Kirjoittaja Aihe: Domin kunto ja terveys.  (Luettu 7399 kertaa)

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Domin kunto ja terveys.
« : 18.12.2013, 07:26 »
Heips. Aloitin tässä kuntosalilla käynnin vähän aikaa sitten, omasta aloitteesta ja veljen kanssa tulee käytyä usein. Päähäni välähti että Dominhan oletetaan olevan aina se voimakas osapuoli, niin miten te näette asian. Edellytetäänkö Domilta jo heti alkuvaiheessa sitä että hänen sisäinen, ja myös ulkoinen voimansa selkeästi näkyy, minulla se on aina hieman näkynyt, välähti vaan tällainen päähän. Voisin kuvitella että Domi, jonka käsivarret on laihemmat kuin 14v tytöllä, ei hirveästi vakuuttaisi ainakaan näin aluksi :D

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Domin kunto ja terveys.
« Vastaus #1 : 18.12.2013, 08:04 »
Voisin kuvitella että Domi, jonka käsivarret on laihemmat kuin 14v tytöllä, ei hirveästi vakuuttaisi ainakaan näin aluksi :D

Ennemminkin perusstereotypiassa Domin kädet ovat kuin 14-vuotiaan tytön reidet...

-katy-

  • Vieras
Vs: Domin kunto ja terveys.
« Vastaus #2 : 18.12.2013, 08:10 »
Jos jättää tästä ne ulkonäölliset seikat pois ja toteaa,että kunto ja terveys ovat tärkeitä asioita.
Sehän on lähinnä surullista jos sairastelee ja on huonossa kunnossa.

Itseäni pännii mm. se etten pysty lopettamaan tupakanpolttoa,jonka nyt kaikki tietävät haitalliseksi

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Domin kunto ja terveys.
« Vastaus #3 : 18.12.2013, 08:22 »
Jäin tätä miettimään. Ulkonäkökysymys -  en pidä oleellisena. Voima - henkinen vahvuus lienee tärkeempi. Vaikee ottaa kantaa kun on itseensä tyytyväinen ...   Eikä muiden mielipiteillä ole väliä.

asaku

  • Vieras
Vs: Domin kunto ja terveys.
« Vastaus #4 : 18.12.2013, 17:44 »
Tämä on varmasti makukysymys. Ei tarvitse mikään bodari olla, mutta minua kyllä miellyttää että mies selvästi näyttää siltä että pystyy dominoimaan minua fyysisesti.

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Domin kunto ja terveys.
« Vastaus #5 : 18.12.2013, 17:45 »
Tämä on varmasti makukysymys. Ei tarvitse mikään bodari olla, mutta minua kyllä miellyttää että mies selvästi näyttää siltä että pystyy dominoimaan minua fyysisesti.

Täysin samaa mieltä Asakun kanssa :D

vide

  • Vieras
Vs: Domin kunto ja terveys.
« Vastaus #6 : 21.12.2013, 17:59 »
Valitettavan monella on kuulemma tissit ja iso maha.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Domin kunto ja terveys.
« Vastaus #7 : 21.12.2013, 18:31 »
Valitettavan monella on kuulemma tissit ja iso maha.

Ai ..... ?

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Domin kunto ja terveys.
« Vastaus #8 : 21.12.2013, 18:48 »
Ehkä tämä keskustelu menee enemmänkin ulkonäön puolelle kuin kunnon ja terveyden...En ole itse todellakaan mikään unelmainen ulkonäöltäni, paljon olisi parannettavaa. Osaan voisi vaikuttaa toki itse ja osaan kirurgin veitsi, mutta tuossa tuo veitsen käyttäminen tulisi niin kalliiksi, että ei minulla ole rahaa sellaiseen  8)

En sitten tiedä Masterien isoista mahoista tai mahdollisista rinnoista, mutta itse pidän siitä, että mies on iso. Siis pitkä ja jolla on massaa jossakin muodossa, ylipaino ei haittaa. En osaa kuvitella, että minun Masterini olisi kovin pieni ja laiha. Se ei vain olisi minun juttuni vaikka kyseinen ihminen olisi Masterina miten erinomainen tahansa ja ihmisenäkin huippu. Anteeksi  :-\

Tärkeintä toki on se, että ihminen on mahdollisimman hyvässä kunnossa, niin fyysisesti kuin psyykkisesti. Mitä se sitten itse kullekin tarkoittaa, se on taas täysin oma juttunsa. 

Olemme sitten minkäkokoisia tai -näköisiä tahansa, uskon, että meillä kaikilla on se oma Master/Domme/subi jossakin odottamassa ja osa meistä on jo omansa löytänytkin  :P

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Domin kunto ja terveys.
« Vastaus #9 : 21.12.2013, 19:58 »
En vissiin osannut käyttää hakutoimintoa, mutta tästä on ollut juttua aiemminkin eri nimillä..ihmisten taso skenessä ja ylipainoiset ja mastereiden surkuteltavan pienet pippelit...samaa ulkonäkökeskustelua eri otsikoilla pukkaa säännöllisin eri väliajoin.
Ainoa minkä löysin enää oli tämä: http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=2053.0
Itse avasin joskus ketjun BBW/BHM mutta se kuoli jo alkumetreillä..selvästi isomilla ihmisillä on vähemmän kannatusta skenessä, kuin myös vaniljamaailmassa.

Ketjun aloittajalla taisi olla ehkä ajatuksena nuo lihas-ja voimahommelit, mutta kas kummaa niin ainahan se keskustelu lopulta päätyy ulkonäköön yleiseltä osin.

vide

  • Vieras
Vs: Domin kunto ja terveys.
« Vastaus #10 : 21.12.2013, 21:21 »
Tissit sitten, kun maha loppuu.
Muna löytyy, kunhan pötsi pienenee.
Pieni muna, mutta suuri ego.
Suonikas muna, muodikas loppu.
Pieni suu nänninpihasta puhumattankaan
Pikkkupillu surullinen mieli

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Domin kunto ja terveys.
« Vastaus #11 : 22.12.2013, 14:23 »
No on ainakin keskustelua herännyt :D. TragedyForYou sanoi hyvin, "Ketjun aloittajalla taisi olla ehkä ajatuksena nuo lihas-ja voimahommelit, mutta kas kummaa niin ainahan se keskustelu lopulta päätyy ulkonäköön yleiseltä osin.". Näinhän se valitettavasti on, itseltäni edellytän henkiseltä puolelta voimakasta tahtoa, ja näen asian niin että se koskee myös hieman fyysistä puolta. Ja yksi syistä, minkä takia haluan kohottaa kuntoani, on se että se tuntuu minulle luontevalta asialta, myös domi ominaisuuksiin. Mutta en tietenkään sitä sano että näin pitäisi olla, tai laisinkaan sitä että ulkonäön perusteella pitäisi rueta ihmisiä arvioimaan.

isabella

Vs: Domin kunto ja terveys.
« Vastaus #12 : 22.12.2013, 14:57 »
Ajatellaanko Domia nyt vain miespuoleisena henkilönä? Useimmitenhan naisen ollessa dominoiva ja miehen alistuva, alistaminen ei perustu fyysiseen voimaan koska yleensä nainen on se heikompi osapuoli.

Minä en ole mikään vinkuheinä mutta en varmasti silti pärjäisi voimamittelössä suurimalle osalle miehiä enkä monille naisillekaan :) Koen että oma auktoriteettini alistustilanteessa tulee jostain ihan muusta kuin fyysisestä voimasta.

Alistuvana olen myös alistunut pienille naisille ja miehille, jotka eivät ainakaan näytä kovin vahvoilta. Voimasta ei ole tarvinnut ottaa selvää koska olen totellut kiltisti ilman sen kummempaa seinille heittelyä :))

chilinen

  • Vieras
Vs: Domin kunto ja terveys.
« Vastaus #13 : 22.12.2013, 17:27 »
Mulle se voima tai vahvuus on just sillä henkisellä puolella. Ja sit taas toisekseen on vaikeaa miettiä sitä dominoivaa liian heinäksikään fyysisesti. Mun kanssa ei vaan pärjää ilman molempia, henkisiä ja fyysisiä ominaisuuksia

chilinen

  • Vieras
Vs: Domin kunto ja terveys.
« Vastaus #14 : 22.12.2013, 17:36 »
Ja joskus miettii myös sitä, että uskaltaako toisen kanssa mitään, jos on a)allergioita b) fyysisiä rajoitteita c :) henkisiä lukkoja d) ylipäätään flippaamisia aiheuttavia traumoja