Kirjoittaja Aihe: Oulun baarimiitit esittävät: aloittamisen vaikeus ke 2.3. klo 18-  (Luettu 1959 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2230
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Olipa kerran

Kauan, kauan sitten, kaukaisessa galaksissa

Oli synkkä ja myrskyinen yö

Kun isä lampun osti

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi

Silloin kun minä olin nuori

En ole rasisti, mutta

Kerran, aikana ennen Fleshlightin keksimistä

Silloin, kun Hulk Hogan söi sieniä Mao Tse-Tungin kanssa


Äh. Oulussa on baarimitti ke 2.3. klo 18- vanhassa tutussa paikassa, Cafe Roosterin alakerrassa. Aloitukset ovat aina vaikeita, mutta homma on vähän kuin nudistirannalle menisi: helposti se suttaantuu kun pääsee alkukankeudesta. Luvassa on siis mukavaa jutustelua, hyvää ruokaa, hyviä juomia ja nurkanvaltausta vakiopöytämme suuntaan. Ensikertalaiset tunnistavat köörin punamustasta kiltistä, ja vierailevana tähteenä meillä on myös mukana lihavan sedän oma pikkuinen!

Tulkaa kaikki joukolla ja kirmatkaa sen jälkeen Roosteriin näkemään kanssapervoja!

Mimiel

  • Vieras
Tulen paikalle tyytyväisenä ja vienosti raa'alta kalalta tuoksuen.

TEGAMi

  • Vieras
Eksyn suon, kuokan ja Jussin keskeltä.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2230
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Kuten nokkelimmat-pokkelimmat ovat jo huomanneetkin, osa vakiomiittaajista on päättänyt jättää huomenna saapumatta. Se on heidän valintansa, itse olen tuttuun tapaan paikalla. Haluan kuitenkin selventää tämän:

Nämä baarimiitit eivät ole mikään OuSM:n tai muunkaan "virallisen" tahon järjestämä tapahtuma, vaan ainoastaan minun kokoon kutsumiani tapaamisia. Niiden ei ole tarkoituskaan sopia kaikille, vaan ne tarjoavat vain alustan sellaiselle miittaamiselle kuin on tapahtuakseen. Toisin kuin bileissä, miiteissä ei ole erillisiä sääntöjä eikä etikettiä, vaan kaikki nojaa ihmisten omaan käsitykseen oikeasta ja väärästä.

Se, että minä satun nämä kutsumaan koolle, ei tarkoita että osallistuakseen tulisi hankkia minun hyväksyntäni. Se, etten pidä jostakusta, ei ole mikään este osallistumiselle - se tarkoittaa ainoastaan sitä, että mieluummin istun toisessa pöydässä ja/tai juttelen jonkun muun kanssa. Lähtökohtaisesti pidän kaikista, jotka paikalle saapuvat, mutta omalla käytöksellä voi vaikuttaa suuresti siihen, muutanko mieleni.

Ja tämä toimii toiseenkin suuntaan: minusta ei tarvitse pitää. Minulle on se ja sama, mitä joku satunnainen miittiin osallistuja minusta ajattelee. Jos tiedät, ettemme pidä toisistamme, ehdotan että jätämme vain toisemme rauhaan. Kaikki miittaajat ovat siinä mielessä tasa-arvoisia, että jokaisella on oikeus valita porukkansa, joiden seurassa viihtyy.

Tästä päästään sujuvasti siihen, että miiteissä kuulee olevan kuppikuntia ja sisäpiirejä. Kun heitetään 20 ihmistä samaan tilaan, on fyysisesti lähes mahdotonta pitää yllä keskustelua niin, että kaikki voivat siihen täysipainoisesti osallistua. Tällöin pöytien ympärille muodostuu automaattisesti erilaisia poppoita, jotka juttelevat kuka mistäkin ja toisistaan välittämättä. Minulla on omani, jollain toisella on omansa, ja niihin pääsee mukaan samalla tavalla kuin tuolla ulkona muutenkin: etsimällä sen, jonka seurassa viihtyy ja johon parhaiten kokee sopivansa.

Ja sisäpiireistä vielä: aina, kun ihmisiä kokoontuu johonkin, muodostuu yhteisten intressien ympärille kaveriporukoita. Kyllä, minulla on oma kaveriporukkani, jonka kanssa kokoonnumme usein syömään ennen miittiä. Mitä sitten? Se on kokoelma ihan tavallisia ihmisiä, joiden kanssa vain satun olemaan läheisempi kuin joidenkin toisten. Näen heitä miittien ulkopuolellakin, koska pidän heistä. Vastaavanlaisia porukoita on muitakin, eikä mikään niistä ole sen enempää tai vähempää sisäpiiri kuin minun kaverini.

Vaikka olisit riidoissa koko kaveriporukkani kanssa, voit silti tulla miittiin tapaamaan niitä ihmisiä, jotka haluat siellä tavata. Toivon kuitenkin, että jätät minut ja kaverini rauhaan, jotta turhilta sanaharkoilta vältytään.

TLDR: Tervetuloa miittiin jokainen, ja jos et pidä minusta, keskity niihin joista pidät. Olen ihan tavallinen rivimiittaaja lukuunottamatta sitä, että aloitan kerran viikossa ketjun täällä Baarissa. Kuka tahansa voi kutsua koolle millaisen porukan tahansa, tämä nyt sattuu olemaan minun valitsemani tapa.


MasterOpie

  • Vieras
Teret,

En tunne hihatonta, enkä voi sanoa tuntevani ketään joka Oulun miiteissä on käynyt. Minulla ei ole myös eksää eikä nyksää, joka olisi kytköksissä tähän teemaan. Mutta seuraan tätä foorumia ahkerasti enkä ole voinut välttyä näkemästä ja lukemasta aikaisempia Oulun miitti ketjuja. Niimpä kirjoitan vain ja ainoastaan tältä hyvin tietämättömältä pohjaltani.

Nämä baarimiitit eivät ole mikään OuSM:n tai muunkaan "virallisen" tahon järjestämä tapahtuma, vaan ainoastaan minun kokoon kutsumiani tapaamisia.

Jos en nyt ihan väärin muista niin kyllä näitä miittejä on kutsuttu kokoon myös OuSM.n nimissä. Pikainen foorumihaku toi ainakin heti esiin tällaisen.

Samoissa kutsuissa usein kutsutaan rivien välistä ja välillä ihan suoraan kaikki tervetulleiksi, tosin humoristiseen sävyyn ja näissä kutsuissa kerrotaan että kaikki otetaan ilomielin vastaan. Kuitenkin nyt sitten kerrotaan näin (boldasin mielestäni oleellisen alla). Ja jos nyt ihan vielä pilkkua viilaan oikein perkeleesti niin tuo jälkimmäinen boldaus voi tuoda vaaran mukanaan.

Niiden ei ole tarkoituskaan sopia kaikille, vaan ne tarjoavat vain alustan sellaiselle miittaamiselle kuin on tapahtuakseen. Toisin kuin bileissä, miiteissä ei ole erillisiä sääntöjä eikä etikettiä, vaan kaikki nojaa ihmisten omaan käsitykseen oikeasta ja väärästä.

t. Karwis, joka pitää siitä että asiat ovat selviä ja selkeitä.

Neiti Heinänen

  • Vieras
Teret,

En tunne hihatonta, enkä voi sanoa tuntevani ketään joka Oulun miiteissä on käynyt. Minulla ei ole myös eksää eikä nyksää, joka olisi kytköksissä tähän teemaan. Mutta seuraan tätä foorumia ahkerasti enkä ole voinut välttyä näkemästä ja lukemasta aikaisempia Oulun miitti ketjuja. Niimpä kirjoitan vain ja ainoastaan tältä hyvin tietämättömältä pohjaltani.

Nämä baarimiitit eivät ole mikään OuSM:n tai muunkaan "virallisen" tahon järjestämä tapahtuma, vaan ainoastaan minun kokoon kutsumiani tapaamisia.

Jos en nyt ihan väärin muista niin kyllä näitä miittejä on kutsuttu kokoon myös OuSM.n nimissä. Pikainen foorumihaku toi ainakin heti esiin tällaisen.

Samoissa kutsuissa usein kutsutaan rivien välistä ja välillä ihan suoraan kaikki tervetulleiksi, tosin humoristiseen sävyyn ja näissä kutsuissa kerrotaan että kaikki otetaan ilomielin vastaan. Kuitenkin nyt sitten kerrotaan näin (boldasin mielestäni oleellisen alla). Ja jos nyt ihan vielä pilkkua viilaan oikein perkeleesti niin tuo jälkimmäinen boldaus voi tuoda vaaran mukanaan.

Niiden ei ole tarkoituskaan sopia kaikille, vaan ne tarjoavat vain alustan sellaiselle miittaamiselle kuin on tapahtuakseen. Toisin kuin bileissä, miiteissä ei ole erillisiä sääntöjä eikä etikettiä, vaan kaikki nojaa ihmisten omaan käsitykseen oikeasta ja väärästä.

t. Karwis, joka pitää siitä että asiat ovat selviä ja selkeitä.


Karwis: ousm viralliset miitit on joka kuun eka perjantai ja ihan muualla kuin baarissa. Niistä löytyy ousm viralliset miittiketjut erikseen. Nämä olet siis löytänyt ja hyvä niin: niihin on ihan kaikki täysin tervetulleita. Ousm ei hyväksy kiusaamista tai kaltoin kohtelua mitenkään. Mikäli omissa tilaisuuksissamme on jotain tullut olemme parhaamme mukaan yrittäneet ne selvittää jokaisen osapuolen tyydyttämiseksi.

Ystävällisin terveisin neiti Heinänen

Amunet


Jos en nyt ihan väärin muista niin kyllä näitä miittejä on kutsuttu kokoon myös OuSM.n nimissä. Pikainen foorumihaku toi ainakin heti esiin tällaisen.

Samoissa kutsuissa usein kutsutaan rivien välistä ja välillä ihan suoraan kaikki tervetulleiksi, tosin humoristiseen sävyyn ja näissä kutsuissa kerrotaan että kaikki otetaan ilomielin vastaan. Kuitenkin nyt sitten kerrotaan näin (boldasin mielestäni oleellisen alla). Ja jos nyt ihan vielä pilkkua viilaan oikein perkeleesti niin tuo jälkimmäinen boldaus voi tuoda vaaran mukanaan.

Niiden ei ole tarkoituskaan sopia kaikille, vaan ne tarjoavat vain alustan sellaiselle miittaamiselle kuin on tapahtuakseen. Toisin kuin bileissä, miiteissä ei ole erillisiä sääntöjä eikä etikettiä, vaan kaikki nojaa ihmisten omaan käsitykseen oikeasta ja väärästä.

t. Karwis, joka pitää siitä että asiat ovat selviä ja selkeitä.

http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=10104.msg171741#msg171741


heinrich

  • Vieras
Mun mielestä tän turhan saivartelun aiheesta...
"Onko baari-miitit ousm.n tilaisuuksia vai ei"
Vois lopettaa.
Porukka on ousm.n porukkaa jota niissä käy.
Ne jotka eivät ole.
A. Ehkäpä toivoisivat olevansa.
B. Olisi kiva jos olisivat, koska Pervous.

Amunetin linkkipostaus closas tän ihan nätisti.
Eli jospa palattaisiin aiheeseen ja jätetään tää akateeminen saivartelu :)

Karviksen boldaama lainaus taas kertoo Veli Hihattoman asenteesta aika ikävästi.
"Niiden ei ole tarkoituskaan sopia kaikille"...
Keillehän perkeleille niiden on sitten tarkoitus passata, jos ei tän alueen pervoille?
Toivottavasti tuo asenteellisuus ei ole kuin kiireessä tuotetun tekstin lipsahdus...
Tää "skene" on niin surkean pieni, että en todellakaan lähtis rajaileen porukkaa millään tavalla.

Kaikki mahtuu kun on vihitty ja sopuli sialle antaa...
Vaimitensenymeni...


MasterOpie

  • Vieras
Hei,

Saivartelua?
Siis hihattoman tekstistä sain käsityksen, että baarimiitit eivät ole OuSM.n tilaisuuksia. Jos kuitenkin ne sellaisena kutsutaan, niin joku tässä mättää. Itse olen muutamassa yhdistyksessä jäsenä, eikä niissä kyllä kukaan kutsu yhtään mitään kokoon yhdistyksen nimissä, jos hänelle ei ole siihen oikeutta. Ja en siis tiedä vaikka hihattomalla olisikin ollut tähän oikeus. Puheet ja teot ei vaan nyt kohtaa ja sitä tässä ihan ystävällisesti pohdin.

t. Karwis

Amunet

Onhan tuosta linkittämästäni postauksesta jo yli vuosi aikaa, enkä pikaisella haulla löytänyt kuin tuon yhden. Miitit on olleet virallisesti irrallaan yhdistyksen toiminnasta, Oulun baarimiitteinä, vaikka ne onkin mielletty OuSMn baarimiiteiksi. Väärinkäsitys, mielleyhtymä whatever.

Tämän takia toin tuon linkin esille. Maineella voi ratsastaa vain tiettyyn pisteeseen asti.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2230
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Selasin aloitukset läpi, ja olen näemmä viimeisen vuoden aikana huolimattomuuttani käyttänyt OuSM:n nimeä aloituksissa muutamankin kerran. Olen vasta viime aikoina oivaltanut, mitä seurauksia yhdistyksen nimen käytöllä oletetaan olevan, ja sen takia tämä sekaannus. Se on ollut minun virheeni, olen jatkossa tarkempi asian suhteen.

Karviksen boldaama lainaus taas kertoo Veli Hihattoman asenteesta aika ikävästi.
"Niiden ei ole tarkoituskaan sopia kaikille"...
Keillehän perkeleille niiden on sitten tarkoitus passata, jos ei tän alueen pervoille?
Toivottavasti tuo asenteellisuus ei ole kuin kiireessä tuotetun tekstin lipsahdus...
Tää "skene" on niin surkean pieni, että en todellakaan lähtis rajaileen porukkaa millään tavalla.

Kaikki mahtuu kun on vihitty ja sopuli sialle antaa...
Vaimitensenymeni...
Kuten tuossa ylempänä  kirjoitinkin, minä en tee sitä valikointia vaan toivotan tervetulleiksi nekin, joiden kanssa on kahnausta. Se ei silti tarkoita, että kaikki siellä viihtyisivät, eikä tarvikaan. Joku pitää miittejä liian äänekkäinä, joku ei halua olla suuren ihmisjoukon keskellä ja niin edelleen, eikä mulla riitä resursseja tai innostusta yrittää järjestää jokaiselle jotakin. Silloin menee lapsi pesuveden mukana ja lopputuloksena on hajuton ja mauton soppa, joka ei miellytä ketään.