Kirjoittaja Aihe: Pettäminen "luvalla"  (Luettu 12580 kertaa)

Slash

  • Vieras
Vs: Pettäminen "luvalla"
« Vastaus #45 : 08.02.2015, 01:44 »
Tunnustan etten jaksanut lukea koko ketjua mutta sanonpa mielipiteeni kuitenkin.
Ei se ole pettämistä jos siihen on lupa. Jos sen tekee luvatta se on pettämistä. Itse haluan vakaan suhteen jossa ei kuitenkaan olla ikuisesti lupauduttu vain toisillemme. Tekee hyvää touhuta välillä toistenkin kanssa, muiden kanssa kyse on pelkästä seksistä. Näistä asioista pitää kuitenkin olla sovittu jo ennalta. Tuntuu hyvältä olla välillä myös "tuntemattomien" mielenkiinnon kohde.

Jade95

  • Vieras
Vs: Pettäminen "luvalla"
« Vastaus #46 : 11.02.2015, 04:43 »
Oman kokemuksen perusteella pettämisessä on perimmillään kyse luottamuksen pettämisestä. Aloittaja tuntui kaipailevan mahdollisuutta pettämiseen ja siitä anteeksiannon saamista rangaistuksen kautta. Jotenkin oudolta tuntuisi että haluaa ensinnä pettää luvatta ja sitten vielä loukata toista asialla. Jos suhteen taustalla olevaa keskinäistä sopimusta - on se sitten sanaton tai selkeästi keskenään sovittu - rikkoo, niin se luottamuspula kyllä hiljalleen syö suhteen pois ennemmin tai myöhemmin. Jos taas pettämiseen on lupa etukäteen, niin silloin minusta kyse ei ole enää pettämisestä. Näitä kuvioita ovat mm. cuckold systeemit.

Oma suhteeni punapään kanssa pohjautuu rehellisyyteen, avoimuuteen ja keskinäiseen luottamukseen. Se luottamus mahdollistaa meillä niin kinkyilyn kuin swingerkuviot. Niihin on sovittu yhteiset pelisäännöt ja molemmat voivat luottaa siihen että niitä noudatetaan. Suhteeseen ei kuulu mustasukkaisuus kun kummallakaan ei ole pelkoa siitä että toisen voisi menettää jollekin muulle. Toisen menemisistä ja olemisesta ollaan luonnollisesti todella kiinnostuneita. Me molemmat erotetaan rakkaus seksuaalisuudesta ja molemmille tuottaa nautintoa tietoisuus toisen nautinnosta - on sen osapuolena itse tai ei.

- Dom -
Mutta haluan että toinen kestää sen että petän..Vaikka en haluaisikkaan oikeasti satuttaa, niin tossa on pakko. Ja kyllä suhteessa kuuluu aina olla vähän mustasukanen mun mielestä.

Suzie

  • Vieras
Vs: Pettäminen "luvalla"
« Vastaus #47 : 11.02.2015, 09:38 »
Eli jos on lupa, niin et saa niitä kiksejä siitä? Sun pitää oikeasti pettää ja saada toinen tuntemaan itsensä mustasukkaiseksi?


Jos et kysy lupaa ettekä ole puhuneet asiasta, mistä tiedät että kumppanisi kestää sen loukkauksen? Ettei hän jätä sinua ekasta kerrasta? Ja ajattele vain että paska ämmä, me ollaan yhdessä ja se vaan kulkee ympäri kyliä panemassa muita.


Mitä ajattelisit jos kertoessasi että panin muuten viime viikolla yhden toisen miehen kanssa saisit vastauksen "Ai yks vain, mulla oli viime viikolla kolme"? Tai jos rangaistus olisi se, että sinut sidottaisiin tuoliin katsomaan, kun kumppanisi naisi teidän yhteisessä sängyssänne jotain muuta?

<edit>
Lisätään vielä yksi pointti: Jos nyt joku sulle laittaisi privaviestin tyyliin "Mä ainakin olisin sellanen, ruoskisin sut pettämisestä" ja oikeasti menisitte kimppaan, niin silloinhan sulla olisi tavallaan lupa siihen pettämiseen. Silloin et saisi siitä niitä kiksejä?
</edit>

« Viimeksi muokattu: 11.02.2015, 11:25 kirjoittanut Suzie »

Jade95

  • Vieras
Vs: Pettäminen "luvalla"
« Vastaus #48 : 11.02.2015, 14:08 »
Eli jos on lupa, niin et saa niitä kiksejä siitä? Sun pitää oikeasti pettää ja saada toinen tuntemaan itsensä mustasukkaiseksi?


Jos et kysy lupaa ettekä ole puhuneet asiasta, mistä tiedät että kumppanisi kestää sen loukkauksen? Ettei hän jätä sinua ekasta kerrasta? Ja ajattele vain että paska ämmä, me ollaan yhdessä ja se vaan kulkee ympäri kyliä panemassa muita.


Mitä ajattelisit jos kertoessasi että panin muuten viime viikolla yhden toisen miehen kanssa saisit vastauksen "Ai yks vain, mulla oli viime viikolla kolme"? Tai jos rangaistus olisi se, että sinut sidottaisiin tuoliin katsomaan, kun kumppanisi naisi teidän yhteisessä sängyssänne jotain muuta?

<edit>
Lisätään vielä yksi pointti: Jos nyt joku sulle laittaisi privaviestin tyyliin "Mä ainakin olisin sellanen, ruoskisin sut pettämisestä" ja oikeasti menisitte kimppaan, niin silloinhan sulla olisi tavallaan lupa siihen pettämiseen. Silloin et saisi siitä niitä kiksejä?
</edit>
No niin en taida saada..ja kyllä siitä jollain tasolla pitäis puhua. Ja oon miettiny just tota että joutuis katsomaan, ja se vois olla kivaa.

Andante

  • Vieras
Vs: Pettäminen "luvalla"
« Vastaus #49 : 11.02.2015, 16:53 »
Tulee vähän mieleen "varo mitä toivot, koska se saattaa toteutua"
Eli ei välttämättä olla selvillä millaiset seuraamukset kaikella voi olla, ja kun asioita ei saa puhuttua edes
niin yksinkertaisiksi, että tavallaan olisi lupa, muttei kuitenkaan, joko on tai ei. Se kuitenkin satuttaa toista
tai jos ei, silloin luultavasti tietäisit sen, ja se tuntuisi luvalliselta.
Kaksi kärpästä yhdellä iskulla, eli vieras pano ja palkinnoksi haluamasi rangaistus, voi olla että
tuon sijaan saisit huutaa loittonevalle "ei tän pitänyt mennä näin".