Kirjoittaja Aihe: Virallinen vastalause  (Luettu 8732 kertaa)

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Vs: Virallinen vastalause
« Vastaus #15 : 15.05.2012, 19:22 »
Pip jo mainitsikin trollauksen.

DON'T. FEED. THE. TROLL. Ei tehdä tästä negatiivista asiaa.

Peace.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Virallinen vastalause
« Vastaus #16 : 16.05.2012, 15:11 »
No multa katos peppukuvakisassa iloisuus ja aktiivisuus erinäisten ihmisten aloitettua sen käsittämättömän nurinan. Mun mielestä on älytöntä että kun ihmiset vapaaehtoisesti, omalla ajalla ja vaivalla, ihan vaan toisten iloksi, ottaa ja lähettää kuvia, palelee ulkona, näyttää paljasta pintaa, käyttää tovin jos toisenkin kuvien fiksaamiseen ja ylläpito ihan yhtä lailla vapaaehtoistyönä pitää meille tällaista alustaa ja kisoja järjestää, niin sitten ihmiset jotka ei ole tikkua ristiin kuvien tai kisojen eteen laittaneet katsovat asiakseen alkaa valittamaan ja viilaamaan pilkkua. Kyllä siinä nopeasti iloisuus ja hauskuus ja leikkimielisyys katoaa jopa tällaisen ikuisen optimistin tekemisistä, eikä välttämättä tee enää mieli jatkossa kisoihin osallistua.

Niin  peppukuvakisassa baarilaiset itse hoitivat kisan.
Luotiin kuva kaikille avoimesta leikkimielisetä kisasta.
Mutta loppumetreillä huomattiin että sillähän on ihan tavallisiakin peppuja/ihmisiä.
Joten karsittiin vain nuoret, kauniit ja kaverit loppukilpaluun.
Ja koko idea/kisa meni perseelleen.  :-[
Joka kyllä oli vakava menetys kisalle ja baarille.

Nyt järjestelyt hoidettiin mallikkaasti mutta se yhteinen innostus vain oli kateissa.

Niin kun nyt mainitsin sitten "sääntörikkeestä" alkoi narina arvasin kyllä, jos homma olisi ollut minun ja  "hentun liisan"

kyhäilmä olisi, tullut heti poistot bannit jne,,, mutta elämä jatkuu trollaamiseen olen liian TOSIKKO ! 8)