Kirjoittaja Aihe: Selvennyspyyntö  (Luettu 17472 kertaa)

Simone

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #15 : 29.05.2011, 23:31 »
Kävin pitkästä aikaa kurkkaamassa minäkin ja pyysin poistamaan nikkini.
Ehkä oli jo aikakin  :(

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #16 : 29.05.2011, 23:44 »
Kävimpä lukemassa minäkin kyseisen ketjun kukkiksessa *syvä huokaus*   :-[ Surullista luettavaa.

kanji

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 95
  • Galleria
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #17 : 29.05.2011, 23:48 »
Hieman huvittuneena on tullut tätä tilannetta itsekkin sivusta seurattua  ;D  Ei oikein aina riitä minulla äly ymmärtämään kaikkea, mm. sitä miksi annabel kirjautuu tälle foorumille erinimimerkillä kyselemään asioiden tolaa ja pyytää sitten poistamaan tämän ketjun ja nimimerkin kun asia on saatu "selvitettyä"

...Jos lasitalossa asuu on parempi olla heittämättä kiviä...  ::)

Toinen asia mitä en ymmärrä.. Miksi ihminen jota ei bdsm kiinnosta ja fetissit on "larppausta" ja pelleilyä, päättää alkaa pyörittämään bdsm aiheista keskustelufoorimia? 

Taidan minäkin pistää tästä pystyyn heittouisteluun keskittyvän keskustelufoorumin vaikka en kalastuksesta oikein mitään ymmärrä, mitä nyt joskus on tullut mato-ongella narrattua ja joskus virveliä pidellyt kädessä.

Viljo05

Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #18 : 29.05.2011, 23:52 »
ööö mitä on tapahtunut oon ulkona kuin käki :o :o :o

viana

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #19 : 29.05.2011, 23:59 »
Vau, tästä setistä tuli kyllä aika paska fiilis, etenkin kun kävin Kukkalaatikon puolella lukemassa tuon toisen ketjun. Ihan uskomatonta, että tässä ovat mukana ihan aikuiseen ikään ehtineet ihmiset.

Glori

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #20 : 30.05.2011, 00:09 »
Vau, tästä setistä tuli kyllä aika paska fiilis, etenkin kun kävin Kukkalaatikon puolella lukemassa tuon toisen ketjun. Ihan uskomatonta, että tässä ovat mukana ihan aikuiseen ikään ehtineet ihmiset.

Komppaan.

Ketjun aloittajalle tiedoksi - ainoa syy miksi en enää kukkiksessa käy, on hän itse. Se vouhkaaminen, itsensä nostaminen ja muiden tölviminen sai aikaan niin pahan olon, että huokaisin helpotuksesta kun löytyi toinen paikka.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #21 : 30.05.2011, 00:24 »
Harmi, että ketju lukittiin, enkä päässyt enää kehumaan Ansun diplomaattista tapaa ilmaista asioita, jonka ansiosta vastapuoli ei saa enempää lyömäaseita.


"Ja tää ny riittäkööt kukkiksen bdsm puolen alasajo keskutelusta lopullisesti...meiltä ette aitojen bdsm henkisten ihmisten paikkaa lopeta. Tää pysyy aina ja menkää ja pukeutukaa naruihinne ja kokoontukaa typeriin larppausbileisiinne ja sit lässyttäkä toisillenne kinkkupaarissanne. Me joille aihe aidosti merkkaa jotain muuta ku larppausta jatketaan täällä ja muualla."
-Ansu


swan

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #22 : 30.05.2011, 00:42 »
Jopas jotakin ja vähän vaikea uskoa todeksi..^^
Täytynee omalta osalta näemmä tehdä poistopyyntö myös,huh. En ole tiennyt tästä kun en aikoihin ole käyny ko. foorumilla.
Todella surullista ja ahdistavaa meininkiä.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #23 : 30.05.2011, 00:44 »
Viihdyttävää pikemminkin :)

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #24 : 30.05.2011, 00:45 »
Ehkä kannattaisi aika monen keskusteluun osallistuneen täällä ja ”kukkalaatikon” puolella  "katsoa peiliin".
 Koko hommassa ei ollut kyllä mitään itua, vaan menitte ansaan 100-0.
Annoitte  bmad:tin nauttia ja saada mitä hän halusi. :-[

ursa

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #25 : 30.05.2011, 00:47 »
Viihdyttävää pikemminkin :)

Jep. Harvat ihmiset pystyvät sujuvasti väittelemään itsensä kanssa. Se on taitolaji.  :)

perapervo

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #26 : 30.05.2011, 00:48 »
Lainaus
Koko hommassa ei ollut kyllä mitään itua, vaan menitte ansaan 100-0.
Annoitte  bmad:tin nauttia ja saada mitä hän halusi. :-[
Näin minäkin sen näen. bmad sai mitä haki ja nauttii nyt itsekseen.

peace

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 239
  • En ole vakava, vaikka näytän siltä
  • Galleria
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #27 : 30.05.2011, 00:49 »
Jep. Harvat ihmiset pystyvät sujuvasti väittelemään itsensä kanssa. Se on taitolaji.  :)

Hyvä huomio, sitähän se enimmäkseen oli. Toki kohdisti kiukuttelunsa baarilaisiin ja yksittäisiin jäseniinkin.

Viljo05

Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #28 : 30.05.2011, 01:06 »
eiks bdman ollu samanlainen provooja leikkikehässäki jne.

Pip

Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #29 : 30.05.2011, 03:04 »
Vastaan tänne, koska oletan että Ansu käy täällä lukemassa keskustelua aktiivisesti:

Minua ei ole kukaan pakottanut/painostanut liittymään ja kirjoittelemaan tänne baariin. Ei edes SirMichael. Olen saanut vihiä tästä palstasta muita reittejä. Tulin katsomaan ja kuulostelemaan, koska en alunperinkään kokenut kukkista omaksi kodikseni. En tiedä, mitä tälle palstalle tulevaisuudessa käy, mutta aion nauttia menosta tässä vaiheessa. En ole liittynyt mihinkään illuminatiin, enkä koe sellaista tässä genressä olevankaan (korjatkaa, mikäli olen väärässä).

En koe olevani osa sopulilaumaa, vaikka olenkin siirtynyt sinne, missä väkeä näyttää olevan. Tunnen jonkin verran ihmisiä livenä ja sitä kautta haluan muutenkin tutustua ihmisiin nikin takana. Joistakin olen saanut erittäin hyviä ystäviä ja vain yksi on onnistunut menettämään pisteensä ja kasvonsa silmissäni (tämä johtuu livekäyttäytymisestä, eikä mitenkään nettikirjoittelusta). Ansun hyökkäys larppaamista kohtaan (lainaus kukkiksen sivuilta: http://www.kukkalaatikko.com/bdsm/viewtopic.php?f=6&t=863&start=60#p7017) menee ainakin allekirjoittaneen kohdalla suoraan sanottuna vituilleen, koska en koe minkäänlaista viehtymystä OMALLA kohdallani pukeutua tietyn tavan mukaisesti, enkä myöskään harrasta minkäälaisia rituaaleja "päästäkseni kinky -tilaan". Hyväksyn ihmiset, jotka harrastavat cuckold -meininkiä ja myöskin kaikki kinky -meiningin sisällä olevat alakategoriat. Insesti lienee ainoa, mikä ei saa siunaustani (johtuen osaksi ainakin siitä, että olen isä itse).

Omaan elämääni vaikuttavat myös ihmiset joita tapaan, mutta tavakseni on tullut tutkailla näitä ihmisiä hetken, ennenkuin luotan heihin yhtään enempää. Olen myös tehnyt virhearviointeja ja niistä koen oppineeni jotain uutta ihmiselämästä. Mikäli joku kasvoton henkilö nimimerkin takaa osaa arvioida elämäni arvottomaksi, koska en kirjoita kukkikseen, niin annan tällaisen henkilön elää omassa harhaisuudessaan, enkä koe sitä henkilökohtaisena hyökkäyksenä omaa itseäni kohtaan.

Mitä taas tulee bmadin provosoivaan tapaan kirjoittaa helluntaihurmoksesta (linkki jälleen kerran kukkikseen: http://www.kukkalaatikko.com/bdsm/viewtopic.php?f=6&t=863#p6960), niin täällä tuskin puhutaan kielillä, ainakaan sellaisilla, mitkä eivät olisi yleisessä tiedossa. Tosin jos se kieli osoittautuu hänelle ksenoglossolaliaiksi, niin kannattaisi ehkä etsiä jonkin asteinen tulkki, joka voisi hänet opastaa jälleen takaisin oman rakkaan äidinkielensä luetun ymmärtämiseen. Mielikuvitus tosin voi tehdä tepposia ja tällaisessa tilanteessa rationaalinen ajatuskäytäntö ehkä unohtuu ja alkaa etsiä tietynlaisia salaliittoteorioita, joita sitten soveltaa ympäröivään todellisuuteen. Usein sitä todellisuutta vastaan.

Kaiken kaikkiaan, liiallinen ylireagoiminen kannattaisi jättää taka-alalle ja mietiskellä ensin, että mitä oikeasti haluaa julkaista internetin unohtumattomaan maailmaan, koska viestien poistamisen jälkeenkin ne löytyvät tulevaisuudessa helpostikin.