Kirjoittaja Aihe: BDSM Työelämässä  (Luettu 4485 kertaa)

hmxx

  • Vieras
BDSM Työelämässä
« : 30.08.2017, 22:52 »
Anteeksi otsikosta, en keksinyt parempaa :D Mutta tänään töissä tylsinä tunteina aloin miettimään, onko kenelläkään koskaan käynyt niin, että pomonasi (tai muuna "ylempänä" henkilönä) on ollut oma Dom tai jopa Sub? Toimisiko tällainen kuvio ylipäätään, onko ihan mahdoton ajatus vai voisiko jopa toimia? Tai oletteko edes jakaneet samaa työpaikkaa? Olisi mukava saada vähän keskustelua, sillä itseäni aihe alkoi mietityttämään enemmänkin. Ja ehdottomasti haluaisin kuulla mielipiteitä, vaikkei omakohtaista kokemusta olisikaan!

BuZu

  • Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 548
  • Challenge Accepted
  • Galleria
Vs: BDSM Työelämässä
« Vastaus #1 : 30.08.2017, 23:11 »
Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta voisin kuvitella, miten oma pomo olisi työn ulkopuolella työntekijälleen alistuva.

Olisi ainakin mukavaa vaihtelua.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1030
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: BDSM Työelämässä
« Vastaus #2 : 30.08.2017, 23:39 »
Kerran meinasin sortua virkamieheen ( naiseen ) joka aisti millanen Mies siviilissä oon mutta kuukausien ( yli vuoden ) sitkeän viettelyn jälkeen ymmärsi että vaikka kiinnostus ja himo on molemmin puolista en lähde kokeileen.
Jos toinen meistä vaihtaa duunia niin kokeilen ehdottomasti onko niin tottelevainen kuin jutellessa tuli ilmi  :P

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: BDSM Työelämässä
« Vastaus #3 : 31.08.2017, 09:16 »
Kokemuksella sanoisin että työpaikalla on vain unohdettava D/s-kuvio. Tai ainakin mahdollisimman pitkälle. Molemmin puolin. Työelämä on erotettava vapaa-ajasta. Ajattelutapa-kysymys,  onnistuu kohteliaisuudella ja inhimillisyydellä.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: BDSM Työelämässä
« Vastaus #4 : 31.08.2017, 10:03 »
Nuorena näin mitä syrjähyppy työkaverin kanssa aiheuttaa. Päätin, etten koskaan ryhdy mihinkään kenenkään työkaverin kanssa, edes nyt sinkkuna. Niimpä noita ajatuksia ei pääse syntymään. Bdsm:n ulkopuolella uskon tasa-arvoon, oikeaan en siihen feministiseen, ja sekin tässä on kovasti auttanut.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: BDSM Työelämässä
« Vastaus #5 : 31.08.2017, 10:54 »
Eri asenne työ-ja vapaa-ajan kuvioihin.
Näitä ei saa sekoittaa toisiinsa.

Olkoon asetelma mikä tahansa kinkykuvioissa, työmaailmassa työntekijä kunnioittaa (ja tottelee) pomojaan.  He ovat koulutuksen kautta päässeet asemaansa. Osaavat sen mihin palkattuina. Sillä ei ole mitään tekemistä D/s-suhteiden ja vapaa-ajan kanssa.

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: BDSM Työelämässä
« Vastaus #6 : 31.08.2017, 11:57 »
Työelämä työelämänä ja yksityiselämä yksityiselämänä. Toki työkuvioiden parista olen vuosien varrella saanut  kavereita ja ystäviäkin, mutta kaikenlainen seksuaalisuus saa pysyä pois minun työelämästäni. Niitä draamoja olen nähnyt, kun samalla työpaikalla olevat ihmiset ovat suhteilleet ja kun suhde onkin päättynyt, niin "pahan mielen ja vitutuksen tulilinjalla" on ollut koko työtiimi. Huh. D/s-kuvion, S/m-kuvion tai minkä tahansa kinkykuvion koen täysin mahdottomaksi työkaverin kanssa. Ei toimi edes ajatustasolla.

Piiskapiru

  • Vieras
Vs: BDSM Työelämässä
« Vastaus #7 : 31.08.2017, 13:33 »
Työelämäni ja yöelämäni ovat täysin erillään toisistaan joka suhteessa, eikä seksuaalisuus kuulu vastuulliseen leipätyöhöni millään tavalla.
Himot ja halut on siellä aivan pakko hillitä ja hallita, koska muuten tulee nopeasti vastaan isot ongelmat, jollaisia en todellakaan itselleni halua.
Työympäristössäni on naisia paljon enemmän kuin miehiä, nuoria ja kauniita, mutta koskemaan ei pidä mennä, eikä saa puhuakaan mitään eroottista.
Tilanteeseen kun on vuosien varrella tottunut, niin se ei ole mikään ongelma, vaan päinvastoin sellainen "sukupuolettomuus" on miehelle varsin vapauttavaa.   

Misery

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 83
  • Juuri siellä, missä pitääkin.
  • Galleria
Vs: BDSM Työelämässä
« Vastaus #8 : 31.08.2017, 15:18 »
Omassa työssäni usein leikin pomoani ylempää, meillä on samanlainen musta huumorintaju molemmilla, ja se on mennyt siihen, että hän jopa joskus leikillään konttailee edessäni pyytämässä palveluksia ja minä dommetan minkä kerkeän. Huumorilla tietenkin. Ei siinä mitään seksuaalista ole, mutta saapahan lähes päivittäin makeat naurut  ;D. Tietäisipä totuuden...heh.

DomPatron

  • Vieras
Vs: BDSM Työelämässä
« Vastaus #9 : 31.08.2017, 16:24 »
"Kuormasta ei syödä" on aina ollut minun johtava ajatus ja siitä pidän kiinni. En nyt näe että D/s olisi siinä kauheasti erilainen kuin muukaan seksuaalisuus. Ja komppaan tuota "sukupuolettomuuden rentouttavaa elämää" töissä. Kun ei ota sitä mitenkään mukaan niin kaikki on niin paljon helpompaa.

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 574
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Vs: BDSM Työelämässä
« Vastaus #10 : 31.08.2017, 18:42 »
Mun leikkikaverini on mun alainen ja minä siis olen sub ja hän dom. Homma toimii loistavasti sekä töissä, että sen ulkopuolella. Osaamme ottaa työt töinä. Kumpikin olemme melkoisia työnarkomaaneja, joten leikkisuhteemme ei häiritse työpäiviä. Työt ovat aina etusijalla ja niiden tekemisestähän palkkamme maksetaan. Alussa toki asia vähän mietitytti mua ja tuli pohdiskeltua miten kuvio oikein järjestyy. Minulla on entuudestaan myös huonoja kokemuksia työpaikkaromanssista, eikä tämäkään ollut mitenkään suunniteltu juttu. Lopulta kaikki kuitenkin meni luonnollisesti vain omalla painollaan. Minulle tämä tuo kivaa pientä kipinää työpäiviin ja auttaa jaksamaan. En välttämättä jaksaisi näissä töissä ilman häntä.

Työkaverit ovat myös kehuneet meidän loistavasti sujuvaa yhteistyötä ja ovat sanoneet, että luomme yhdessä tunnelmaa työpaikalle. Ja kun me kummatkin olemme paikalla, on myös muilla työkavereillamme hyvä olla. Mitään emme suhteestamme ole siis sanoneet ääneen. Yritämme pitää sen salassa, mutta uskon kyllä, että se loistaa väkisinkin myös ympäristöön.

hmxx

  • Vieras
Vs: BDSM Työelämässä
« Vastaus #11 : 31.08.2017, 21:30 »
Kiitos paljon vastauksista! Ajattelinkin, että suurimman osan mielestä työ ja vapaa-aika on pidettävä erillään ymmärrettävistä syistä. Mutta ihan mielenkiinnosta lähdin kyselemään, kun nyt on itsekin päässyt opiskeluajoista työelämään.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: BDSM Työelämässä
« Vastaus #12 : 01.09.2017, 00:42 »
Omassa työssäni usein leikin pomoani ylempää, meillä on samanlainen musta huumorintaju molemmilla, ja se on mennyt siihen, että hän jopa joskus leikillään konttailee edessäni pyytämässä palveluksia ja minä dommetan minkä kerkeän. Huumorilla tietenkin. Ei siinä mitään seksuaalista ole, mutta saapahan lähes päivittäin makeat naurut  ;D. Tietäisipä totuuden...heh.

Niin, tämähän ei välttämättä liity mitenkään varsinaisiin ns.suhteisiin. Voipi olla myös tilanteita joissa tuttu tai ystävä on samassa työpaikassa.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: BDSM Työelämässä
« Vastaus #13 : 01.09.2017, 22:27 »
Noin yleisesti sanoisin, että työ ja bdsm eivät kohtaa mitenkään omassa elämässä, ei edes henkisellä tasolla.
Nyt vähän pistänyt miettimään...meillä on aloittanut työt ihana nuori nainen. Tekee hommia opiskelujen ohessa. Iältään voisi olla fyysisesti mun tytär. Hän on niin kaunis, freesi ja ihanan kuuliainen ja oppimishaluinen, että mulla on herännyt ihan pahoja ajatuksia.. >:D
Hänen viattoman, suurisilmäisen reippaan olemuksen turmeleminen ja pienet piiskaukset..oih..ois aika herkullista.  >:D

Jacinta

  • Vieras
Vs: BDSM Työelämässä
« Vastaus #14 : 01.09.2017, 22:41 »
Mulle on suhteet työpaikalla OK ja hyväksyn myös muiden suhteet. Samapa tuo. Tuo mukavasti kipinää päivään vaikkakin vaan pelkällä ajatustasolla. Osaan hallita hermoni ja pitää asiat salassa enkä muutenkaan käsittele asioita mitenkään dramaattisesti. Homman toimivuus riippunee paljolti yksilöistä.

En tosin pidä työstä missä on hierarkia vaan enemmän tosi luovasta ja vapaamuotoisesta, kumppanuussuhteille perustuvasta työstä. Tasa-arvoisesti kaikki jeesataan kaikkia ja toimitaan yhteen eikä niin että joku on hengittämässä niskaan. Niin tämmönen kinky-työkuvio ois mulle varmaan kovinkin epätodennäköinen.  :(