Kirjoittaja Aihe: Toinen käyttötarkoitus on, viikko 19:  (Luettu 1780 kertaa)

Dolores

  • Vieras
Toinen käyttötarkoitus on, viikko 19:
« : 08.05.2017, 10:57 »
Jokaiselta meiltä löytyy kotoa erinäisiä esineitä, joiden alkuperäinen tarkoitus on kovin vaniljainen ja viaton. Ketjun idea on kerätä näitä esineitä sille perustettuun kuvagalleriaan (http://www.bdsmbaari.net/index.php?action=gallery;cat=28) ja käydä keskustelua näiden esineiden eri käyttötarkoituksista.
Idea on siis yksi idea/kuva per viikko. Ketjun aloittavan henkilön tulee myös laittaa esineestä kuva kuvagalleriaan ja gallerian kautta linkki sen viikkoiseen ketjuun, jotta vuonna 2021 voi vain kurkata galleriasta helposti sopivia esineitä ja löytää niitä koskevan keskustelun ilman, että pitää selata 45 sivua keskusteluita läpi sekä luonnollisesti myös ketjuun linkkia kuvaan.
Viikkoketjun otsikointi kuten yllä, kuvan otsikointi tyyliin ”Viikko 19: Haarukka”. Ketju tosiaan tänne Loungeen, ylläpidon toiveesta. Alkuun voisi myös copypasteta nämä ohjeet ketjuun ;)



Oodi haarukalle

Minun ei tarvinnut miettiä minkä välineen esittelen ensimmäisenä. Pahoittelen pitkää ja henkilökohtaista tekstiä, mutta tämä on ainoa tapa miten osaan esitellä rakkaani.

Olen rakastunut haarukkaan, mutta en mihin tahansa haarukkaan. Minun on luotettava ja vahva. Ainoa mikä taipuu on minä kahden piikin alla. Haarukkani on melko pieni, mutta täysin riittävä. Toista lähellekään yhtä hyvää en ole itselleni löytänyt enkä enää etsikään. Haarukkani on yleensä monen sadan kilometrin päässä minusta, mutta hyvää kannattaa odottaa. Haarukka on kaunis ja niin ovat sen käyttäjätkin.

Nyt täytyy vähän selittää miksi ihmeessä oodi haarukalle. Rakastan raapimista. Mikään kivun tuottamisen muoto ei tunnu minusta nautinnollisemmalta. Voin laueta pelkästään raapimisesta, tosin mistä kohtaa ja miten jääköön salaisuudeksi.

Jos tykkää kynsistä on suuri todennäköisyys, että tykkää haarukasta. Kynnet harvoin kuitenkaan pystyvät pureutumaan yhtä syvälle. Kevyimmillään pitkät vedot hellivät ihoa ja aiheuttavat kylmiä väreitä. Vähän kovempaa painettaessa olen taivaassa. Paina samaan kohtaan helvetin kovaa niin murisen ja haluan satuttaa sinua.

Jokaisesta haarukan vedosta jää hetkellinen muisto. Noin tunnin päästä näyttää siltä, kuin iholle olisi piirretty punaisella värikynällä. Seuraavana päivänä vain kivuliaimmista hetkistä saattaa olla himmeä viiva jäljellä.

Selkä, kyljet, peppu, käsivarret, jalkapohjat. Niitä kannattaa kokeilla. Reisipalaa jos haluat maistaa voi olla, että ateriasi haluaa puolustautua.

Siellä se on: http://www.bdsmbaari.net/index.php?action=gallery;sa=view;id=18467

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2612
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Toinen käyttötarkoitus on, viikko 19:
« Vastaus #1 : 09.05.2017, 14:47 »
Auu. Mikään ei selvästi ole pyhää, kun pervomieli ottaa vallan :D

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Toinen käyttötarkoitus on, viikko 19:
« Vastaus #2 : 11.05.2017, 00:16 »
Ei hitsi... tarttisin vain palan nahkaa, niin voisi alkaa tehdä koristekuviointeja selän täydeltä  8)