Kirjoittaja Aihe: Bilelippujen hinnoitteluperusteista  (Luettu 8568 kertaa)

bin_hki

  • Vieras
Vs: Bilelippujen hinnoitteluperusteista
« Vastaus #30 : 08.12.2018, 22:03 »
Jostain syystä miehiä on helpompi houkutella swinger-bileisiin kuin naisia. :o Mä oon miettinyt tätä ja vähän väitän, että vaniljamaailmassa (miksei täälläkin, jos kysytään joltain pvchattutädiltä) ympäriinsä paneskeleva mies on edelleen hyvä jätkä, pelimies ja nainen edelleen vähän huora. O0

Minä olen estottomasti nauttinut siitä, että olen niin haluttu vieras, että toisinaan olen koto- ja ulkomaailmassa päässyt edullisemmin tai jopa ilmaiseksi sisään. Jos tupa näin saadaan täyteen ja vastinkappaleita on suurinpiirtein positiivinen kohtaanto niin "Go for it!".

Joskus vitsinä sanoin, että että lopetan seksin, kun joudun ruveta maksamaan siitä - Kunnes alotin BDSM:n ja yllättäen rahaa alkoi palamaan bileisiin, matkoihin, vetimiin ja leikkikaluihin... ::)

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Bilelippujen hinnoitteluperusteista
« Vastaus #31 : 08.12.2018, 22:23 »
Lähtökohtisesti kaikki syrjintä on perseestä ja sitä pitää pyrkiä karsimaan pois. Paitsi jos se kohdistuu valkoisiin hetero/cis miehiin, jolloin se on ihan jees ja hyväksyttävää.

vanDaali

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 655
  • Kutsumapronomini: "se"
  • Galleria
Vs: Bilelippujen hinnoitteluperusteista
« Vastaus #32 : 08.12.2018, 23:18 »
Enpä aikaisemmassa kommentissa tajunnut että kyse ei ollut mistään yhdistysten tms kinky-bileistä vaan yksityisen järjestäjän swinger-painoitteisista bileistä.  Kukin yksityinen hinnoitelkoon miten tahtoo, ja jos joku katsoo että tekee paremmin hinnoittelemalla toisin niin siitä vaan järjestämään.

Periaatteessa nykyaikana voisi olla jopa halpabussi/lentoyhtiötyylinen hinnoittelu jos halutaan tupa täyteen ja suunnilleen sama määrä kahta pääasiallista sukupuolta; kysynnän mukaan hinta liikkuu ylös- ja alaspäin sen mukaan miten lippuja menee kaupaksi. Yksi viimeinen miespaikka saattaa sitten olla aika kallis ihan viime tingassa ostettuna..


Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Bilelippujen hinnoitteluperusteista
« Vastaus #33 : 30.12.2018, 09:26 »
Lain mukaan tavaran ja palvelun pitää olla lähtökohtaisesti saman hintainen miehille ja naisille.