Kirjoittaja Aihe: Kuvan tulostamismahdollisuus väritys tarkoitukseen  (Luettu 1532 kertaa)

NeitiM

  • Vieras
Hei,

Olen piirtänyt kuvan, mutta koska olen niin kiltti, niin haluan antaa muillekin mahdollisuuden värittää kuvan, jos joku haluaa. Nyt mietin, että mikä on paras tapa toimia näin baarin sääntöjen ja ohjeiden kannalta ja onko siihen edes sellaiseen mahdollisuus.

Minulla on siis mustavalkoinen kuva, jonka olen itse piirtänyt ja tämän haluan julkaista. Missä on paras kuvalaatu - galleriassa vai profiilikuvissa? Vai teenkö täysin oman ketjun? Voinko käyttää dropboxia tai vastaavaa linkkausta, jossa kuvan voi ladata omalle koneelle ja tulostaa? Vai tallentavatko immuset kuvan omalle koneelle "tallenna kuva" tms valikon kautta? Mikä olisi paras tapa toimia? ja mitä muita vaihtoehtoja minulla on? jos on?

Yst.terv. NeitiM

edit.
Liittenä on kuva väritystarkoitukseen. Tavallaan olisi kiva, jos voisin piirtää kuvia ja antaa ne muiden väritettäväksi ja siinä samalla itsekin värittäisin (mut myös julkaisisin galleriassa väritettynä). En vain tiedä onko se mahdollista täällä ja voiko siinä syntyä sitten ongelmaa ja millaisia ongelmia (esim. Voivatko muut julkaista esim. galleriassa vai onko julkaisu sallittu vain omassa ketjussa tms mut voi olla, ettei kukaan ole sen kummemmin kiinnostunutkaan värittämään kuvia  ;D) ja miten ne ongelmat sitten voisi välttää... Haluan vain antaa muillekin mahdollisuus värittää kuvia, koska tiedän ainakin, että pikkuiset tykkää värittämisestä  ^-^ ymmärrän myös, jos tämä tuottaa ongelmia  :-\ vastauksia / kysymyksiä otan vastaan

edit2. Käyn myöhemmin skannaamassa kuvan, jos laatu olisi parempi... edit3. Pdf:nä..
« Viimeksi muokattu: 18.04.2018, 19:13 kirjoittanut NeitiM »

NeitiM

  • Vieras
Vs: Kuvan tulostamismahdollisuus väritys tarkoitukseen
« Vastaus #1 : 17.04.2018, 20:03 »
Mietin ratkaisua ongelmaan eli onko ok, jos samalla kun julkaisen sen väritetyn kuvan galleriassa, niin linkkaan mustavalkoisen pdf:n pikkuisketjuun? Gallerian ja pikkuisketjun viestissä olisi linkki molempiin suuntiin, jolloin ei mitään ihmeempää tarvitse tehdä, mutta siltikin se pohjimmainen kysymys: voiko viestin liitteenä olla "väritysvapaa" kuva pikkuisketjussa? 

Paistettu Mörkö

  • Grandmaster of Uranus
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 708
  • Suursmurffi 2024 ja Baarin kirstunvartija
  • Galleria
Vs: Kuvan tulostamismahdollisuus väritys tarkoitukseen
« Vastaus #2 : 17.04.2018, 20:28 »
Moro,

syy, miksi Baarissa rajoitetaan galleriakuvien kokoa on yksinkertaisesti se että tallennustila konkreettisesti maksaa BDSM-baari ry:lle joitain roposia kuukaudessa. Olemme muuttamassa gallerian asetuksia lähiaikoina ja ottamassa Baarille lisää tallennustilaa, mutta...

..tähän asiaan liittyen paras ratkaisu on varmasti pistää kuva viestin liitetiedostoksi, kuten tässä ketjussa. Voit silloin samalla viestiin kirjailla haluamasi käyttörajoitukset (voiko upata väritetyn kuvan galleriaan yms yms yms.). Liitetiedostoilla on vain tiedostokokorajoitus, eikä kuvia skaalata pienemmiksi.

Rgds, Mörkö