Kirjoittaja Aihe: Muuta harrastustoimintaa  (Luettu 63454 kertaa)

LordiMenneisyys

Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #60 : 26.07.2012, 22:58 »
Kiitos peleistä >:D Jatkossa vaan enemmän porukkaa mukaan. Pelivälineet,kentät ja hyvää seuraa tarjolla joka torstai.

Pikkukisu: Minulla voisi olla haluja pelata silloin tällöin myös viikonloppuisin.

LaVida

Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #61 : 27.07.2012, 12:27 »
Jos tarpeeksi jengiä tulee, mä oon aina messissä, miksei huomenna iltapäivästä?
Ketä kiinostaisi?

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #62 : 27.07.2012, 12:58 »
I am back. Mä voin tulla lauantaina tai sunnuntaina...oisko päiväaikaan hyvä? Mulle ihan sama.
Voidaan toki ideoida vaika rantalentis iltapäivä Hietsuun... anyone. Mulle kelpaa kyllä KAIKKI.

Jatkoa ajatellen voisin jopa ehdottaa, että pelattaisiin vaikka sunnuntaisin klo 15 ja torstaisin 17.30-18 ->


t.Ruusu

pikkukissa

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #63 : 27.07.2012, 13:17 »
Lauantai iltapäivällä hietsuun? Se oliskin loistokasta!!  :)

Onko kellään sitä lentispalloa? Miten on ollut tapana tunnistaa sakki?

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #64 : 27.07.2012, 13:20 »
Pahus. Olen menossa huomenna Pihliksen nudistirannalle.

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #65 : 27.07.2012, 13:33 »
Mulla on luttana rantalentispallo mallia superhalpa ja huono, eikä ole edes neulaa millä pumpata ilmaa.... ehkä jollakulla olisi parempi? Tai sitten ängetään itsemme pelaamaan vaniljojen kanssa.

Menen vakoilemaan paikkaa tänään.... just siis sinne rannalle rantautumassa.

Ja mitä tunnistamiseen tulee, niin aikaisemmin se on ollut helppoa tuolla PikkuHuopikan puistossa, koska siellä ei juuri muita pelaajia ole kuin me. Puhelimella ja vaatteiden värityksellä on yleensä osattu pongata (LaVida tykkää pinkeistä pelipaidoista, hahaha, mutta oon mäkin pinkissä ollut)

Lecis menee sitten nudeilee. Mä taidan odottaa "virallista" Pihlisretkeä ...olikos se nyt 18.8.

Hietsu klo 14 huomenna??? (mä voin mennä sinne jo paljon aikaisemminkin jos sää sallii... samalla voisi ottaa aurinkoa, uida ja mutustella eväitä)

t.Ruusu


LordiMenneisyys

Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #66 : 27.07.2012, 14:31 »
Jollei krapula tee tepposia niin olen huomenna mukana lenttiksessä klo 14->. Mulla on pallokin, mutta se on kommenttien mukaan hieman kova. Kyllä sillä toki pelata voi. Saatasko edes 3 vs 3 kasaan näin lyhyellä varoitusajalla?

LaVida

Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #67 : 27.07.2012, 15:54 »
Sitä sun lentistä Lordi ei kyllä lyö kukaan, ei vaikka kuinka olis sub spacessa tai true subi tms. :D Mä voin tuoda lentiksen. Mut en mä kyllä hietsuun mene, ei vaan riitä pata sellaseen :D

Eli 4 olis varmaa? Mä kokeilen saada vielä muutaman, katotaan ja palataan astialle.

Edit: Hietsuun on turha mennä tälläsellä kelillä jos jotain lentistä meinaa. Kentät on ihan tukossa läpi pvn.
« Viimeksi muokattu: 27.07.2012, 16:27 kirjoittanut LaVida »

Angelika

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #68 : 27.07.2012, 16:09 »
Lordi, eilen oli muuta jumppaa enkä päässyt paikalle joten milloin olis seuraava mahdollisuus painiin?

LordiMenneisyys

Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #69 : 27.07.2012, 16:58 »
LaVida: Voisin lahjoittaa sen pallon seuraaville bileille jossa voidaan pakottaa pari subia pallottelemaan sillä :) Mulle käy huomenna myös muu urheilu kun lenttis.

Ange: Huomenna tai torstaina voidaan painia.

Angelika

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #70 : 27.07.2012, 17:01 »
Lordi huomenna on muuta, mutta ens torstaina voisin taas yrittää.. :)

linda_83

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #71 : 27.07.2012, 17:22 »
Mäkin voisin tulla, jos keksitte jonkun hyvän paikan. Lentis kiinnostais, mutta mäkään en haluis hietsuun.

Macce

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #72 : 27.07.2012, 17:34 »
Huominen ei taivu tälle. Ens torstai on taas jees.

LaVida

Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #73 : 27.07.2012, 20:38 »
Lordi, ruusu, linda, pikkunen, lavida. Vielä pari kolme tarvittas!

pikkukissa

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #74 : 27.07.2012, 21:29 »
Onko ongelma siis tuo ajankohta..? Itselleni kävisi myös sunnuntai... Vaikka jo puolilta päivin..?

Sopii kyllä lauantaikin! Ja vaikka muukin laji, jos lentiskenttä on pahasti varattu. Kaikki käy  ;)  Olisko hyvä ottaa huomioon myös säävaraus?