Kirjoittaja Aihe: Minkälainen on hyvä vonkauskirje  (Luettu 19540 kertaa)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Minkälainen on hyvä vonkauskirje
« Vastaus #75 : 04.01.2017, 14:52 »
Tässä malli Dominoivalle naiselle koska heillä on vaikeuksia löytää seuraa mallin saa kopioida ja käyttää ilman eri pyyntöä.

Hei olen 50v Stadissa asuva paljon välineitä sekä loppumattoman mielikuvituksen omaava sadistinenkin Domina tarvitsen

vakituiseen palvelukseen 40-60 v miestä jolla pitää olla siveysvyö.

Minun mittani ovat 90-60-90 ja painan 60 kiloa ole 180cm + 15 cm korkkarit kuvani on profiilissa kai sinunkin

tavataan lauantaina 12.00 3 sepänpatsaalla minulla on vihreä käsilaukku Teidän Extrme Dominatrix.

alistaja

  • Vieras
Vs: Minkälainen on hyvä vonkauskirje
« Vastaus #76 : 04.01.2017, 23:16 »
Ei ne savumerkit sitten toiminut, ketään missään näkynyt.

Kelpie

  • Vieras
Vs: Minkälainen on hyvä vonkauskirje
« Vastaus #77 : 19.01.2017, 11:47 »
Tosin aloitusviestissä otsikointi ei vastaa kysymystä, josta johtuen keskustelu harhailee sivuraiteilla  :o
Aloitusviestissä kysymys on otsikossa  :)

Musashi

  • Vieras
Vs: Minkälainen on hyvä vonkauskirje
« Vastaus #78 : 17.02.2017, 20:12 »
Tässä malli Dominoivalle naiselle koska heillä on vaikeuksia löytää seuraa mallin saa kopioida ja käyttää ilman eri pyyntöä.

Hei olen 50v Stadissa asuva paljon välineitä sekä loppumattoman mielikuvituksen omaava sadistinenkin Domina tarvitsen

vakituiseen palvelukseen 40-60 v miestä jolla pitää olla siveysvyö.

Minun mittani ovat 90-60-90 ja painan 60 kiloa ole 180cm + 15 cm korkkarit kuvani on profiilissa kai sinunkin

tavataan lauantaina 12.00 3 sepänpatsaalla minulla on vihreä käsilaukku Teidän Extrme Dominatrix.

Tämä pisti nauramaan. Onko asiat todella noin huonosti miessubeilla? :)

Itse olen surkea kirjoittamaan vonkausviestejä. Enkä tiedä mistä se johtuu. Tinderissäkin ihan sama juttu, oon liian asiallinen.
Vonkaan mieluummin livenä, ja teen asioita sensijaan että puhuisin tai kehuskelisin niillä. Sinänsä mielenkiintoista mietiskellä tätäkin puolta itsestään.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Minkälainen on hyvä vonkauskirje
« Vastaus #79 : 17.02.2017, 22:24 »
Mikä on vonkauskirje? :o

Nick

  • Vieras
Vs: Minkälainen on hyvä vonkauskirje
« Vastaus #80 : 17.02.2017, 22:47 »
Mikä on vonkauskirje? :o

Sellainen millä heruu. Vastakohtana voidaan pitää esimerkiksi seuranhakuilmoitusta. Vonkauskirje yleensä päätyy vastaanottajan kautta roskikseen tai pienelle lähipiirille.

Seuranhakuilmoa taasen pohditaan julkisesti ja vielä vuonna 2048 kun halutaan jäniskevennystä työpaikan eläkekahvijäähyväisiin niin  Interner Way Back Machinen kautta https://archive.org/web/ bugi löytyy.

Rautakäsi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 540
  • Enimmäkseen harmiton
  • Galleria
Vs: Minkälainen on hyvä vonkauskirje
« Vastaus #81 : 20.02.2017, 09:43 »
Vonkauskirje... mitä se on?

Ihmisillä on niin erilaisia ajatuksia siitä mitä yksityisviestillä on tarkoitus saavuttaa. Onko tarkoitus ylipäätään saada vastaus vai kysellä olisiko toinen sellainen mitä itse etsii? Onko etsinnässä seksiseuraa, sessioseuraa, suhdetta tai jotain muuta?

Jos vonkauskirje on, tuota, vonkausta, niin se ei voi olla hyvä ja kuten Nick sanoi, päätyy roskikseen.

Jos sillä tarkoitetaan jotain muuta niin sitten se on varmaan sellainen kuin "hyvät" viestit yleensäkin ovat, eli kirjoitettu asiallisesti (ml. kielioppi!) ja toista kunnioittavasti ja niin edelleen. Toisen profiili on syytä olla luettuna ja sen pitäisi näkyä.

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1746
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Minkälainen on hyvä vonkauskirje
« Vastaus #82 : 20.02.2017, 16:06 »
Pitikin tarkistaa, mutta saamistani "vonka"kirjeistä pisimpään keskusteluun, tapaamiseen ja ehkä johonkin ovat johtaneet vähintään neljän kappaleen aloitusviestit.
Ekassa todetaan miksi kirjoitetaan just mulle (se profiiliin tutustuminen), toisessa kerrotaan itsestä (jotain, mitä profiilissa ei lue), kolmannessa pohditaan mahdollisia yhteisiä mielenkiinnon juttuja ja vikassa joku mukava lopetus, johon tekee mieli vastata heti:)
Näitä siis tulee ns. puskista suurinpiirtein viikottain nyt, kun seuranhakutilani on kohdassa "Ehkä jotain".

Silloin, kun mulla on ollut oma ilmoitus seuranhausta, niin olen saanut lyhyempiäkin viestejä. Silloinhan olen jo julkisesti sanonut, mitä haen ja tavallaan riittää, että ilmoittaa omaavansa kaivattuja ominaisuuksia. Ja kyllä mä nyt olisin sitä mieltä, että kaikki tietenkin tavallaan, mut jos ilmoituksen laittaa, ni tokihan vastaajille myös vastataan (vaikka sitten, että Ei kiitos, mun ilmoitus oli tarkoitettu miehille tms)..

Itse lähetän kyllä huomattavasti lyhyempiä viestejä, mutta toisaalta se johtuu siitä, että olen skenen ulkopuolella naimisissa. Kaikki eivät halua keskustella varattujen kanssa ja mieluummin tarkistan sen ennen pidempää vonkaamista;).  Toisaalta nekin näyttää toimivan, kun toistaiseksi vastausprosentti on ollut 100 (Näyttää muuten paremmalta noin, kuin totuus 3/3).

Hyvä viesti ylipäätään on mun tapauksessa mahdollisesti tulevan palvonnan kohteen kirjoittama ja siksi itsessään arvokas. Ja se tieto itsessään aiheuttaa minulle sen vastaus"taakan".  Joskus se vastaus voi tietenkin olla, että "just nyt odotan huomisen treffejä, enkä uskalla aloittaa mitään uutta", mut senkin voi laittaa nätisti. Yhtä hyvinhän ne treffit voi olla täys katastrofi, jolloin voisi jälkeenpäin kysellä, että vieläkö kiinnostaa.. No okei, viikon päästä en kyllä kehtais edes enää sit kysellä, mut yks kaveri nauroikin mun hätäisemmälle ajantajulle viitaten "Flikan aikakirjoihin".

Kelpie

  • Vieras
Vs: Minkälainen on hyvä vonkauskirje
« Vastaus #83 : 20.02.2017, 17:38 »
Pitikin tarkistaa, mutta saamistani "vonka"kirjeistä pisimpään keskusteluun, tapaamiseen ja ehkä johonkin ovat johtaneet vähintään neljän kappaleen aloitusviestit.
Ekassa todetaan miksi kirjoitetaan just mulle (se profiiliin tutustuminen), toisessa kerrotaan itsestä (jotain, mitä profiilissa ei lue), kolmannessa pohditaan mahdollisia yhteisiä mielenkiinnon juttuja ja vikassa joku mukava lopetus, johon tekee mieli vastata heti:)
Juuri näin on itselläni tapana laittaa. Ilman vastausta yleensä jään mutta paino sanalla yleensä, niitä vastauksia joskus tulee. Yhden kerran sain "ei"-vastauksen 9 minuutissa joten se oli onnistunut vonku, verrattuna niihin, joihin en saanut ollenkaan vastauksia  :)

Suuri ero on tietysti sillä, etten tällä hetkellä aktiivisesti hae muuta kuin sessioseuraa. Seurusteluseuraa hakiessani ovat kriteerit olleet toisenlaiset ja olen painottanut toisia asioita. Sessioseura on tähän mennessä löytynyt ilmoitukseni perusteella, johon sessioon haluavat ovat vastanneet. Toisin päin se ei ole vielä toiminut.
« Viimeksi muokattu: 20.02.2017, 20:09 kirjoittanut Kelpie »

Henriettachinaski

  • Vieras
Vs: Minkälainen on hyvä vonkauskirje
« Vastaus #84 : 20.02.2017, 17:46 »
Noh, nämä samat asiat on toisteltu jo aiemmissa vastauksissa, mutta..
Huom. mä olen oma yksilöni, toisille toimii toisenlainen lähestymistapa.

- Ei riitä että luet profiilini - maistele ja haistele sen yksityiskohtia. Onko nick jostain tuttu, kenties jonkun kirjailijan alterego *kröhöm*? Okei, kuvassa on kahleita, mutta niiden takana näkyy kitaran kieliä? Olet kiinnostunut tuosta fetissistä x, mikä sinut on saanut siitä kiinnostumaan?

- Paras vonkausviesti - surprise surprise - EI VONKAA! Eli siihen ei sisälly kysymystä Lähtiks, Oltaisko, Miten ois, Saisko olla, Haluisin, Tuutko.. Itselleni ei toimi myöskään tavoitteellisuus (etsin asiaa x) vaan se, että suhde syttyy random-läpänheitosta.

- Se että kerrot itsestäsi enemmän kuin kokonumerot ja suuntautumisen, ei vie anonyymeyttäsi. Ei se etunimen paljastaminen kerro kuka olet (jollei nimesi ole Özwaldorf), mutta se auttaa muistamaan. Kerro jotain kivaa joka piirtää sinusta kuvaa mieleeni. Mikä on lempibändisi. Mikä oli lapsuutesi suosikkilelu ja miksi tulin siitä mieleesi. Miten innostuit bdsm:stä, mikä kokemus siihen johti. Mikä tekisi sinusta juuri nyt maailman onnellisimman ihmisen. Muutenkin, mulle tämä harrastus on psykologiaa enemmän kuin seksiä.

-Jotakin joka liittyy kautta rantain mieltymyksiisi, suuntautumiseesi ja aiheeseen. Joka herättää minussa kokemuksen, että hei noi kolahtavat itseenkin, noita olisi jännää kokea. Ja edelleen, miksi ne kolahtavat sinussa.  8)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Minkälainen on hyvä vonkauskirje
« Vastaus #85 : 20.02.2017, 18:07 »
"Missä ja monelta?"
 -tos o huoneen koodit.


 :o

Nvriih

  • Vieras
Vs: Minkälainen on hyvä vonkauskirje
« Vastaus #86 : 20.02.2017, 21:02 »
"Missä ja monelta?"
 -tos o huoneen koodit.


 :o

No tollahan mä melkeen lähin teidän messiin. ;D Mut sit muut oli tylsii.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Minkälainen on hyvä vonkauskirje
« Vastaus #87 : 20.02.2017, 22:52 »
"Missä ja monelta?"
 -tos o huoneen koodit.


 :o

No tollahan mä melkeen lähin teidän messiin. ;D Mut sit muut oli tylsii.

No en mä näe järkeä muunlaisisa "vonguissa".  :o
Poisjääminen on sitten itse kunkin ihan oma ongelma.  ;D