Kirjoittaja Aihe: sexhibition messuille lauantaina 19.5 menijöitä?  (Luettu 5228 kertaa)

switcher

  • Vieras
onko kukaan lähdössä lauantaina 19.5 sexhibition helsingin messuille? Olisin itse menossa jos vaan keksii jotain ihmisiä seuraksi. Olisi mukava tutustua sivuston ihmisiin ja tavata oikeasti.

switcher

  • Vieras
Vs: sexhibition messuille lauantaina 19.5 menijöitä?
« Vastaus #1 : 14.05.2012, 12:22 »
ja perjantaina tavastialle katsomaan kätilöitä?? Onko kukaan menossa?

isog

  • Vieras
Vs: sexhibition messuille lauantaina 19.5 menijöitä?
« Vastaus #2 : 14.05.2012, 18:57 »
Vaikket ketään saisi kanssasi messuille, tule toki SMFR:n osastolle, siellä on muutama kovaääninen joita täältäkin löytää :D

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: sexhibition messuille lauantaina 19.5 menijöitä?
« Vastaus #3 : 14.05.2012, 19:40 »
Tarpeeksi monta vuotta kun siellä kävi peräkkäin, tuntui että siellä on aina samat myyjät ja jutut eikä mitään uutta... Kätilöt kyllä kiinnostaisi enemmän. :D

switcher

  • Vieras
Vs: sexhibition messuille lauantaina 19.5 menijöitä?
« Vastaus #4 : 14.05.2012, 20:13 »
kyllähän siellä varmasti sivuston ihmisiä on mut pitäis vaan uskaltautua juttusille  ::) mut eiköhän sinne tule lauantaina lähdettyä. Onhan ne messut kyllä melko samallaiset aina mut välillä on mukava käydä pyörähtämässä siellä jos sattuisi tarttumaan jotain kivaa mukaan. Joka tapauksessa perjantaina olen kätilöt menossa taas pitkästä aikaan katsomaan ja seurahan kyllä kelpaa toki et jos joku vaan innostuu lähtemään joten lise  sinne vaan sinne :)

atame111

  • Vieras
Vs: sexhibition messuille lauantaina 19.5 menijöitä?
« Vastaus #5 : 14.05.2012, 21:12 »
Ei kiitos.

Cavalaria

  • Vieras
Vs: sexhibition messuille lauantaina 19.5 menijöitä?
« Vastaus #6 : 15.05.2012, 01:14 »
No tulet nykimään hihasta smurffien osastolla. Lupaan etten pure...ainakaan kovin kovaa. *kiltti, viaton ja kovaääninen* Voin sitten esitellä muille kilteille, viattomille ja kovaäänisille.  ;)

Kunzmann

Vs: sexhibition messuille lauantaina 19.5 menijöitä?
« Vastaus #7 : 15.05.2012, 10:21 »
puree se mut rohkeesti vaan :D

switcher

  • Vieras
Vs: sexhibition messuille lauantaina 19.5 menijöitä?
« Vastaus #8 : 15.05.2012, 11:07 »
no ehkä mie uskallan juttusille jos vaan jonkun ihmisen satun tunnistamaan täältä :D ja pitäähän sitä hampaita välillä johonkin teroittaa  >:D

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: sexhibition messuille lauantaina 19.5 menijöitä?
« Vastaus #9 : 15.05.2012, 15:47 »
kyllähän siellä varmasti sivuston ihmisiä on mut pitäis vaan uskaltautua juttusille  ::)

Minä olen niin ujo etten uskalla mennä vetelemään hihasta ketään puolituttuja. Ja se minua häiritsee jos joku on sanonut bonganneensa minut jossain kaupungilla, mutta minä en tiedä miltä tämä sivuston henkilö itse näyttää. Niinkin on käynyt. Tähän pätee varmaan sanonta "kaikki tuntee apinan, mutta apina ei tunne ketään".

Joka tapauksessa perjantaina olen kätilöt menossa taas pitkästä aikaan katsomaan ja seurahan kyllä kelpaa toki et jos joku vaan innostuu lähtemään joten lise  sinne vaan sinne :)

En ole nähnyt Kätilöjä koskaan livenä jotta olisihan se kokemus sekin.

switcher

  • Vieras
Vs: sexhibition messuille lauantaina 19.5 menijöitä?
« Vastaus #10 : 15.05.2012, 18:44 »
tiedänkin aivan tarkkaan mistä puhut, mie olen itse samallainen ::) vaikka tuttujen kanssa melko sosiaalinen mut kynnys lähteä juttelemaan ihmisille mitä ainoastaan täällä on nähnyt on aika suuri :) mut ehkä mie yritän. Ja mitä kätilöihin tulee niin suosittelen erittäin kovasti livenä näkemistä aivan mahtavia keikkoja. Mie olen ainakin nyt lähössä sinne et toki saa liittyä seuraan.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: sexhibition messuille lauantaina 19.5 menijöitä?
« Vastaus #11 : 16.05.2012, 10:00 »

En ole nähnyt Kätilöjä koskaan livenä jotta olisihan se kokemus sekin.

No tuskimpa se sunkaan elämä pilalle menis jos vaikka ihan huvin vuoksi kävisit tutustumassa sairaalan synnytysosastoon... vaikka sillä verukkeella että "haluan nähdä ihan oikean kätilön".  ;D

Abaddon

  • Vieras
Vs: sexhibition messuille lauantaina 19.5 menijöitä?
« Vastaus #12 : 16.05.2012, 12:56 »

En ole nähnyt Kätilöjä koskaan livenä jotta olisihan se kokemus sekin.

No tuskimpa se sunkaan elämä pilalle menis jos vaikka ihan huvin vuoksi kävisit tutustumassa sairaalan synnytysosastoon... vaikka sillä verukkeella että "haluan nähdä ihan oikean kätilön".  ;D

Olihan tää nyt läppä? Tuolla aiemminhan puhuttiin Kätilöistä Tavastialla, eli ymmärtääkseni kyseessä on Turmion Kätilöt...

swan

  • Vieras
Vs: sexhibition messuille lauantaina 19.5 menijöitä?
« Vastaus #13 : 16.05.2012, 16:16 »
"Hyvä" läppä ja looginen: kun käyp seksimessuilla,tarvitaan pian kätilöitä :D