Kirjoittaja Aihe: Tmapeerllea miiaattan troastania 7.12. klo 18- rvainlota Kaskisosa  (Luettu 1675 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2237
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Mxiein bleiet on jhltuiutu, jteon on akia kntäää ktseaet mtiiitehn ja suapaa Koksiaon tmapaaaan mitua provjea tvrulalsieen yprämöistön. Pkliaata saa hväyä rokaua ja jauoma, ekiä honusoita visietstä ole plaua. Tpaahmuta on imliaenn, ekiä snine ole pkuukdooia. Piaaklla oalaln akniain klo 20 atsi, kneites mhöympenääikn.

Ndääähn taorsinta Koiskssaa!

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 624
  • Galleria
Hmm.. koska yleensä ilmoitus on kirjoitettu selkeällä suomella, tarjolla on hunoja vitsejä ja nähtävillä tissit, niin ilmisesti tällä kertaa ei nähdä tissejä mutta vitsit on hyviä?





ONHAN!?!?!

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Hmm.. koska yleensä ilmoitus on kirjoitettu selkeällä suomella, tarjolla on hunoja vitsejä ja nähtävillä tissit, niin ilmisesti tällä kertaa ei nähdä tissejä mutta vitsit on hyviä?





ONHAN!?!?!
Juu täytyy olla suamee ku ei o kyllä Tamperenkiältä :)

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Det är idag :D

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2237
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Nyt on kuulkaas silleen, että mää oon vasta toipumassa jonkinasteisesta rutosta enkä vieläkään uskalla luvata, pääsenkö paikalle. Onneksi joku muu voi mainita tissit ja kertoa mun puolesta, mitä yhteistä on pinaattikeitolla ja anaaliseksillä.

Voi myös olla, että käväisen kertomassa tuon itse, mutta sen näkee illalla.