Baarin kannatusmaksut
Mutta heitetääs ajatusleikkiä: Millainen olisi HYVÄ deittisovellus.Jospa heittäis rahastusmallin ympäri, kirjautuminen ilmaista ja käyttö myös. Sitten jos löydätitselles seuraa niin maksa kk-maksu tai kertamaksu
Algoritmien toiminta olis kyllä mielenkiintoista tietää, koska kaverin kanssa hyvin samoilla asetuksilla etsien tuntuu kuin olisi välillä ihan eri todellisuudessa tai ainakin sovelluksessa, niin erilaisia profiileja se ehdottaa.
Tää on niin kiinnostava aihe ja hyviä kommentteja jo ketjussa, että pakko vähän jatkaa.Itellä tinder kokemus 0, juttuja oon kuullu Ihan testimielessä tein hiljattain yhteen deitti sovellukseen hyvin niukan profiilin, muutama hassu vastaus.Toosi yllättävästi lähinnä ammattilaisen oloisilta naisoletetuilta. Tuotesuunnittelusta senverrantaustaa että tiiän miten raakaa peli on kun painotuksia haetaan asiakkaan toiveiden ja rahan tekemisenvälillä.Mutta heitetääs ajatusleikkiä: Millainen olisi HYVÄ deittisovellus.Jospa heittäis rahastusmallin ympäri, kirjautuminen ilmaista ja käyttö myös. Sitten jos löydätitselles seuraa niin maksa kk-maksu tai kertamaksu ( tämähän olisi luultavasti vapaaehtoista, koskaet periaatteessa enää tarvi palvelua tuossa vaiheessa ) Mutta onko niin hullua kuin ehkäaluksi kuulostaa, paljonko itse voisit aatella maksavasi jos todella löytäisit hyvin osuvaa seuraatai elämänkumppanin. Naimisiin mennessä 1000e ?, ekan muksun syntyessä saman verran ?Perustuu oletukseen että maksuvalmiutta löytyisi mutta vasta sitten kun tulokset on varmistettu.
Jotain ohjeita lueskelin asian tullessa aikanaan ajankohtaiseksi nettitreffailuun ja ilmoituksiin liittyen. Miehille silloin tosiaan suositeltiin laittamaan vaan like kaikille sen verran mitä päivässä pystyy. Mutta kenelle tuosta olisi hyötyä? Toiset saa hirveän kasan tykkäyksiä ilman että toista kiinnostaa välttämättä oikeasti yhtään parisuhdemielessä ja toinen hukkuu massaan. Tuohon kait puututtiin jo aikoja sitten ja jos kaikista tykkää, niin oma profiili sukeltaa ja lujaa.Mutta en kyllä näkisi pariutumisongelmaa tuossa sovelluksessa algoritmien vikana, jos kiinnittää huomiota teksteihin ja kuviin. Kun kyllä Tinder-häät ja nopeasti löytyneet parit ovat parasta mainosta sovellukselle. Eli syyttäisin ensimmäisenä peiliä ja ehkä sosiaalista mediaa ja millaiseksi se on muuttanut ihmisten odotukset ja näkemykset toimivasta parisuhteesta. Jos tuosta on joku paljastus ollut uutisessa, niin korjaan kyllä näkemystäni.
Mysteeriksi jäivät molemmat Herrahenkilöt. Liian helppoa nykyaikana poistaa match ja siirtyä seuraavaan. Jonkunlaisen aitoustodennuksen tai luotettavuusluvun haluaisin Tinderiin.
Tinderin turhauttavuus mun kohdalla oli oharit. Toki monilla treffeillä kävin ja tapasin mukavia ja fiksuja ihmisiä. Tinderin käyttö loppui mulla melko lailla siihen kun viikon sisällä tuli toiset oharit putkeen ja seisoin itse tapaamispaikalla katsoen puhelintani että toinen on oikeasti kadonnut matcheistä ja blokannut, sanomatta sanaakaan tai vaivautumatta selittämään miksi ei tule paikan päälle. Pari viikkoa tiivistä kirjoittelua molempien kanssa. Mysteeriksi jäivät molemmat Herrahenkilöt. Liian helppoa nykyaikana poistaa match ja siirtyä seuraavaan.
Entinen naistyökaverini kertoi minulle muinoin, että hänen mielestään Tinder ylläpitää tiettyä, jatkuvaa kuvitelmaa nurkan takana seisovasta, entistä paremmasta deitistä. Tämä estää pysähtymästä tämänhetkiseen matchiin. Sitä sitten vaan jatkaa loputtomasti kohti sitä mysteeristä parempaa.
En osaa nyt lainata Kinkykundia tähän oikein mutta tähän kommenttiin liittyen:"Ne löysivät jonkun muun, tai sitten niillä oli jo sellaiset."Tapaamispäivän aamuna molemmat olivat innoissaan minua tapaamassa että aika nopiaan löysivät jotain muuta
Lainaus käyttäjältä: nayara - 31.08.2020, 16:17En osaa nyt lainata Kinkykundia tähän oikein mutta tähän kommenttiin liittyen:"Ne löysivät jonkun muun, tai sitten niillä oli jo sellaiset."Tapaamispäivän aamuna molemmat olivat innoissaan minua tapaamassa että aika nopiaan löysivät jotain muuta No, voivathan ne olleet tulleet viime hetkillä toisiin aatoksiin. Toki sekin on hyvin mahdollista, että herrat ovat esittäneet jotain muuta kuin ovat, ja jänistäneet ennen kuin jääneet kiinni.