Kirjoittaja Aihe: Olisitko kiinnostunut tulemaan mukaan Rsykkeen toimintaan?  (Luettu 3225 kertaa)

Pip

Rsyke kaipaa porukkaansa mukaan uusia innokkaita ihmisiä! Jos kiinnostuit tule tutustumaan ja tapaamaan hallituslaisia torstaina 26.5.16 klo 18.15 alkaen Gastro pub Nordicin taka-tilaan osoitteessa otavalankatu 3, Tampere

Mikäli jotain kysyttävää asiasta niin kysy rohkeasti, vastaamme mielellämme  :)

Pip ja Shae

Corsected

Hnngg, typerä kesä ja työt. Jos syksymmällä vielä kaipaillaan ihmisiä niin sitten voin pompata matkaan mukaan, mutta hukun niin taidokkaasti töihin tällä hetkellä, että ei vaan aika riitä :(

Pip

Kesän aikana ei oikein muuta tekemistä ole, kuin TAFF:in järjestelyä. Lähinnä tuon miitin tarkoitus on, että jos jollakin olisi joitain uusia ideoita. Ja voithan vaan tulla tutustumaan tuohon tapaamiseen muihin tyyppeihin.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Mua kiinnostaa Rsykeen hallitushommat. Kannattaako mun tulla tähän tapaamiseen, jos hallitustouhut kiinnostaa?

Glori

  • Vieras

En puhu Rsykeen edustajana, vaan ihan yleisellä tasolla. Jos hallitushommat kiinnostaa, niin vuosikokouksessa hallituksesta äänestettäessä saattavat kiinnostus ja aktiivisuus yhdistyksen muuta toimintaa kohtaan, vaikka talkootöitä, olla plussaa.

Itse en äänestäisi yhdistyksen hallitukseen henkilöä, jolla ei ole muuten kiinnostusta osallistua yhteiseen tekemiseen.
Mutta minä olenkin se kireänutturainen täti.

Pip

Kyllä sitä aina kannattaa naamaansa näyttää, että tulee tutuiksi muiden kanssa.  :)

Moph

Nosto.

Corsected

Ootteko muuten kuinka pitkään paikalla huomenissa? Pääsen kuuden aikoihin Ruovedellä töistä ja sieltä ei alle tuntiin Tampereelle ajeta. :D

Pip

Kyllä siellä varmaan ollaan paikalla, ettei tarvitse sentään henkensä uhalla ajella.  :D

Pip

Paikalla ollut työryhmä sai asioita puhuttua taas eitiäpäin. Kiitos osallistuneille.