Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Miehen pitäisi asettaa naiselle rajat?

<< < (2/17) > >>

MasterOpie:

--- Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 06.12.2014, 18:34 ---Eli  dominoivat miehet eivät lupia kysele, vaan katsovat jos käy, jos ei käy niin tekevät jotain muuta joka kiinnosta.

--- Lainaus päättyy ---

Käviskö tänään piiskaus? Ai ei, no mä katson sitten formuloita?

Guide-Master:

--- Lainaus käyttäjältä: Karwanaama - 06.12.2014, 18:45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 06.12.2014, 18:34 ---Eli  dominoivat miehet eivät lupia kysele, vaan katsovat jos käy, jos ei käy niin tekevät jotain muuta joka kiinnosta.

--- Lainaus päättyy ---

Käviskö tänään piiskaus? Ai ei, no mä katson sitten formuloita?

--- Lainaus päättyy ---
Niin, jotkut tietenkin loukkaantuivat tollasesta  kieltäytyminen,  toiset taas ei sitä minään pidä, sillä on vain yksi kiinnostuksen kohden monista☺

Pip:
kaikki Masterismiehet, jotka ovat suhteen aloituksessa mitään keskustelleet suhteen laadusta ja siitä yhtään mitään sopineet, niin ovat itse asiassa subeja. Todellinen master käy ulkona hakemassa valitsemansa naisen ja hiuksista retuuttaen raahaa tämän alisteisekseen. Käsittääkseni aloittaja kuuluu tässä asiassa myös niihin subeihin.

Guide-Master:

--- Lainaus käyttäjältä: Pip - 06.12.2014, 19:24 ---kaikki Masterismiehet, jotka ovat suhteen aloituksessa mitään keskustelleet suhteen laadusta ja siitä yhtään mitään sopineet, niin ovat itse asiassa subeja. Todellinen master käy ulkona hakemassa valitsemansa naisen ja hiuksista retuuttaen raahaa tämän alisteisekseen. Käsittääkseni aloittaja kuuluu tässä asiassa myös niihin subeihin.

--- Lainaus päättyy ---
Jotkut ovat osanneet ne rajat jo keskustelun alussa, jolloin ovat myös pystyneet määrittelemään mistä keskustelu käydään. Eli rajat yleensä jo ensimmäisellä tapaamisesta, itse kylläkin jo netissä käydyn keskustelun aikana, sillä en jaksa kiukuttelun laisinkaan.

Pip:

--- Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 06.12.2014, 19:44 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pip - 06.12.2014, 19:24 ---kaikki Masterismiehet, jotka ovat suhteen aloituksessa mitään keskustelleet suhteen laadusta ja siitä yhtään mitään sopineet, niin ovat itse asiassa subeja. Todellinen master käy ulkona hakemassa valitsemansa naisen ja hiuksista retuuttaen raahaa tämän alisteisekseen. Käsittääkseni aloittaja kuuluu tässä asiassa myös niihin subeihin.

--- Lainaus päättyy ---
Jotkut ovat osanneet ne rajat jo keskustelun alussa, jolloin ovat myös pystyneet määrittelemään mistä keskustelu käydään. Eli rajat yleensä jo ensimmäisellä tapaamisesta, itse kylläkin jo netissä käydyn keskustelun aikana, sillä en jaksa kiukuttelun laisinkaan.

--- Lainaus päättyy ---
Mutta eihän toi oo sun logiikkas mukaista ollenkaan. Ei sellasistakaan voi keskustella, kun silloin master on vaan subi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta