Äänestys

BDSM - Elämäntapa vai Seksiaddiktio?

Elämäntapa
Seksiaddiktio

Kirjoittaja Aihe: BDSM elämän syviä kysymyksiä  (Luettu 4404 kertaa)

mestariajattelija

  • Vieras
Vs: BDSM elämän syviä kysymyksiä
« Vastaus #15 : 16.08.2017, 00:47 »
Tiedättekö sen tunteen, kun löydätte sen sisäisen pikkupervonne pitkästä aikaa ja panetuksenne ei lakkaa ollenkaan vaikka mitä tekisitte? Pienikin ajatus BDSMstä laittaa ajatukset laukkaamaan, voisitte antaa mennä ja huutaa maailmalle, että nyt joku kurittakaa mua. Haluaisin teiltä arvon kanssapervoilijat tietää, onko BDSM teille elämäntapa vai uskotteko että jatkuva ajattelu näistä asioista on kehkeytynyt jonkinasteiseksi seksiaddiktioksi?

Antakaa äänenne!

Vaikea sanoa. Itse tosin huudan (huusin) sitä, että kuka haluaa kuritettavaksi.

Olin pitkän tovin ilman seksiä, seksuaalista kanssakäymistä. Se kun päästää itsensä puutteesta, vapautuu.. kait siinä on kyse myös itsensä löytämisen ja hyväksymisen ilosta. Omaan korkean libidon..ehkä kyse on molemmista. Elämäntavasta sekä addiktiosta.

RedCatherine

  • Vieras
Vs: BDSM elämän syviä kysymyksiä
« Vastaus #16 : 16.08.2017, 11:20 »
Noista kahdesta elämäntapa, koska ei mene yksi yhteen seksin kanssa. Kinkyily voi minulle olla myös esteettistä, ritualistista ja "spirituaalista" jossain mielessä. Toisaalta taas vaniljapuuhatkin toimii. Toki siinä välissä pitkästi menevät käsi kädessä. Tai käsi tukasta kiinni pitäen, ehkä. :)

erithea

  • Vieras
Vs: BDSM elämän syviä kysymyksiä
« Vastaus #17 : 16.08.2017, 13:43 »
Ei addiktio eli enemmän elämäntapa. Intohimoinen harrastus kuvaa sanana parhaiten.

Joku aiemmin sanoikin, että suhtautuminen asiaan muuttuu aika ajoin ja näin täälläkin päässä. Välillä asiat ovat enemmän pinnalla.

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: BDSM elämän syviä kysymyksiä
« Vastaus #18 : 16.08.2017, 20:13 »
Spanking oli tietyssä elämänvaiheessa minulle keino saavuttaa erityislaatuinen suhde toiseen ihmiseen. Olen onnellinen siitä, että se tapahtui, mutten usko, että tilanne voisi toistua. Siis satunnaisia, turvallisia piiskauksia, kiitos, muttei tältä sektorilta juuri muuta. En pidä niitä seksiin liittyvänä asiana.

Mr.Repe73

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 111
  • Cogito, ergo sum
  • Galleria
Vs: BDSM elämän syviä kysymyksiä
« Vastaus #19 : 17.08.2017, 18:09 »
BDSM on enemmän harrastus kuin elämäntapa minulle. Se on eräänlainen tapa ilmaista ja toteuttaa itseään. Minulle ei BDSM:stä ole ikinä tullut addiktiota tai että vauhti olisi edes sumentanut mieltä. Johtuuko kenties siitä, että olen harrastuksenkin ulkopuolella kontrolloiva henkilö. Olen aikojen saatossa huomannut, että BDSM sessiot lievittävät myös stressiä hyvin tehokkaasti.

bin_hki

  • Vieras
Vs: BDSM elämän syviä kysymyksiä
« Vastaus #20 : 17.08.2017, 21:13 »
Aika usein ihmiset naureskelevat mun perwåille jutuille, mutta uuuh.... S E K S I Ä...  :love: :-* :love:

Kait se on sitten näkökulmasta kiinni, että ollakko pervo vai addiktioon taipuvainen. :P

Sosumi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 657
  • Hurt me please
  • Galleria
Vs: BDSM elämän syviä kysymyksiä
« Vastaus #21 : 20.08.2017, 23:27 »
Lähempänä elämäntapaa ku harrastusta, ja lähempänä harrastusta ku seksiaddiktiota.

Tästä on väännetty iät ja ajat, mutta kyllä mä henkilökohtasesti niputan paljon bdsm-touhuja seksuaalisen kanssakäymisen alle. Jos sä olet täysin alasti roikkumassa ristillä ja saat piiskaa, ni siin on jo tiätynlainen valta-asetelma, ja kovin intensiivistä fyysistä kanssakäymistä. Sit taas vaniljapuolen touhuiluja mun bdsm-kuvioihin ei kuulu about ollenkaan just nyt.