Äänestys

BDSM - Elämäntapa vai Seksiaddiktio?

Elämäntapa
Seksiaddiktio

Kirjoittaja Aihe: BDSM elämän syviä kysymyksiä  (Luettu 4403 kertaa)

Cameleon

  • Vieras
BDSM elämän syviä kysymyksiä
« : 14.08.2017, 12:18 »
Tiedättekö sen tunteen, kun löydätte sen sisäisen pikkupervonne pitkästä aikaa ja panetuksenne ei lakkaa ollenkaan vaikka mitä tekisitte? Pienikin ajatus BDSMstä laittaa ajatukset laukkaamaan, voisitte antaa mennä ja huutaa maailmalle, että nyt joku kurittakaa mua. Haluaisin teiltä arvon kanssapervoilijat tietää, onko BDSM teille elämäntapa vai uskotteko että jatkuva ajattelu näistä asioista on kehkeytynyt jonkinasteiseksi seksiaddiktioksi?

Antakaa äänenne!

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: BDSM elämän syviä kysymyksiä
« Vastaus #1 : 14.08.2017, 13:29 »
Ei kumpikaan, vain yksi/useampi tapa harrastaa sitä seksiä/toteuttaa seksuaalisuuttaa...ei määriteltävissä siis kummaksikaan.

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: BDSM elämän syviä kysymyksiä
« Vastaus #2 : 14.08.2017, 13:47 »
Aloittelevalle kinkylle voi iskeä frenzy. Arvostelukyky voi sumentua ja päätyä toimimaan itselleen epäturvallisella tavalla. Sub frenzy lienee yleisin, mutta voi iskeä kelle vain.
Esim tällaista: http://www.katekinsey.com/sub-frenzy.html

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: BDSM elämän syviä kysymyksiä
« Vastaus #3 : 14.08.2017, 18:01 »
Onneksi itsellä on hyvin laajasti erilaisia kiinnostuksen kohteita elämässä, ettei kinkyily ole koskaan päässyt muodostumaan suurimmaksi kaiken muun kokonaan syrjäyttäväksi asiaksi. On aika surullista välillä nähdä netissä ihmisiä, joilla ei tunnu olevan muuta vapaa-ajan sisältöä elämässä kuin omaan seksuaalisuuteen liittyvät jutut.

Jos minulta kysyttäisiin, että mikä on "elämäntapani", niin vastaisin että "nörtti". Jos minulta kysytään että mitä addiktioita minulla on, niin sanon että "netti ja kofeiini". Mutta näistä huolimatta olen silti hyvin pervo ihminen jolla on monipuolisesti sadistisia, masokistisia ja fetisistisiä mielihaluja.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: BDSM elämän syviä kysymyksiä
« Vastaus #4 : 14.08.2017, 18:09 »
lähempänä se elämäntapaa alkaa olla kun " ekat kohtaukset " tuli jo lähes 40 vuotta sitten . vaikka olen varmaan kaiken mahdollisen seksin nähnyt nyt tähän mennessä en mä mikään seksiaddikti oo jos olisin kyttäisin 50e ilotyttöjä =)

Kelpie

  • Vieras
Vs: BDSM elämän syviä kysymyksiä
« Vastaus #5 : 14.08.2017, 22:45 »
Ehkä ennemminkin harrastus, johon olen jäänyt koukkuun niin, että siitä on tullut elämäntapa  :)

Kyse ei ole mielestäni kuitenkaan seksiaddiktiosta, vaan ehkä mieltymyksestä toisen ihmisen kanssa tapahtuvaan kanssakäymiseen. Seksuaalinen jännite siinä on toki taustalla mutta se ei ole määräävä voima.

Addiktioon viittaa kyllä se, että mitä useammin pääsen leikkimään, sitä useammin sitä haluan. Ainakin toistaiseksi harrastus on tuonut elämään lisää sisältöä, eikä ole ainakaan huonontanut elämänlaatua. Ainoastaan golf on jäänyt vähemmälle sm:n takia, mikä on taas monen mielestä tervettä  ;D

LeatherM

Vs: BDSM elämän syviä kysymyksiä
« Vastaus #6 : 14.08.2017, 23:25 »
Joo golfiin nyt ei ainakaan kannata jäädä koukkuun, ennemmin sitte vaikka perhokalastukseen jos pakko on joku harrastus olla. Mulle on aina piisannu pervoilu... niin ja puutarhan hoito. Näissä se mieli lepää.

Longitude

Vs: BDSM elämän syviä kysymyksiä
« Vastaus #7 : 14.08.2017, 23:37 »
BDSM -elämä kulkee hieman vuoristorataa .. Ensin homma lähti muutamista kokeiluista n. 15 vuotta sitten ja eskaloitui nopeasti jopa addiktion kriteerit täyttävään tilaan. Sitten kun oli kokeillut ja kokenut kaiken mikä kiinnosti, tuli hommasta elämäntapa.. Kun elämäntapa sitten rutinoitui, iski kiinnostuksen lopahdus..

Sittemmin muutama vuosi sitten alkoi taas uudenlaiset asiat "alalla" -kiinnostaa ja tämä johti jälleen elämäntavan uudelleen herättämiseen. Sanoisin että tällä hetkellä elän eräänlaista hedonistisen BDSM:n kultakautta ja olen tavallaan viimeinkin löytänyt itseni.

kulkija

  • Vieras
Vs: BDSM elämän syviä kysymyksiä
« Vastaus #8 : 14.08.2017, 23:47 »
Elämäntapa, jonka soisi olevan osa, tapaelää. 

BuZu

  • Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 548
  • Challenge Accepted
  • Galleria
Vs: BDSM elämän syviä kysymyksiä
« Vastaus #9 : 15.08.2017, 13:21 »
Minulle BDSM on elämäntapa ja harrastus.

Se on välillä ollut taustalla ja välillä enemmän esillä.

Baariin liittymisen jälkeen se on ollut todella paljon mielessä varsinkin kun olen löytänyt oman rakkaan, jonka kanssa sessioida ja kokeilla kaikkea mahdollista uutta.

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: BDSM elämän syviä kysymyksiä
« Vastaus #10 : 15.08.2017, 17:38 »
Elämäntavasta tai addiktiosta tuskin voi kohdallani puhua...se nyt vain on yksi osa minua. Joskus enemmän pinnassa, joskus hiukan syvemmällä...joskus se tuntuu henkivän joka huokosesta kuin savu ja liekit (jostain syystä nimenomaan sinivihreät :o  >:D ) toisinaan se vain lymyää jossakin syvänteessä. Mutta läsnä kuitenkin, jos ei muuta niin bongailen normiasioista pikku pervouksia.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: BDSM elämän syviä kysymyksiä
« Vastaus #11 : 15.08.2017, 17:45 »
Elämäntavasta tai addiktiosta tuskin voi kohdallani puhua...se nyt vain on yksi osa minua. Joskus enemmän pinnassa, joskus hiukan syvemmällä...joskus se tuntuu henkivän joka huokosesta kuin savu ja liekit (jostain syystä nimenomaan sinivihreät :o  >:D ) toisinaan se vain lymyää jossakin syvänteessä. Mutta läsnä kuitenkin, jos ei muuta niin bongailen normiasioista pikku pervouksia.

Pitää kompata tätä. Ei pervous nyt elämäntapa ole, koska elämässä on muitakin asioita, joihin pervous ei liity mitenkään. Toisaalta kyllä se pervous aina jollain tavalla on läsnä jokapäiväisessä elämässä.

Purppuratar

  • Vieras
Vs: BDSM elämän syviä kysymyksiä
« Vastaus #12 : 15.08.2017, 18:33 »
BDSM ei ole minulle varsinainen "elämäntapa", se on yksi osa elämääni ja sulautunut mukaan niin arkeen kuin juhlaan, joskus enempi ja joskus vähempi >:D Mutta ei se kyllä seksiaddiktiokaan ole... tietyllä tasolla voisi kutsua toki koukuttavaksi ja seksuaalisuuteen se on vahvasti sidoksissa... mutta enemmän sanoisin niiden kaikkien tähän maailmaan liittyvien asioiden olevan mieltymyksiä joita toteuttaa monipuolisesti koska niistä nauttii. Addiktion käsitän jo sairaudeksi, terveellä pohjalla itsensä ja omien halujensa toteuttaminen ei ole sama juttu ::)

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: BDSM elämän syviä kysymyksiä
« Vastaus #13 : 15.08.2017, 18:47 »
Joo golfiin nyt ei ainakaan kannata jäädä koukkuun, ennemmin sitte vaikka perhokalastukseen jos pakko on joku harrastus olla. Mulle on aina piisannu pervoilu... niin ja puutarhan hoito. Näissä se mieli lepää.

Juuri näin, mutta lisäisin vielä käsityöt noin naisihmisen näkökulmasta.

Misery

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 83
  • Juuri siellä, missä pitääkin.
  • Galleria
Vs: BDSM elämän syviä kysymyksiä
« Vastaus #14 : 15.08.2017, 19:20 »
Polku. Rakkaus. Vapaus. Kaikkea ja ei mitään. Tapa ilmaista itseään ja elää rikasta elämää. Sama kuin kysyisi homolta, että onko homoseksuaalisuus elämäntapa vai pelkästään parrun heiluttamista lukemattomissa ahtereissa. En osaisi eriyttää.