Kirjoittaja Aihe: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?  (Luettu 22581 kertaa)

Ennui

  • Vieras
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #15 : 06.04.2011, 18:46 »
Jos ei ole mitä keinuttaa niin se siitä kasista.

Mutta mieluummin harppoo ja tallustelee ihan vaan ihmisenä niin kuin itsestä hyvältä tuntuu, kuin kerjää väsyneiden vanhojen pervojen tuijotuksia.

Uniform

  • Vieras
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #16 : 07.04.2011, 20:11 »
Eikö se ole ennemminkin se perse mikä miesten päät kääntää?
Tunnustan!
Varsinkin kevät on niskojen kipeytymisaikaa kun arvon leidit jättävät jekkupeppu takit pois.

Queena

  • Vieras
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #17 : 07.04.2011, 21:43 »
Katoavaa perinnettä? Suomessa? Onko keinuttelu missään vaiheessa edes kunnolla tänne suurimman osan vuodesta hankalakulkuiseen ja kylmään maahan edes kulkeutunut?

subula

  • Vieras
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #18 : 11.04.2011, 11:16 »
Itse en voi oikee tohon ottaa hirveesti kantaa että miten asiat on ennen ollut kun ei elinvuosia ole vielä NIIIN paljon  ;D
Mutta kun kattelen noita tyttöjä tuolla kaduilla niin kova on yritys vemputtaa lanteita aika kehnolla tuloksella. Mielummin itse katselen kunnon saapastelua kuin epämääräistä lantion vatkausta.

Ja itse henkilökohtaisesti en vaan jaksa/viitsi/halua. Tulee ylinaisellinen olo kuin myös korkkareiden käytöstä yms.
Tähän on kyllä tultava muutos koska korot viehättää.

submit

  • Vieras
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #19 : 11.04.2011, 20:29 »
On ja ei ole katoavaa perinnettä. Osa naisista harrastaa nykyään enemmän monenlaisia tanssilajeja, joiden yhtenä tarkoituksena on lantion liikkuvuuden lisääminen. Ehkä suurin syy vähäisen tuntuiseen lantionvatkaukseen on meidän vaativa ilmasto, joka ei suosi ympärivuotista korkkarikävelyä. Näin keski-ikäisenä olen tehnyt huomion, että osa nuorista tytöistä ja naisista käyttää huomattavasti paljon enemmän muodikkaita korkkareita kuin esim. 70- ja 80- luvuilla. Mutta ehkä tietynlainen "jätkämäisyys" tai rentous näkyy olemuksessa. Tosin esim. burleskin ihailijoita ja muitakin menneistä vuosikymmenistä innoituksensa saavia suunnittelijoita ja pukeutujia on enemmän kuin aikoihin. Miettikääpä vaikka Minna Parikan ihania kenkiä ja laukkuja *huokaa*

http://nelliina.indiedays.com/2010/05/12/suomalaiset-suunnittelijat-minna-parikka/

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #20 : 11.04.2011, 21:02 »
Ai että mitä kenkiä *kuolaa*  omistaappa terveet nivelet, että vois sitä lantion pyöritystä kunnolla harrastaa :-\

Thea

  • Vieras
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #21 : 11.04.2011, 21:12 »
kyllähän toi lantio keinuu, kun siltä tuntuu :D

MissSofia

  • Vieras
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #22 : 12.04.2011, 11:36 »
haastan nyt koko foorumin naiset kahdeksikkoon

Haaste otettu vastaan. ;)

Tosin lenkkarit jalassa ja oikeaa tekniikkaa hakien, joten ulkopuolisten silmiin voi näyttää aika huvittavalta. Mutta ainakin itselläni on hauskaa! :D

Krasavica

  • Vieras
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #23 : 13.04.2011, 19:09 »
Mun täytyy kertoa, että tutustuin tähän kahdeksikkoon vasta viime kesänä. Tai siis lähinnä että kuulin koko termistä vasta viime kesänä ensimmäistä kertaa. Jatkoin kävelyä samaan malliin kuin ennenkin, koska näemmä perseeni osaa tuon kahdeksikon valmiiksi  8)  Ja kun treenaa tarpeeksi, se sujuu kiireessäkin.

Ja mitä tulee näihin ikuisiin naisellisuusruikutuksiin... Helppo se on valittaa, kun nainen näyttää mieheltä. Mitäs sitten jos nainen näyttääkin täällä Suomenniemellä naiselta? Kokeilin viime kesänä kuukauden. Tultiin puristelemaan rintoja keskellä kaupunkia, huudeltiin perään ("Vittu mikä muija! Katto mikä perse!") ja oltiin muutenkin töykeitä. Naiset sentään vain katsoivat pahasti. Ja joo, ei ollu puolta pillua näkyvissä kadulla kulkiessa. Ainoastaan hyvä ryhti, polveen saakka ulottuvia hameita, istuvia lyhythihaisia paitoja, korkokenkiä, lakatut kynnet ja kevyt silmämeikki.  >:( Sen jälkeen vaihdoin housuihin ja tennareihin. Eipä käyty enää päälle!

Smooth

  • Vieras
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #24 : 13.04.2011, 22:04 »
Helppo se on valittaa, kun nainen näyttää mieheltä. Mitäs sitten jos nainen näyttääkin täällä Suomenniemellä naiselta? Kokeilin viime kesänä kuukauden. Tultiin puristelemaan rintoja keskellä kaupunkia, huudeltiin perään ("Vittu mikä muija! Katto mikä perse!") ja oltiin muutenkin töykeitä. Naiset sentään vain katsoivat pahasti.

Minulla on kaiketi ikää enemmän kun Krasalla joten voin tehdä myös pientä aikavertailua. Naiset osaa tosiaan katsoa pahasti (eli se pitää kai ottaa sitten näin, että jos naiset katsoo pahasti, on ikäänkuin voitolla), mutta viimeisina vuosina on useasti juuri nainen tullut sanomaan, että wow, mitkä kengät tai ohoo, millaiset kynnet. Vastavuoroisesti, olen kyllä itsekin mennyt kehumaan ventovieraan tukkaa tai muuten upea lookkia. Uskoisin, että on väliä, millä paikkakunnalla ollaan.

Jos nainen kehuu, sitten se on uskottava todeksi ja minä ainakin tulen iloiseksi  8). Miesten töykeudet, no ne voi vaimentaa kun on tarpeeksi vilakka tai heittäytyy kuuroksi. Tai katsoo vaan ihmisen läpi.... (Lyhyt oppitunti koppavuudesta...)

subula

  • Vieras
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #25 : 14.04.2011, 01:53 »
*laittaa smoothien oppitunnin korvan taakse* :P

Tossa äsken kun astelin portaita niin kyllä se lanne vähän keinui. Ylifeminiininen olo tuli.. Pöh.. Ylianalysointia taas. Antaisin mennä vaan. :D Mä kuitenkin tiedän että mulla on suht hyvännäkönen kroppa mut en uskalla jostain syystä luottaa siihe  vielä niin paljon ja siks lantiokaan ei liiku ehkä sillä volyymilla ku ehkä vois.

Otan muuten haasteen vastaan... Korkkarikausikin alkaa ;)

bemad

  • Vieras
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #26 : 14.04.2011, 01:59 »
Minulla on kaiketi ikää enemmän kun Krasalla joten voin tehdä myös pientä aikavertailua. Naiset osaa tosiaan katsoa pahasti (eli se pitää kai ottaa sitten näin, että jos naiset katsoo pahasti, on ikäänkuin voitolla), mutta viimeisina vuosina on useasti juuri nainen tullut sanomaan, että wow, mitkä kengät tai ohoo, millaiset kynnet. Vastavuoroisesti, olen kyllä itsekin mennyt kehumaan ventovieraan tukkaa tai muuten upea lookkia. Uskoisin, että on väliä, millä paikkakunnalla ollaan.
Jos nainen kehuu, sitten se on uskottava todeksi ja minä ainakin tulen iloiseksi  8). Miesten töykeudet, no ne voi vaimentaa kun on tarpeeksi vilakka tai heittäytyy kuuroksi. Tai katsoo vaan ihmisen läpi.... (Lyhyt oppitunti koppavuudesta...)

  No mitä sitä nyt hengenheikkoja pihahduksia vaimentamaan. :) 

  Minä olen seurustellut jo vuosia dominoivan luonteen ja Ranskassa ammattimallina työskentelevän naisen kanssa,
joka pukeutuu ultranaisellisesti myös siviilissä (ei nyt tietenkään mitään isoja kaula-aukkoja tai paljaita intiimipintoja, mutta anyway, ei mitään "naiseuden peittelyä"). Liikkumiseni hänen kanssaan julkisilla paikoilla tuppaa olemaan usein "elämys". Alfauroiden päät kääntyilevät ja yleinen oletus on, että olen joko hänen sukulaisensa, hovipalvelijansa tai työkaverinsa. Kerran yksi humalainen äijä tuli myöhemmin juttelemaan minulle seurassani olleesta "kaunokaisesta", johon sitten vastailin tyyliin "jooh", "kyllä kyllä", "nätti se on" ja sitten hän päätyi kysymään, että "kai muistut pyytää häneltä seksiä?", johon vastasin korrektisti "en mä uskaltanut." ;D

  Eräästä kukkien toimittajasta puhumattakaan.

Chilipala

Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #27 : 19.04.2011, 22:42 »
Olen erinomainen esimerkki naisellisuuden surkeasta nykytilasta Suomessa...  En osaa kävellä korkokengillä tyylikkäästi joten olen jättänyt kosketukseni niihin vain niiden ihailuun. Aina olen lompsinut menemään, ehh, persoonalliseen tapaani jonka tarkoituksena on lähinnä vain päästä eteenpäin ja kuvastaa sisäistä ryhtiäni.  ;) Kyllä vain, tämä johtaa väistämättä jätkämäiseen askellukseen. Se nyt on luonnollisinta...

Osaan kuitenkin tarvittaessa persettäni pyöritellä mutta se ei ole minua, tämän takia jätän sen väliin.
Pyöritelkää te muut, en pane pahakseni...  ;D

klipklop

  • Vieras
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #28 : 20.04.2011, 01:17 »
Mitäs sitten jos nainen näyttääkin täällä Suomenniemellä naiselta? Kokeilin viime kesänä kuukauden. Tultiin puristelemaan rintoja keskellä kaupunkia, huudeltiin perään ("Vittu mikä muija! Katto mikä perse!") ja oltiin muutenkin töykeitä. Naiset sentään vain katsoivat pahasti.

Helvetin harmillista ja yleistä touhua.

Itse rakastan katsella ryhdikkäitä ja keinuvalanteisia naisia (ylläri!) ja todella harmi kun mainitun kaltainen ääliöinti karsii potentiaalisia "kohteita" katukuvasta. Kyllä minä positiivisen huomioinnin ja perään viheltelyn vielä ymmärrän, mutta kaikenlainen alatyylinen huutelu puhumattakaan kiinni käymisestä on jotain aivan käsittämättömän retardia.

Siitäkin huolimatta toivotan kaikille naisille hyvää kevättä ja rohkeutta "kahdeksikon" käyttöönottoon! Ja muistakaa ryhti; Ennenkaikkea. RYHTI!  C:-)

swan

  • Vieras
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #29 : 20.04.2011, 02:44 »
Sekin, jotta jos alkais kävellä luontevasti, niin liikaa kuolattais perään.. ::)
 Jos ois ekshippari, niin mikäs tossa..ja jos ei asuis tsadissa. Niin maso en ole, jotta johonkin oikeasti pahaan ja rikolliseen tilanteesen pyrkisin väenväkisin plondina. Voi olla että jotkut kinkyt ymmärtää tuollaisenkin pointin, tai ainakin yksinäiset supparivosuhoronaiset.