommat on kyllä ihan hanurista.

Ai

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #42 : 28.12.2013, 20:37 »
Se mitä nainen tekee on kyllä imho kiinni miehen asenteesta:P
Siitä miten kiinnostuneeksi toisen tekeee ennekuin palkitsee. Ja toki kaikki myös kiinni siitä miten palkitsee.
Sen verran sosiaalisissa suhteissa aina on "peliä", että palkintoa kaikki jollain tavalla tietoisesti tai tiedostomatta hakee. (jotain haluaa siitä sosiaalisesta toiminnasta itselleen hyöytyä) Toinen hakee munaa, toinen piparia yksi huomiota kolmas hyväksyntää.

Kun tiedät mitä se toinen toiminnasta hakee ja osaat rakentaa oikeanlaisen ansan oikealla syötillä niin olen pahoillani mutta on harvoja asioita mitä toinen ei tekisi. Niin mies kuin nainenkaan.
lähde: Art of seduction

voi ei kylläpä sain itseni kuullostaaan julmalta:P apua ei ollut tarkoitus XD

-katy-

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #43 : 28.12.2013, 21:10 »
Parempi sittenkin jättää menneet menneisyyteen.
« Viimeksi muokattu: 29.12.2013, 14:57 kirjoittanut katy »

SoulMaster

Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #44 : 29.12.2013, 17:43 »
Naiset harvemmin sanoo suoraan... Mutta jujankauta että tekevät hartiavoimin työtä että se tapahtuis ;)