Kirjoittaja Aihe: Haluaisitteko homojen ja lesbojen hypetysmeiningin myös kinkyille?  (Luettu 63783 kertaa)

Loc

  • Vieras
Sanat eivät olle irrallaan henkilöstä ja hänen asemastaan.

Eli koska auktoriteetti sanoo, sinä uskot? No minä en taas usko auktoriteettia vaan järkeä. Loogisesti jokin johtaa toiseen ja se kolmanteen. Ja näen aika hyvin mikä vaikuttaa mihinkin. Ihan ilman mitään ilmoitettua asemaa. Ja tuo näkeminen paranee jatkuvasti kun korjaan virheet sitä mukaa kun logiikassa näytetään aukkoja.

Ride

  • Vieras
"Miksi sillä olisi mitään merkitystä? Minusta sillä, onko sanoissa järkeä on merkitystä, ei sillä kuka tai mistä asemasta se sanotaan. "

Kyllä sillä on. Esimerkiksi on aivan eri, tuomitseeko akateeminen akateemiset ryhmään, joilla kusi ... . Kuin ihminen, joka ei edes kunnolla tunne akateemisia.

Ei sillä, onko ihminen akateeminen vai ei ole tekemistä kusen päähän nousun kanssa. Joillain vaan se tuppaa tahtumaan eri syistä. Hyvätuloinen duunari voi yhtä hyvin kulkea nokka pystyssä pienipalkkaisen siivojan ohi. Itseasiassa niitä, jotka pönkittävät omaa itsetuntoaan huonommin elämässä pärjänneiden kustannuksella omien kokemusteni kautta löytyy niistä, joilla siihen ei ole perusteita ja vähemmän niistä, joilla olisi.

Loc

  • Vieras
Millä tavoin se ettei olisi akateeminen estäisi viettämästä aikaa akateemisten kanssa ja tuntemasta oikein hyvin akateemisen maailman sisältöä? Egoboostaajista olemme jokseenkin samaa mieltä. Ne joilla menee paskasti, tarvitsevat kaikenlaista kestääkseen kasassa. Toisaalta pohjalle romahdus ja uudelleenrakennus voisi olla terveempää. Kuitenkin, koska ng löi naisten pariutumattomuudella, niin aika paljolti ne jotka itkevät ettei miestä löydy ovat nimenomaan turhalle alalle korkeakoulutettuja joilla on epärealistisia odotuksia.


Ride

  • Vieras
Ollaan vähän kaukana itse aiheesta, muttaa postaan nyt kuitenkin vielä tämän. Ei estä, enkä näin väittänyt. Tarkoitin sitä, että arvostellaan, vaikka akateemisia ilman että niitä edes tuntee, on kyseenalaista. Samoin kuin oli tavallan itsetuntoa nostavaa, kun aikoinaan sai kehuja, kun olen erilainen kuin yleensä stadilaiset. Samaan aikaan huvitti, kun olin ainoa stadilainen, jonka kehujat tunsivat.

Loc

  • Vieras
Njooh, stereotyyppien perusteella arvostelevat. Nationalisti=natsi tai feministi=feminatsi. Yhtä tyhmiä molemmat. Itse lähden siitä että otan selvää ja korjaan joka tiedolla jo ennen tietämääni. En usko mitään auktoriteettia joka ei osoita pätevyyttään ko alalla ja sittenkin vain siltä osin kun tietonsa koskevat ko-alaa.

Tähän väliin mielipiteeni asiasta.

https://www.youtube.com/watch?v=ulIOrQasR18

Brak

  • Vieras
On monia asioita, joita en ymmärrä. On myös asioita, joista minulle tulee ällöttävä olo.

Oman henkisen tasapainoni vuoksi pyrin välttelemään tällaisia aiheita. En yritä kieltää niitä ihmisiltä, joille ne ovat tärkeitä, vaan yritän suhtautua niihin välinpitämättömästi aivan kuin niitä ei olisikaan.

Jos minua ällöttävän aihepiirin aktiivit rupeavat julkisuudessa hieromaan aihetta naamaani, minun on pakko ottaa siihen kantaa. Tällaisessa tilanteessa psyykeni suojelemiseksi en ymmärrä vaan tuomitsen. Kun minut pakotetaan valitsemaan suvaitsevaisuus tai suvaitsemattomuus, eikä minulla ole mahdollisuutta välinpitämättömyyteen, valitsen suvaitsemattomuuden.

Uskon tällaisen käytösmallin olevan ominainen monille muillekin.

Olen jotenkin kyllästynyt suvaitsemiseen ja kaiken huomioimiseen. Eivätkö ihmiset vain voisi elää ja antaa muiden elää? Suvaitsevaisuuspakotus on suvaitsemattomuutta. Se vie elintilaa meiltä, jotka emme tahdo tai pysty suvaitsemaan kaikkea.


Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Se on kyllä kauheata, että homoparit näkyy kadulla ja homot jopa puhuvat julkisesti oikeuksistaan. Miten siinä psyyke kestää.

Brak

  • Vieras
Se on kyllä kauheata, että homoparit näkyy kadulla ja homot jopa puhuvat julkisesti oikeuksistaan. Miten siinä psyyke kestää.

Homoparit kestän ihan hyvin, mutta esimerkiksi väkivaltaisia elokuvia en. Menetän niistä yöuneni ja saatan ahdistua niistä pitkäksi aikaa. En kuitenkaan yritä kukkahattuilla niitä pois harrastajien ulottumattomiin, vaan pidän niitä kohtaan tuntemani inhon omana asianani. Terveenä en ylenpalttista viehtymystä raakoihin väkivaltaleffoihin näe, mutta miksi ihmisten tarvitsisi terveitä ollakaan.

Vaihtoehtoinen suhtautumistapa väkivaltaiseen fiktiiviseen tarjontaan on sen kieltäminen. Kieltämistä voidaan perustella erilaisin rationaalisin syin, mutta niin kauan kuin syyt eivät ole ilmeisiä eivätkä aiheuta selvää laajamittaista haittaa, elokuvat tulee minusta sallia silläkin uhalla, että ne eivät ole täysin harmittomia.

Jos minun täytyisi tehdä valinta kyllä tai ei, valitsisin ehdottomasti ei. Mutta niin kauan kuin väkivaltaista aineistoa ei hierota omaan naamaani, se saa puolestani olla olemassa. Ensimmäinen väkivaltaleffoja puolustava kampanja saa minut vimmaisesti vastustamaan niitä.

heinrich

  • Vieras
Lukekaa sit äkkiä tää...
Ei taida olla kauaa  ;)

"Se on kyllä kauheata, että homoparit näkyy kadulla ja homot jopa puhuvat julkisesti oikeuksistaan. Miten siinä psyyke kestää"

Hyvä kysymys.
Mäkin kestäsin tota Espan laidalla olevalla kahvilassa capuchinoa nauttiessani jopa tovin.
Tosin sit kysyisin kauanko se "brideily" siinä mun nokkani alla kestää?
Eli aika aikaa kutakin...
Ja noin vartissa olisinkin jo sitä mieltä, että voisivat mennä kuuluttaan omaa erinomaisuuttaan vaihteeksi jonnekkin muualle.
Jossainhan muualla joku voi vaikka kiinnostuakin...

Psyykkeeseeni se ei vaikuta.
Hetkellisesti toki voi jopa vituttaa  ;)

Niin...
Mulla on homoseksuaaleja ystäviä ja työkavereita ihan riittämiin ymmärtääkseni heitä omina itsenään.
Sitä en ihan aina jaksa ymmärtää, että omasta erinomaisuudestaan pitää pitää jotain meteliä.


Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
No, onneksi se, että joku ei ymmärrä tai ei kestä Pride-marssia, ei ole tarpeeksi hyvä syy olla pitämättä sitä.

heinrich

  • Vieras
No, onneksi se, että joku ei ymmärrä tai ei kestä Pride-marssia, ei ole tarpeeksi hyvä syy olla pitämättä sitä.

Kerrataanko lukemisen ymmärtäminen :)
Vai osaisitko itse hoksata tekstistäni aikamääritteen?

Mulle on se, ynnä sama tollasille marsseille.
Mua lähinnä huvittaa ihmiset, joiden pitää rynnätä kadulle esittelemään erikoisuuksiaan.
Eli Suomeksi.
Piän typerinä  ;)

Mutta jaksan traumautumattomasti sellaistakin seurata.
Tosin vain tovin.
Miksi helvetissä mun pitäis kaikkia suvaita?

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2262
  • Galleria
    • Blogi
Mulle on se, ynnä sama tollasille marsseille.
Mua lähinnä huvittaa ihmiset, joiden pitää rynnätä kadulle esittelemään erikoisuuksiaan.
Eli Suomeksi.
Piän typerinä  ;)

Mutta jaksan traumautumattomasti sellaistakin seurata.
Tosin vain tovin.
Miksi helvetissä mun pitäis kaikkia suvaita?

Eikös heterotkin ole jatkuvasti kadulla esittelemässä elämäntapaansa, eli tulisiko sitten heteroitakin pitää typerinä?

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Heteropari kävelee yhdessä kadulla -> ihan normaalia, no hätä
Homopari kävelee yhdessä kadulla -> kauheata hypetystä, ei jaksa katsella, typerää erikoisuutta

Feird

  • Vieras
oletko nähnyt jotain hetero pride kulkueita viime aikoina?  :o no en minäkään. tuskin kadulla kävelevä homopari ketään täällä häiritsee, se ei varmaan ollut nyt se pointti tässä...

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2262
  • Galleria
    • Blogi
oletko nähnyt jotain hetero pride kulkueita viime aikoina?  :o no en minäkään. tuskin kadulla kävelevä homopari ketään täällä häiritsee, se ei varmaan ollut nyt se pointti tässä...

Mä olen oikeastaan odottanut sitä Hetero Pride -kulkuetta, vaikken itse hetero olekaan. Onhan Prideilläkin ylpeät heterot -blockki, mutta ilmeisesti Hetero Prideä ajavat henkilöt eivät halua missään nimessä juhlia homojen kanssa, sääli sinänsä.