Kirjoittaja Aihe: Kiusaamisen salliminen  (Luettu 7982 kertaa)

kide

  • Vieras
Kiusaamisen salliminen
« : 04.09.2013, 12:52 »
Kysymys ylläpidolle:

Miksi ylläpito on ei puutu epäasialliseen foorumisisältöön vaikka asiasta ollaan tietoisia?

Viittaan Leccaren allekirjoitukseen.

Ja ihan turha puhua tässä tapauksessa huumorin sallimisesta tai siitä, että ei voida puuttua siihen, mitä henkilöt tekevät muualla netissä. Allekirjoitus kuitenkin on täällä, ja Baarin ylläpidolla on valta toimia.

No niin, tulipas parempi mieli kun sain purkauduttua ;)   ;D

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kiusaamisen salliminen
« Vastaus #1 : 04.09.2013, 12:59 »
Viittaamatta tässä nyt tähän nimenomaiseen asiaan, voin ikäväkseni todeta:"Kaikki foorumilla ovat tasa-arvoisia. Toiset vain ovat tasa-arvoisempia kuin toiset".

Mitä Leccaren allekirjoitukseen:"Seksi kanssani ei kestä kuin pari minuuttia, mutta voin luvata sen tuntuvan pieneltä ikuisuudelta." tulee, ei tuo nähdäkseni ketään loukkaa. Luulisi nyt sentään itselleen saada vittuilla. Ellei sitä sitten ole jossain välissä muutettu edestakaisin huomaamatta.

kide

  • Vieras
Vs: Kiusaamisen salliminen
« Vastaus #2 : 04.09.2013, 13:07 »
Mitä Leccaren allekirjoitukseen:"Seksi kanssani ei kestä kuin pari minuuttia, mutta voin luvata sen tuntuvan pieneltä ikuisuudelta." tulee, ei tuo nähdäkseni ketään loukkaa. Luulisi nyt sentään itselleen saada vittuilla. Ellei sitä sitten ole jossain välissä muutettu edestakaisin huomaamatta.

Juu, toki itseään saa käsitellä miten haluaa :D

Allekirjoitus linkkeineen näkyy näköjään kokonaisuudessaan vain profiilissa.


mastervsop

  • Vieras
Vs: Kiusaamisen salliminen
« Vastaus #3 : 04.09.2013, 13:09 »
Kide....sarkasmifiltterit päälle ja Get A Life.

kide

  • Vieras
Vs: Kiusaamisen salliminen
« Vastaus #4 : 04.09.2013, 13:10 »
Kide....sarkasmifiltterit päälle ja Get A Life.

Jep, tuota toteutan enimmäkseen, mut ehkä PMS antaa välillä voimia yrittää taistella tuulimyllyjä vastaan  >:D

pääkallopinni

  • Vieras
Vs: Kiusaamisen salliminen
« Vastaus #5 : 04.09.2013, 13:17 »
Linkki blogiin ei ole epäasiallista foorumisiältöä. Blogin teksti voi olla "epäasiallista", mutta se taas ei ole foorumisisältöä.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Kiusaamisen salliminen
« Vastaus #6 : 04.09.2013, 13:20 »
PMS on estrogeninen ilmiö niin miehillä kuin naisilla...bodarit jotka piikittää itseään ovat kiukkuisia siloin kun tasot on alhaalla ja estrogeenia kropassa paljon... sama koskee vihaisia miehiä kiukuttelulla, kaiketi saadaan se Testotoiminta hereille tai jotain. Ainakin itse olen omia nuorempana tehtyjä reuhomisiani näin analysoinyt mm testotasojern heitoilla ...ja kyllä lisäravinteista on apua ja erityisesti Auringosta.
Naiset saa testoa vaan erektioneulan kautta aka nannamysiinipiikin.

Terveisin Pilvettömästä Turusta  :))

-katy-

  • Vieras
Vs: Kiusaamisen salliminen
« Vastaus #7 : 04.09.2013, 13:27 »

 taikka henkilöönkäyvästä mustamaalauksesta, kunnianloukkauksesta

Tuota on omalle kohdalle osunut todella paljon,nimenomaan henkilökohtaisuuksiin menemistä-ja ihmisiltä joita en edes tunne,enkä ole ollut missään tekemisissä :o

mutta olen ottanut vähän vastuuta heidän puolestaan ja kysynyt itseltäni,että mitäs olken ollut liian aktiivinen osallistuja baarissa ja joka ketjuun osallistunut niillä neljällä viestilläni per vuorokausi-

balthazar

  • Vieras
Vs: Kiusaamisen salliminen
« Vastaus #8 : 04.09.2013, 13:32 »
Minulle jää kyllä hieman epäselväksi, millä tavalla moinen allekirjoitus olisi sopimaton, saati että sillä kiusattaisiin jotain?

LaVida

Vs: Kiusaamisen salliminen
« Vastaus #9 : 04.09.2013, 13:39 »
Oletko TRUE masokisti ja avaat vanhat haavat uudestaan?
Oletko ihastunut Leccareen, ja haluat häneltä huomiota?

Ei, en ymmärrä miksi ihmeessä tää pitää aloittaa alusta? Eikö tätä voi vaan antaa olla? Eteenpäin kiitos, ei taaksepäin. :)

kide

  • Vieras
Vs: Kiusaamisen salliminen
« Vastaus #10 : 04.09.2013, 14:21 »
Minulle jää kyllä hieman epäselväksi, millä tavalla moinen allekirjoitus olisi sopimaton, saati että sillä kiusattaisiin jotain?

Kyse on profiilista löytyvän allekirjoituksen blogilinkistä.

Tämä asia tuli uudelleen mieleeni kun muussa yhteydessä käsiteltiin kiusaamista ja sitä, että nollatoleranssi olis hyvä tavoite - tosin tuskin siihen helposti missään päästään.

Kyllä mua ainakin riepoo, että jotkut pitävät oikeutenaan kirjoitella ihmisistä ihan mitä vain ja millä tyylillä tahansa.

kide

  • Vieras
Vs: Kiusaamisen salliminen
« Vastaus #11 : 04.09.2013, 14:35 »
Linkki blogiin ei ole epäasiallista foorumisiältöä. Blogin teksti voi olla "epäasiallista", mutta se taas ei ole foorumisisältöä.
Ehkä valitsin sanani väärin, jos en tullut ymmärretyksi.

balthazar

  • Vieras
Vs: Kiusaamisen salliminen
« Vastaus #12 : 04.09.2013, 15:26 »
Linkki blogiin ei ole epäasiallista foorumisiältöä. Blogin teksti voi olla "epäasiallista", mutta se taas ei ole foorumisisältöä.
No siinäpä se olennainen. En muuten olisi kuunaan nähnyt syytä lukea tai sattumalta eksynyt kyseiseen blogiin ilman sinne varta vasten ohjaamista.

Mielipiteeseeni asiaan liittyvistä henkilöistä moinen henkinen oksennus (blogikirjoitus tai tämä ketju) ei vaikuta suuntaan tai toiseen, koska en kyseessä olevia ihmisiä tunne, eikä asia minulle millään tavalla kuulu.

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Kiusaamisen salliminen
« Vastaus #13 : 04.09.2013, 16:18 »
Minulle jää kyllä hieman epäselväksi, millä tavalla moinen allekirjoitus olisi sopimaton, saati että sillä kiusattaisiin jotain?

Kyse on profiilista löytyvän allekirjoituksen blogilinkistä.

Tämä asia tuli uudelleen mieleeni kun muussa yhteydessä käsiteltiin kiusaamista ja sitä, että nollatoleranssi olis hyvä tavoite - tosin tuskin siihen helposti missään päästään.



Tuolla uusinkin kirjoitus on jo lähes vuoden vanha.
Joten eikö mitään muuta löytynyt.

Ps. Miten tällainen vanhojen asioiden kaiveleminen sopii tuohon nollatoleranssin.

Glori

  • Vieras
Vs: Kiusaamisen salliminen
« Vastaus #14 : 04.09.2013, 17:17 »
Kysymys ylläpidolle:

Miksi ylläpito on ei puutu epäasialliseen foorumisisältöön vaikka asiasta ollaan tietoisia?

Viittaan Leccaren allekirjoitukseen.



Aika harvakseen syynäilen vanhojen "tuttujen" nimimerkkien profiileja, uusien tulee kurkattua ennemminkin. En välttämättä ole tietoinen mitä eri ihmisten profiileissa lukee. Enkä ole ajatellut profiilipoliisiksi alkaa.

Profiileissa ilmaisu on muuta foorumia vapaampaa, koska ne ovat "henkilökohtainen kuva" käyttäjästä, eivätkä ne näy foorumilla ellei niitä varta vasten mene katsomaan. Näin minä sen koen. Muun muassa eräs kuva joka pyydettiin poistamaan galleriasta erästä ihmisryhmää loukkaavana, sallittiin henkilön omassa profiilissa (olit kide itse mukana tekemässä päätöstä).
Mutta se, niinkuin kyseessä oleva allekirjoitus ovat tosiaan vanhoja asioita.

Kunhan profiilissa ei ole laittomuuksia, on milelestäni aika sama mitä siellä on. On jokaisen oma asia minkälaisen kuvan itsestään haluaa antaa. Profiilin katsoja arvioi sitten sitä sisältöä oman mittapuunsa mukaan.



Jos jostain asiasta olen harmissani, niin se on täällä rehottava tarve puuttua henkilöihin ja heidän tekemisiinsä enemmän kuin foorumin aiheisiin.

Kaikki yllä kirjoittamani on minun mielipidettäni ylläpitäjänä (ja myös käyttäjänä). Muu ylläpito voi kertoa oman kantansa jos sen tarpeelliseksi kokee.