Kirjoittaja Aihe: Sidonta/hierontapenkki  (Luettu 2635 kertaa)

kohen

Sidonta/hierontapenkki
« : 13.04.2021, 09:33 »
Hei! Olisi tarkoitus tehdä tai jopa ostaa penkki/pöytä, jossa onnistuu hieronta ja sidonta/piiskaus. Pitäisi olla riittävän tukeva mutta helposti kasaan laitettava. Ja mielellään näyttäisi ihan viattomalta hierontapöydältä :). Tavallinen hierontapöytä löytyy jo, mutta siinä selkävaivaisella tulee selkä todella kipeäksi ja ajattelin tehdä/ostaa sellaisen missä voi olla kontillaan hieronnan aikana. Ja samaa voisi sitten käyttää piiskaussessioissa.
Ideoita, kuvia, linkkejä otetaan vastaan.
http://www.bdsm-gear.com/spankinghorse2.html Ehkä jotain tuollaista mietin.

nossopos

Vs: Sidonta/hierontapenkki
« Vastaus #1 : 13.04.2021, 20:36 »
En tiedä kuinka viattomalta näyttää, mutta itse kerran rakensin Versahorsen. Malli näkyy esimerksi täällä tai täällä. Penkki on "kokoontaitettava" ja osat saa irti, joten sen saa kätevästi sängyn alle. Jos oikein yritän, saatan löytää jostain koneeni syövereistä ohjeet tuon rakentamiseen - näytti nimittäin hävinneen netistä (tai sitten Google-FU:ni vain petti). Jos haluat säästää aikaa ja vaivaa, niin voin myös myydä tekeleeni ;) Se on nyt ollu vajassa käyttämättä jo jonkin aikaa...

kohen

Vs: Sidonta/hierontapenkki
« Vastaus #2 : 13.04.2021, 23:31 »
Tuota katselinki, että voisi olla toimiva. Jos tuohon tekisi leveämmän päälliosan, vaikka irrotettavan? Olisi hienoa jos löytyisi tarkemmat ohjeet niin voisi miettiä toimiiko. Laita ainakin kuvaa siitä sinun tekeleestä.

nossopos

Vs: Sidonta/hierontapenkki
« Vastaus #3 : 15.04.2021, 19:40 »
Löysin kuin löysinkin varsin kattavan aineiston tuosta VersaHorsesta. On ihan PDF rakennekuvia, ohjeita, CAD-kuvia, BOM listauksia ja kuvia penkistä eri kulmista (ei omia). Laita mulle privana joku sähköpostiosoite tai muu paikka mihin voin lähettää nuo tiedostot. Itse mallit näyttää olevan noin 500kB ja kuvat hieman alle 2MB. Sama koskee myös muita, jotka mahdollisesti haluavat rakennusohjeet itselleen joko tosissaan tai keräilymielessä. Malli oli ilmaiseksi jaossa silloin kun itse tuon rakensin, ja tietääkseni nuo kaupalliset tekijät toimivat myös tuon silloin ilmaisen mallin pohjalta.

En jaksanut kaivaa omaa penkkiäni tuolta varastosta pelkkää kuvanottoa varten. Se on muuten samanlainen, mutta tehty 21mm paksusta vanerista, pehmikkeet on päälystetty sinisellä kankaalla, remmit on hihnaa pikakiinnikkeillä ja tukia on vain käsille, jaloille, rinnalle ja päälle. Käytännössä siis puuttuu sellainen kädet levälleen tuki ja mahdollinen häpeäpaalulisäosa.
« Viimeksi muokattu: 15.04.2021, 21:05 kirjoittanut nossopos »