Kirjoittaja Aihe: BDSM Työelämässä  (Luettu 4486 kertaa)

Jacinta

  • Vieras
Vs: BDSM Työelämässä
« Vastaus #15 : 01.09.2017, 22:52 »
Nyt vähän pistänyt miettimään...meillä on aloittanut työt ihana nuori nainen. Tekee hommia opiskelujen ohessa. Iältään voisi olla fyysisesti mun tytär. Hän on niin kaunis, freesi ja ihanan kuuliainen ja oppimishaluinen, että mulla on herännyt ihan pahoja ajatuksia.. >:D
Hänen viattoman, suurisilmäisen reippaan olemuksen turmeleminen ja pienet piiskaukset..oih..ois aika herkullista.  >:D

Tulipa niin muistoja mieleen, itse siis se freesimpi osapuoli.  ;D Vähän samantapaisessa tilanteessa olen ollut, en tosin työpaikalla. Eipä mua pahat ajatukset haitannu.  ::)

CRPulse

  • Vieras
Vs: BDSM Työelämässä
« Vastaus #16 : 01.09.2017, 23:11 »
Kun itselle bdsm on paljolti naisen esineellistämistä; juu ja kyllä usein käytin "valtaa" naisten yli.. Tosin ammatti oli sellainen etteivät naiset voineet mitenkään nähdä "peilin lävitse".. Parikertaa söin kuormasta ja saatoimme edetä miin että naisetkin ymmärsivät: tää mieshän onkin "kinky"..! 8)

Longitude

Vs: BDSM Työelämässä
« Vastaus #17 : 02.09.2017, 00:32 »
Muutaman kerran on nykyisen työpaikan treenisalilla tullut vietettyä sessioita naispuolisen kollegan kanssa .. Työssäni on onneksi täysin normaalia nähdä nainen käsiraudoissa, joten vaikka joku sattuisikin paikalle, niin asiaan ei kiinnitettäisi sen isompaa huomiota =)..