Kirjoittaja Aihe: Selvennyspyyntö  (Luettu 17477 kertaa)

Asteroidi

  • Vieras
Selvennyspyyntö
« : 29.05.2011, 12:43 »
Ansu tässä moi...siis ent annabel kukkikselta. Siis haluisin vähä selvennystä mikä täällä oikein on menossa ja viittaan bmadin kirjoituksiin meillä? Että miten siihe suhtautua ja ennenkuin itse haukkua naputan ihmisä lyttyyn.?

Kunhan sitä selvennystä vähän saisin, niin pyyän ylläpitoa poistaan tän ketjun ja mun rekkautumiseni.

TheVille

  • Kumijumala
  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 166
  • Dommejen kesyttäjä, apparently...
  • Galleria
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #1 : 29.05.2011, 13:03 »
Parasta on jos omaa kyvyn henkisesti ignorata kaiken mitä bmad kirjoittaa. Pääsee paljon helpommalla kun ei yritäkään tulkita kaikkia pienen mustan mielen tuotoksia.

Asteroidi

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #2 : 29.05.2011, 13:12 »
Joo. sehän jo tiietäänki entuudestaan.

Entäs sit tuo hänen väitteensä: ??


BDSM-baarissa, jonneka Smooth pakeni Annabeliä, Submit ja muu lauma perässään käy nyttemmin
keskustelua tämän palstan hautaamisesta, vai pitäisikö paremminkin sanoa kuoliaaksivaikenemisesta.

Asteroidi

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #3 : 29.05.2011, 13:15 »
ja seuraava väite:

Mitä siitä
sen enempiä keskustelemaan, että Ansua on paneteltu?

BDSM-kentällä dominoi lahkolaismeininki olipa kyse sitten nettisivustosta tai kinkybileistä, enkä nyt usko liioittelevani. Helluntaihurmoksella ei vaan ole juurikaan paljon tekemistä sen kanssa, että edistetään keskiverrompien ihmisten intressejä kinkyilyyn. Minä ainakin mieluummin kirjoittelen palstalle, jossa ei tarvitse miettiä onko tarpeeksi hihhuli kuuluakseen joukkoon.

viana

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #4 : 29.05.2011, 13:16 »
Kyseinen keskustelu löytyy täältä, ja vaikea tästä on mielestäni mitään salaliittoteorioita kehitellä :D Käsittääkseni vain ketjun aloittaja on sitä mieltä, että jotain pitäisi ajaa alas. Ja tuokin lienee ihan provo?

http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=660.msg6798#msg6798

Ei ehkä kannattaisi ihan kamalasti välittää siitä mitä bmad kirjoittaa :(

perapervo

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #5 : 29.05.2011, 13:17 »
Parasta on jos omaa kyvyn henkisesti ignorata kaiken mitä bmad kirjoittaa. Pääsee paljon helpommalla kun ei yritäkään tulkita kaikkia pienen mustan mielen tuotoksia.

Amen! Ville sanoi juuri niinkuin itse ajattelen

swan

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #6 : 29.05.2011, 13:24 »
Parasta on jos omaa kyvyn henkisesti ignorata kaiken mitä bmad kirjoittaa. Pääsee paljon helpommalla kun ei yritäkään tulkita kaikkia pienen mustan mielen tuotoksia.

Amen! Ville sanoi juuri niinkuin itse ajattelen

En ole ikinä myöskään päässyt jyvälle ko. henkilöstä, ja ilmeisesti siihen ei ole tarvettakaan, puolin eikä toisin.

Ikävää on, että tämmöistä toraa aiheutetaan höpöpuheilla.

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #7 : 29.05.2011, 13:29 »
Minusta on vain hienoa, jos bemad on löytänyt henkisen kotinsa liberaalimmasta ja suvaitsevaisemmasta kukkalaatikosta.

Edit: Korjattu kielioppia.

Asteroidi

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #8 : 29.05.2011, 13:33 »
Oukkei selvä pyy kiitos. Hänelle jouduttiinkin jo antamaan varoitus kun oli heittänyt Tellelle henk koht herjaa.

Sit haluaisin oikaista yhden toisenkin väärinkäsityksen. Meiän Cuckoldfoorumille on tullut bdsm-ihmisiltä rekkaantuntumisten poistopyyntöjä minun yhden täysin päin honkia muotoilemani foorumin tarkoituksesta kertovan tekstin takia. Se on nyttemmin korjattu ja en todellakaan tarkoittanut, jotta bdsm ihmiset ei olis tervetulleita. tarkoituksena oli vain kertoa, jotta foorumi on tarkoitettu Aidosti Cuckoldingista kiinnostuneille. Lähinnä mun tarkoitus oli kertoa, jotta pelkät runkkarit ja pimpsanwonkaajat kääntys takasin.

Ja tossa ylempänä pyysin jotta rekkaantumiseni voi tän jälkeen poistaa...perun sen pyynnön koska voi jatkossakin tarvita pieniä selvityksiä :)

Hyvää kesää kaikille :)

Queena

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #9 : 29.05.2011, 13:38 »
Itse sorrun aina kommentoimaan bemadin harhaisia viestejä. Helpommalla pääsee jos tosiaan pystyy ignoraamaan sen kirjoitukset, suosittelen lämpimästi :D

Asteroidi

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #10 : 29.05.2011, 13:43 »
Minusta on vain hienoa, jos bemad on löytänyt henkisen kotinsa liberaalimmasta ja suvaitsevaisemmasta kukkalaatikosta.

Edit: Korjattu kielioppia.

No empäs tiiä. Taidetaan palauttaa se tänne takas. :D

ja meidän bdsm-puolta ei todellakaan ole tarkoitus ajaa alas. Se saa olla aina avoinna niille ihmisille, joille erotiikka myös bdsm on ja saa olla iloinen asia :)

Asteroidi

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #11 : 29.05.2011, 16:51 »
Ja minä nyt copypastaan koko sen kyseisen keskusteluketjun meille. Ei ainakaa syyttömiä syytetä niinkuin bmad teki sillä rehellisyys ennenkaikkee. :)

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #12 : 29.05.2011, 22:09 »
Enkä mää ole koskaan jaksanut bmadiin vakavasti suhtautua, en edes pahoinpitelyuhkausten osalta :) Kukkalaatikko saa kyllä minun osaltani jäädä sikseen, näitä tämän tyylisiä "keskusteluja" en jaksa katsella, enkä myöskään liveystävien nimittelyä ja solvausta. Liian vanha ja väsynyt lojaali subikoira moiseen ;)

edit: ja käytyäni kurkkaamassa uudestaan ko.keskustelua, päätimme Herrani kanssa pyytää ylläpitoa poistamaan meidän profiilimme. Heh, epäselväksi tosin jäi edelleen, miten kauniita nimityksiä bmad-ressukka oli tällä kertaa minulle keksinyt ;)
« Viimeksi muokattu: 29.05.2011, 22:25 kirjoittanut telle »

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #13 : 29.05.2011, 23:15 »
Viimeisen käynnin jäljiltä ehdottaisin kyllä arvoisaa ylläpitoa antamaan elinikäisen porttikiellon tolle Ansulle. Nimittely näytti saaneen kerrassaan uusia ulottuvuuksia. Jopa mun verenpaine nousi sopuliksi, larppaajiksi ja lahkolaisiksi nimittelyn johdosta, saati tämä "kinkkubaari"...Rajansa kaikella...Kerrassaan iloista ja hilpeän vapaamielistä asennoitumista seksuaalisiin suuntauksiin ja elämäntapoihin >:D

Leikkisa

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #14 : 29.05.2011, 23:20 »
Viimeisen käynnin jäljiltä ehdottaisin kyllä arvoisaa ylläpitoa antamaan elinikäisen porttikiellon tolle Ansulle. Nimittely näytti saaneen kerrassaan uusia ulottuvuuksia. Jopa mun verenpaine nousi sopuliksi, larppaajiksi ja lahkolaisiksi nimittelyn johdosta, saati tämä "kinkkubaari"...Rajansa kaikella...Kerrassaan iloista ja hilpeän vapaamielistä asennoitumista seksuaalisiin suuntauksiin ja elämäntapoihin >:D

Arvelisin, että ylläpito hoitaa mahdolliset porttikiellot tai muut ojentamiset lähinnä tällä sivustolla tapahtuvista asiattomuuksista.