Kirjoittaja Aihe: Vs: (Ei otsikkoa)  (Luettu 15986 kertaa)

therenttu_m

  • Vieras
Vs: (Ei otsikkoa)
« : 22.02.2012, 19:06 »
Otsikko luotu ylläpidon toimesta
« Viimeksi muokattu: 23.02.2012, 00:38 kirjoittanut therenttu_m »

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 283
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Vs: Uusi salaperäinen sivusto
« Vastaus #1 : 22.02.2012, 19:09 »
Uusi poikiakin on syntynyt! Ja minun profiilin kautta saa linkin kyseiseen sivustoon,ja tietenki on jokaisen oma asia missä on ja chättii.
Mutta varteen otettavia jäseniä on myös tervetulleita tutustumaan! on jo tullut mukavasti,sivun ollessa auki vasta vähän aikaa ja sivua parannetaan koko ajan
Ja emme halua mitään enempää turhia kyseiltä,miksi ja miten on saatu aikaan uusi sivusto!.Lupa on mainostaa mutta on tiukat kriteerit miten sitä mainostaa.ystävällisin terv.(uusio nikki durecelpupu)( Emme kilpaile eikä muutakaan katsoimme vain tarpeen tullen uuen sivun tekemistä.)toivottavasti tämä oli nyt ystävällisesti mainostettu?? :)

Onko tämä yhdistys??

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 283
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Vs: Uusi salaperäinen sivusto
« Vastaus #2 : 22.02.2012, 19:10 »
Häkki ja KonSek puuttuu listalta, muttei harmaintakaan aavistusta nettiosotteista...

KonSek ei ole tainnut toimia perustamisensa jälkeen,
joten epäilen sitä löytyvän...
Tähän tietysti voisi vastata joku yhdistyksen edustaja.

Koo

  • Vieras
Vs: Uusi salaperäinen sivusto
« Vastaus #3 : 22.02.2012, 19:20 »
Uusi poikiakin on syntynyt! Ja minun profiilin kautta saa linkin kyseiseen sivustoon,ja tietenki on jokaisen oma asia missä on ja chättii.
Mutta varteen otettavia jäseniä on myös tervetulleita tutustumaan! on jo tullut mukavasti,sivun ollessa auki vasta vähän aikaa ja sivua parannetaan koko ajan
Ja emme halua mitään enempää turhia kyseiltä,miksi ja miten on saatu aikaan uusi sivusto!.Lupa on mainostaa mutta on tiukat kriteerit miten sitä mainostaa.ystävällisin terv.(uusio nikki durecelpupu)( Emme kilpaile eikä muutakaan katsoimme vain tarpeen tullen uuen sivun tekemistä.)toivottavasti tämä oli nyt ystävällisesti mainostettu?? :)

Erinomaisen sekava kirjoitus - käsitinkö nyt oikein, että jossain piilossa on joku kinkyfoorum jonka tiedot saa jos ja kun osaa kysyä??

therenttu_m

  • Vieras
Vs: Uusi salaperäinen sivusto
« Vastaus #4 : 22.02.2012, 19:52 »
Koitan vain varovaisesti,alkaa mainostaan sivua jossa edelllä jo kerroin että on tiukat kriteerit sen asian suhteen toivon etä tästä ei tuu isoa haloota. Ja näin toivoo varmaaan moni muukin koitan olla ystävllinen vain ja luottamusta piettää yllä :)ollaan nyt ystävälläsiä kaikille eikä leta enempää kyselee kun tieto löytyy kuitenki.

Koo

  • Vieras
Vs: Uusi salaperäinen sivusto
« Vastaus #5 : 22.02.2012, 20:36 »
Therenttu_m ystävällisesti valisti minua yksärillä - siitä kiitos. Valitettavasti profiilissasi oleva linkki ei toimi.

therenttu_m

  • Vieras
Vs: Uusi salaperäinen sivusto
« Vastaus #6 : 22.02.2012, 21:46 »
Hyvät ihmiset ystävlliset! voisittako nyt lopettaa ton kyselyn ja koska siksi,en omista kyseistä sivua ja enkä ole ylläpitäjä pyydän kiltisti ja ystävllisesti. Mainitsin että en omista sivua ja . asiaan kiitos. :)

Queena

  • Vieras
Vs: Uusi salaperäinen sivusto
« Vastaus #7 : 22.02.2012, 21:51 »
Hyvät ihmiset ystävlliset! voisittako nyt lopettaa ton kyselyn ja koska siksi,en omista kyseistä sivua ja enkä ole ylläpitäjä pyydän kiltisti ja ystävllisesti. Mainitsin että en omista sivua ja . asiaan kiitos. :)

Tämä on havinaisen sekavaa:). Oikeastaan on suoranainen ihme että olen jo onnistunut löytämään sivun, ja rekisteröitymään.

Simone

  • Vieras
Vs: Uusi salaperäinen sivusto
« Vastaus #8 : 22.02.2012, 21:52 »
 ??? voiskos joku ystävällisesti valaista mistä on kyse?
Siis joku uusi foorumiko? Vai peräti salaseura!?
En ennusta kauheaa sukseeta, jos edellä oleva on promoamista   ::)

Ups,, Queena ehtikin kommentoida - mutta sä siis löysit?
Mitä osasit etsiä?

narri

  • Vieras
Vs: Uusi salaperäinen sivusto
« Vastaus #9 : 22.02.2012, 21:56 »
Minä en henkilökohtaisesti ymmärrä koko periaatetta: "Hei tässä vähän sekavaa mainostusta jossa ei kerrota mitään ja ei saa vastata kysymyksiin" .. what  :o. Jos kyseessä on inside-juttu niin pitäisikö se sitten hoitaa kokonaan kutsuvierasperiaatteella tms eikä sekoilla ylellä. Sekavaa ja hämärää, ei oikein anna luotettavaa kuvaa.

Itse joskus pari päivää sitten kävin katsomassa etusivua, joka siinä vaiheessa ainakin oli täydellisen nollainformativiivinen.

muoks. on sinne ilmestynyt vähän informaatiota sivuston tyypistä sittemmin.
« Viimeksi muokattu: 23.02.2012, 14:41 kirjoittanut narri »

Queena

  • Vieras
Vs: Uusi salaperäinen sivusto
« Vastaus #10 : 22.02.2012, 22:01 »
??? voiskos joku ystävällisesti valaista mistä on kyse?
Siis joku uusi foorumiko? Vai peräti salaseura!?
En ennusta kauheaa sukseeta, jos edellä oleva on promoamista   ::)

Ups,, Queena ehtikin kommentoida - mutta sä siis löysit?
Mitä osasit etsiä?

Se onkin jännä juttu, siitä oli linkki shotboxissa hetken, sitten se hukkui historiaan- oikeastaan en enää muista kuinka sen sitten löysin, joku varmaan laittoi shoutboxiin linkin uudelleen.

Siellä on siis tavallisen oloinen keskustelufoorumi, mutta nyt olen epvarma linkin jakamisesta kun tuossa puhuttiin säännöistä?

Simone

  • Vieras
Vs: Uusi salaperäinen sivusto
« Vastaus #11 : 22.02.2012, 22:20 »
??? voiskos joku ystävällisesti valaista mistä on kyse?
Siis joku uusi foorumiko? Vai peräti salaseura!?
En ennusta kauheaa sukseeta, jos edellä oleva on promoamista   ::)

Ups,, Queena ehtikin kommentoida - mutta sä siis löysit?
Mitä osasit etsiä?

Se onkin jännä juttu, siitä oli linkki shotboxissa hetken, sitten se hukkui historiaan- oikeastaan en enää muista kuinka sen sitten löysin, joku varmaan laittoi shoutboxiin linkin uudelleen.

Siellä on siis tavallisen oloinen keskustelufoorumi, mutta nyt olen epvarma linkin jakamisesta kun tuossa puhuttiin säännöistä?

Ookoo. Ehkä tämä aiheesta keskusteltu antaa jo riittävän kuvan ko saitista ja hyydyttää uteliaisuuden.
Onhan näitä.
Baari riittää mun aktiviteetilleni oikein hyvin.

kide

  • Vieras
Vs: Uusi salaperäinen sivusto
« Vastaus #12 : 22.02.2012, 23:52 »
Tyrskähdin pitkästä aikaa ääneen - on vaan niin perusteellisen salaperäistä. Olikos se joku Vitsa vai mikä?

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Uusi salaperäinen sivusto
« Vastaus #13 : 23.02.2012, 00:18 »
Kylläpä sivusto antoi mukavan kuvan itsestään.Tykkään erityisesti tuosta 25-vuoden ikärajasta. Pitää paikkaansa, että kukaan nuorempi ei voi tietää mistään mitään. Tosin olisin ehkä nostanut ikärajan 30-vuoteen, jotta sivustolle tulisi vain riittävän paljon asioista ymmärtäviä.

Cavalaria

  • Vieras
Vs: (Ei otsikkoa)
« Vastaus #14 : 23.02.2012, 00:48 »
Tykkään erityisesti tuosta 25-vuoden ikärajasta. Pitää paikkaansa, että kukaan nuorempi ei voi tietää mistään mitään.

Komppaan.

Saako nyt itkupotkuraivota syrjimisestä? Ja olisi kyllä sangen kiehtovaa minkä suuren valaistumisen se 25 vuotta mittarissa tuo.

Oli muuten hiukka kiven alla tosiaan tuolta yhtään mitään kaivaa. Mutta sehän ei ole vielä vuosiin minun ongelmani *nauraa*