Newbie-nurkka > Kysy ja vastaa

Tuttuihin törmääminen esim bileissä?

<< < (2/3) > >>

Flikk:
Pari kertaa tullu työkaveri sokkotreffeille, mut elämä on. Ollaan vaan todettu, että harmi, ku panoja löytyy kyl helpommin, ku uus työpaikka.

Ajattelen samoin, ku muutki, et bileis tai miitis se on ns kummankin häpee, eikä kummankaan tarvi olla vaikeena.

orjamies:
Maailmahan on pienipaikka Stadi jo kärpäsen paska. aikanaan olin menossa aika syrjässä

olleisiin bileisiin semi kinky asussa  niin eikös työkaveri ulkoiluta koiraansa siinä kadulla

no kun en sillee välitä menin vaan ineen kyllä se mut huomas jos kertoili seläntakana

mitä sitten... joskus oon törmännyt naureskelijoihin  eli esim pari tulee bileisiin sit

ne nauraa näiksä sääkin sen kumipervon heh heh...

minikettu:
Olen miitissä aikanaan törmännyt muista ympyröistä tuttuun ihmiseen. Sitten todettiin että jaha ja sinäki täälä ja jatkettiin juttua. Samanlaisia pervoja ollaan, niin mitä väliä  ;D
Toki meillä ei ollut mitään ongelmia toistemme kanssa, vaan tilanne oli lähinnä huvittava. Olis varmasti eri asia törmätä vaikka entiseen koulukiusaajaan, pomoon, työkaveriin, exään tai sukulaiseen.

PuolivilliNaaras:
Olen törmännyt tuttuihin muutaman kerran. On moikattu ja vaihdettu kuulumisia. Samassa veneessä ollaan.

telle:

--- Lainaus käyttäjältä: minikettu - 30.07.2022, 22:18 ---Olen miitissä aikanaan törmännyt muista ympyröistä tuttuun ihmiseen. Sitten todettiin että jaha ja sinäki täälä ja jatkettiin juttua. Samanlaisia pervoja ollaan, niin mitä väliä  ;D
Toki meillä ei ollut mitään ongelmia toistemme kanssa, vaan tilanne oli lähinnä huvittava. Olis varmasti eri asia törmätä vaikka entiseen koulukiusaajaan, pomoon, työkaveriin, exään tai sukulaiseen.

--- Lainaus päättyy ---

Hmm... Itseasiassa törmäsin vuosia sitten Taffissa nimenomaan tyyppiin, joka oli kiusannut minua alakoulussa todella pahasti. Tultiinpa vielä esitellyiksikin yhteisten tuttujen kautta. Tyyppi pyysi nöyrästi anteeksi ja subimies kun oli niin hänen paikalle saapunut Rouvansa käskytti uusimaan aanteeksipyynnön polvillaan. Eli ei ihan huono kohtaaminen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta