Kirjoittaja Aihe: Yleistä pohdintaa (kysymyksiä) aloittelijalta  (Luettu 1651 kertaa)

Newbie

  • Vieras
Ollaan nelikymppinen pari ja seurusteltu reilun puolentoista vuoden verran. Naiseni on ollut aina avoin seksin suhteen ja pelaa molemmissa tiimeissä. Itse en ole ollut niin avoin, mutta syyttäisin tästä lähinnä olosuhteita (edellinen parisuhteeni kesti melkein 20 vuotta) Joka tapauksessa nyt ollaan kuitenkin löydetty molemmille uusia ulottuvuuksia ja suuntana näyttäisi olevan kinkyily. Käytiin parin kuukauden seurustelun jälkeen yhdessä seksikaupassa ja mukaan tarttui aloittelijoinen sidontasetti. Naiseni, omaksi yllätyksekseenkin, innostui sidottuna olemisesta ja minäkin innostuin hieman hänen "avuttomuudestaan" sidottuna. Tästä matka on pikkuhiljaa edennyt kevyestä läpsimisestä floggeriin ja ratsastusraippaan.

Yritän ymmärtää hänen motiivejaan olla käskytetty, sidottu & ruoskittu, jotta saisin suunniteltua skenaarioita paremmin ja osuvammin. Ollaan kyllä puhuttu aiheesta, mutta hän ei osaa itsekään tunnistaa motiivejaan. Viimeisen ruoskintasession jälkeen hän kertoi että session aikana hän oli minulle kiukkunen ja pettynyt, kun teen hänelle sellaista ja lopuksi vielä häpeissään, että tuli niin nopeasti, kun palkintona sai hieman hitachi konetta. Kuitenkin lopputulos oli hänelle mieleen vaikka tunteen olivatkin tuollaiset itse session aikana.  Tiedän myö,s että hän kaipaa välillä sitä, että hänet otetaan agressiivisesti ja rajusti, vastalauseista ja vastuisteluista huolimatta (overpower / rape-fantasy tyyliin) Muutaman kerran on ollut ilokseni todistamassa hänen harrastavan seksiä naisen kanssa ja siinä tilanteessa hän oli hyvin hallitseva ja ohjaajan paikalla. Täysin päinvastoin meidän keskinäistä normaalia dynamiikkaa joka on suhteellisen tasapuolinen, mutta hieman kuitenkin minun ohjauksessa. Meidän sessiot lähtevät käytännössä aina hänen toiveestaan, kun hän rikkoo tarkoituksella ja kiusaamalla meidän täysin keksittyjä sääntöjä. Yleensä tämä kiusoittelu ja sääntöjen rikkominen alkaa muutamaa päivää ennen kuin on mahdollista toteuttaa minkään laista rangaistusta ja jatkuu kunnes skenaario on toteutettu. Itse en usko, että häneen purisi rangaistus mistää todellisesta asiasta (tulit myöhässä kotiin tms.) vaan sen tosiaan pitää olla keksittyjen sääntöjen rikkomista.

Toinen mietityttävä asia on oma roolini tässä yhtälössä. En ole luonteeltani juurikaan kontrolloiva persoona, mutta nautin kuitenkin skenaarioiden suunnittelusta ja toteuttamisesta ja pääsen (nykyisin) hyvin rooliin. Normaalielämässä pyrin pysymään uusissa tilanteissa hieman sivussa, mutta useimmin käy kuitenkin niin, että huomaamattani päädyn kuitenkin keskelle ja hallitsen keskustelua. Sama on käynyt koko työelämäni ajan tiimien kanssa ja nuorena eri urheilulajeisa minusta tuli joko virallinen tai epävirallinen kapteeni. Kuitenkin sanoisin, että luontainen tapani esiintyä on positiivinen ja henkeä luova, eikä käskyttävä tai kontrolloiva, enkä päädy keskipisteeksi huutamalla muut hiljaiseksi. Kysymys on, voiko hallitsevan roolin omaavan henkilön pääasiallisena motiivina olla palveleminen? Saan parhaan tyydytyksen ja palkinnon siitä, että olen onnistunut luomaan ja toteuttamaan skenaarion jonka lopussa nainen on ihan kuitti mutta hyvin onnellinen. 

Myös tuo aiemmin mainitsemani overpower / rape fantasy on mulle erityinen haaste henkisesti. Mulle on hyvin vaikeaa olla "kontrolloimatomasti "kovakourainen naista kohtaan. Kontrolloimattomalla tarkoitan sitä, että kun normaalissa sessiossa on koko ajan tilanne hallinnassa ja seuraava siirto mietittynä ja tilanne etenee pääasiassa käskyttämisen kautta, niin tuollaisessa overpower tyyppisessä tilanteessa pitäisi käskyttämisen sijaan toimia enemmän fyysisesti pakottamalla ja se on haastavaa. Tämä henkinen haaste kohdistuu kuitenkin vain naisiin, kovakouraisuus asiana ei ole pelottava

Olen ihan aloittelija näiden aiheiden tiimoilla, mutta sen verran edistynyt kuitenkin, että "pari kolme läpsyä ja pano"-vaihe on jo ohitettu ja haluan todella oppia ymmärtämään hänen (ja omia) todellisia motivaatioita ja rakentaa osuvampia ja parempia skenaarioita jatkossa.

Kaikki vinkit, pohdinnat ja ehdotukset esim. kirjat ja linkit ovat tervetulleita. Tällä hetkellä kiinnostaa enemmän tuo psykologinen puoli, mutta myös tekniseen puoleen liittyvät vinkit ovat tervetulleita

Teukka Tähtönen

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 69
  • Opettelemassa sidontaa ja piiskausta. Ja kaikkea.
  • Galleria
Vs: Yleistä pohdintaa (kysymyksiä) aloittelijalta
« Vastaus #1 : 25.08.2020, 23:00 »
New topping book ja sen vastine new  bottoming book -kirjat voisivat olla hyvät alkuun. Sellainen pintaraapaisu molempien näkövinkkeleistä. Ja miitteihin varmaan voisi mennä juttelemaan. Ja bileissä sitten näkee vähän tositoimintaa, niin saa vähän käsitystä dynamiikasta. Nämä nyt omia mielipiteitä tietysti.

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 724
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Yleistä pohdintaa (kysymyksiä) aloittelijalta
« Vastaus #2 : 26.08.2020, 00:23 »
Viimeisen ruoskintasession jälkeen hän kertoi että session aikana hän oli minulle kiukkunen ja pettynyt, kun teen hänelle sellaista ja lopuksi vielä häpeissään, että tuli niin nopeasti, kun palkintona sai hieman hitachi konetta. Kuitenkin lopputulos oli hänelle mieleen vaikka tunteen olivatkin tuollaiset itse session aikana.
Ensinnäkin, tuntuu hyvältä, että kumpikin teistä astuu tuntemuksissaan julkisesti toiselle kohdatuksi. Toiseksi, kuulostaa ilahduttavalta sekin, että häpeän tunteet käsitellään. Kannustaisin teitä kuitenkin astumaan pidemmälle ja miettimään yhdessä, mitkä asiat häpeän takana ovat.
Kysymys on, voiko hallitsevan roolin omaavan henkilön pääasiallisena motiivina olla palveleminen? Saan parhaan tyydytyksen ja palkinnon siitä, että olen onnistunut luomaan ja toteuttamaan skenaarion jonka lopussa nainen on ihan kuitti mutta hyvin onnellinen.
Lukemani mukaan tämä foorumi on pullollaan palveluhenkisiä Topeja, niinpä vastauksenani on kyllä.