Kirjoittaja Aihe: Älä mene halpaan  (Luettu 7457 kertaa)

Glori

  • Vieras
Älä mene halpaan
« : 25.11.2011, 13:34 »
Sain edesmenneen kehän aikana useammankin yhteydenoton tältä kyseiseltä henkilöltä. Tiedän monen muunkin saaneen. Ehkä  tämä on turhaa, mutta muistutuksena tämä että netissä voi esiintyä kenenä hyvänsä.

www.iltalehti.fi/uutiset/2011112314809835_uu.shtml

Queena

  • Vieras
Vs: Älä mene halpaan
« Vastaus #1 : 25.11.2011, 13:40 »
Hahaa, minäkin sain viestejä, ja muistan vieläpä keskusteluketjutkin aiheesta lukeneeni. Täällä ei ole sukkahousuhoukuttelua toistaiseksi ollut.

Naurattaa jutusta tämä:

"Mitään asuntotarjousta tai radio-ohjelmaa ei ollut.

Oli vain yksi sukkahousuleikeistä pitävä keski-ikäinen mies."

Älkää menkö sukkahousumiehen halpaan. Muistan itse vastanneeni viesteihin luettuani kysyisen veroitteluketjun kehässä, ihan mielenkiinnosta sitä kohtaan että mitä eri keinoja houkutteluun tyyppi voikaan yrittää käyttää.

brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 857
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
Vs: Älä mene halpaan
« Vastaus #2 : 25.11.2011, 14:06 »
joo, jotain muistelin että käytännössä kaikki naispuoliset henkilöt kehäs oli saanut siltä jonkun viestin....

Glori

  • Vieras
Vs: Älä mene halpaan
« Vastaus #3 : 25.11.2011, 14:10 »

Älkää menkö sukkahousumiehen halpaan. Muistan itse vastanneeni viesteihin luettuani kysyisen veroitteluketjun kehässä, ihan mielenkiinnosta sitä kohtaan että mitä eri keinoja houkutteluun tyyppi voikaan yrittää käyttää.

...naamiaiset Kämpissa, grillijuhlat viineineen, Kansallisteatterin kutsuvierasnäytäntö...

submit

  • Vieras
Vs: Älä mene halpaan
« Vastaus #4 : 25.11.2011, 14:13 »
Julkkisristeily

brainIsMySexOrgan

  • Vieras
Vs: Älä mene halpaan
« Vastaus #5 : 25.11.2011, 15:51 »
Surullista, että tuollainen toiminta on ilmeisesti täysin laillista:

Miten poliisi suhtautuu tällaiseen, vähintäänkin arveluttavana pidettävään toimintaan?

- Kyllä siinä tietenkin huijataan, valehdellaan ja annetaan ymmärtää asioita väärin, mutta kun ketään ei pakoteta mihinkään, niin rikoksen tunnusmerkistö ei täyty, Kivinen sanoo.

Isabis

  • Vieras
Vs: Älä mene halpaan
« Vastaus #6 : 25.11.2011, 17:31 »
Naamiaiset kampissa ja grilijuhlat.

Mutta koska minä olen friikki ja kiinnostun oudoista eläimistä, olen tutustunut tähän heppuun. Kyseessä ei suinkaan ole hurja raiskaaja predator joka vaanii naisia. Sensijaan sälli on naamatusten ihan tavallisen näköinen, mukava ja ystävällinen ihmispolo. Siinä vaiheessa kun päästään yli kaikesta tuosta utopistisesta shaissesta, jota hänen aivonsa ensialkuun suoltavat, tämänkin herran kanssa voi olla ihan vaan kaveri.

Ja käydä sitten puhtaalta pöydältä grillaamaassa ja viiniä juomassa ilman odotuksia omasta tv sarjasta, ilmaisesta ristelystä, mallin urasta jne.

On tietysti sääli, että joku tuntee tarvetta huijata ihmisiä saadakseen haluamaansa huomiota, etenkin kun aina joku menee näihin tyhjiin lupauksiin mukaan - ja kokee sitten itsensä loukatuksi. Poliisille asti jutut menevät silti vain siksi, että perusvaniljanainen pitää pelottavana perwoiluna sitä, että mies tykkää sukkahousuista ja haluaa tulla alistetuksi. Ei siksi, että ko. henkilö olisi vaarallinen.

Queena

  • Vieras
Vs: Älä mene halpaan
« Vastaus #7 : 25.11.2011, 17:47 »
Naamiaiset kampissa ja grilijuhlat.

Mutta koska minä olen friikki ja kiinnostun oudoista eläimistä, olen tutustunut tähän heppuun. Kyseessä ei suinkaan ole hurja raiskaaja predator joka vaanii naisia. Sensijaan sälli on naamatusten ihan tavallisen näköinen, mukava ja ystävällinen ihmispolo. Siinä vaiheessa kun päästään yli kaikesta tuosta utopistisesta shaissesta, jota hänen aivonsa ensialkuun suoltavat, tämänkin herran kanssa voi olla ihan vaan kaveri.

Ja käydä sitten puhtaalta pöydältä grillaamaassa ja viiniä juomassa ilman odotuksia omasta tv sarjasta, ilmaisesta ristelystä, mallin urasta jne.

On tietysti sääli, että joku tuntee tarvetta huijata ihmisiä saadakseen haluamaansa huomiota, etenkin kun aina joku menee näihin tyhjiin lupauksiin mukaan - ja kokee sitten itsensä loukatuksi. Poliisille asti jutut menevät silti vain siksi, että perusvaniljanainen pitää pelottavana perwoiluna sitä, että mies tykkää sukkahousuista ja haluaa tulla alistetuksi. Ei siksi, että ko. henkilö olisi vaarallinen.

Joo eihän noissa jutuissa olekkaan koskaan sanottu että miehestä olisi ollut vaaraa.
Voit lähettää sille mukavalle miehelle terveiset, että on vaan oma itsensä, ja laittaa vaikka mukavan deitti-ilmoituksen missä hakee sukkahousufetisisti miehestä kiinnostunuttta naista. Ihme systeemiä että pitää keksiä kaikenmaailman tv-ohjelmia naisten houkutteluksi. Huijaaminen ja valehteleminen ei koskaan ole hyväksyttävää.
Toisaalta miehet aina narisee siitä että heidän ilmoituksiinsa ei tule vastuksia- joten ehkä tämä on pitkälle vietyä turhautumista hiljaisuuteen kinkydeittirintamalla?

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Älä mene halpaan
« Vastaus #8 : 25.11.2011, 18:37 »
Miehet on niin söpöjä sukkahousuissa ja kynsilakoissa.  :love:  Ei mitään sitä vastaan jos pukisin 40 denierin perusruskeat haarakiilalla ja kärkivahvisteella  sukkahousumiehelle. Jaa, on tainnut ollakin sellaisia sukkahoususessioita joskus aikoinaan.

Mikäli reilusti myöntää mistä pitää ja mitä haluaa, se on ihan ok, mutta huijauksen kanssa ei kiva.

Koo

  • Vieras
Vs: Älä mene halpaan
« Vastaus #9 : 25.11.2011, 20:54 »
Miehet on niin söpöjä sukkahousuissa ja kynsilakoissa.  :love: 

Miehet on muuten söpöjä rikkinäisissä farkuissa ja kippanassa t-paidassa  :love:

Hups, ihan OT!

Smooth

  • Vieras
Vs: Älä mene halpaan
« Vastaus #10 : 25.11.2011, 22:08 »
... olen tutustunut tähän heppuun... Sensijaan sälli on naamatusten ihan tavallisen näköinen, mukava ja ystävällinen ihmispolo.

Komps.
En minäkään saannut mitään traumoja. Vaikka stooria tuli melkoista...:).

chilinen

  • Vieras
Vs: Älä mene halpaan
« Vastaus #11 : 25.11.2011, 22:52 »
Ottamatta kantaa siihen, onko oikein antaa ymmärtää jotain olematonta, niin kannattaa joskus hiukan miettiä sitäkin, kuinka todennäköistä olisi, että ihminen, jolla on olettamuksen mukaiset suhteet, lähtisi ihan noin vaan ketään luuraamaan mukaan.

Ainahan kaikki on mahdollista, ja joskus toi voi oikeastikin pitää paikkansa, mutta silti.... pientä skeptisyyttä alkuun ennen suuria toiveita.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Älä mene halpaan
« Vastaus #12 : 27.11.2011, 21:57 »
Vaikuttaa harmittomalta tapauksesta jos hänet kohtaa Nainen.

Siis nainen isolla N:llä .. sellainen, jolla ei mene ihan vähästä sormi suuhun.

Simone

  • Vieras
Vs: Älä mene halpaan
« Vastaus #13 : 28.11.2011, 01:37 »
Muistan myös viestitelleeni todennäköisesti juuri tämän henkilön kanssa ja osallistuneeni Kehän keskusteluun aiheesta.
Jotenkin jäi mielikuva aika epätoivoisesta tyypistä joka oli hyvinkin kiltti ja vähän reppana.
Taisin olla vain se "ei niin potentiaalinen tapaus", kun mua ei voisi vähempää kiinnostaa joku julkkisristeily. Tai ainakin siitä pitäisi voida laskuttaa kunnolla  ;)
Mutta vihainen tuolle tyypille en ollut, lähinnä herätti sääliä, että tollaisilla keinoilla koittaa ketään edes iskeä. 

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Älä mene halpaan
« Vastaus #14 : 28.11.2011, 19:40 »
Oletettavasti sama henkilö, joka vastasi meidän deitti-ilmoomme kehällä. Taisin kiittää kohteliaasti heti toisen viestin jälkeen, ja todeta, ettei ihan nyt synkkaa :) Harmittomana tapauksena minäkin pidin, tunsin myös lähinnä sääliä miesparkaa kohtaan.