Kirjoittaja Aihe: Sähköpostin saapuneitten viestien muistutukset  (Luettu 2450 kertaa)

kulkija

  • Vieras
Ystävällisesti kyselisin tuosta profiilista ja sen asetuksista löytyvästä, sähköpostin saapuneiden viestien muistutuksesta. Ymmärrän sen niin, jos otan sen raksin pois ja tallennan muutoksen. Saapuneiden viestien ei enää pitäisi kolahdella sähköpostiini. Lienenkö ymmärtänyt sen oikein? Jokatapauksessa, vaikka sen raksin poistin ja tallensin (jo montakin kertaa)  ::) viestit tulee yhä edelleen sähköpostiini. Mieluumin pitäisin sähköpostini tyhjänä näistä viesteistä mitä täällä saan. Kysymys siis kuuluu. Voiko tuon jotenkin estää?

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Sähköpostin saapuneitten viestien muistutukset
« Vastaus #1 : 29.08.2017, 09:47 »
Tarkoitat siis foorumilla tulevia yksityisviestejä ja niistä tulevia ilmoituksia?
Siihen polku on profiili -> muokkaa profiilia -> yksityisviestintä -> ja sieltä kohta "Muistuta minua kun saan yksityisviestin:" alasvetovalikosta valinta "ei koskaan".

kulkija

  • Vieras
Vs: Sähköpostin saapuneitten viestien muistutukset
« Vastaus #2 : 29.08.2017, 10:09 »
Tarkoitat siis foorumilla tulevia yksityisviestejä ja niistä tulevia ilmoituksia?
Siihen polku on profiili -> muokkaa profiilia -> yksityisviestintä -> ja sieltä kohta "Muistuta minua kun saan yksityisviestin:" alasvetovalikosta valinta "ei koskaan".

Minäpä kiitän kauniisti. Käytin siis itse väärää polkua :D