Kirjoittaja Aihe: Onko leipova mies automaattisesti homo?  (Luettu 14656 kertaa)

finsir

Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #75 : 14.02.2020, 17:17 »
Tietenkin väitän. Ongelma on siinä jos oikeasti ajattelet että seksuaalisella suuntauksella on ihmisarvoa muuttava vaikutus.

Se on paljon suurempi ongelma verrattuna siihen, että miten leipojien seksuaalista suuntautumista epäillään.

Lainaus käyttäjältä: Icebug85
Täällä kuitenkin on vielä ihmisiä joiden mielestä edes kahvinkeitto ei ole "miesten hommia". Älä sinä siis väitä ettei seksuaalinen suuntaus tai edes oletus vaikuta ihmisen arvoon.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #76 : 14.02.2020, 18:53 »
Tietenkin väitän. Ongelma on siinä jos oikeasti ajattelet että seksuaalisella suuntauksella on ihmisarvoa muuttava vaikutus.

En ajattele..mutta jos naiset pitävät miestä homoseksuaalina vaikka mies ei sitä ole niin virheellinen oletus todella huonontaa miehen mahdollisuuksia parisuhdemarkkinoiden lottoarvonnoissa

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #77 : 14.02.2020, 18:58 »
Itseasiassa sanoisin että mahdollisuudet paranevat kun osa potentiaalisista karsii itse itsensä otsikonmukaisilla aivopieruilla...helpompi valkata lopuista :)

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #78 : 14.02.2020, 19:09 »
Tietenkin väitän. Ongelma on siinä jos oikeasti ajattelet että seksuaalisella suuntauksella on ihmisarvoa muuttava vaikutus.

En ajattele..mutta jos naiset pitävät miestä homoseksuaalina vaikka mies ei sitä ole niin virheellinen oletus todella huonontaa miehen mahdollisuuksia parisuhdemarkkinoiden lottoarvonnoissa

Muuta vittuun sieltä korvesta jos suinkin mahdollista. Tein itse saman ja mielenterveys parani kertaheitolla kun pääsi sisään city-ympäristöön, jossa voi olla perverssi, vammainen, crossdresser tai juutalainen ilman että kukaan välittää ja juoruaa kyläkaupassa.
« Viimeksi muokattu: 14.02.2020, 19:41 kirjoittanut Morgul »

Rufus

Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #79 : 14.02.2020, 19:37 »
Eikö Leipuri ole arvostettu ammatti, joka puolella maailmaa vai onko jossain joku sopukka missä mies ei saa leipoa  :o

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #80 : 14.02.2020, 21:03 »
Miks edes vaivata päätänsä turhia spekuloiden. Jos sä oot pirun hyvä leipoon, paskartelemaan tai mitä tahansa ja teet sen ylpeydellä, niin nillittäjät v*tuun koska sä teet kaikki noi asiat paremmin kuin ne.

Hra K

Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #81 : 15.02.2020, 19:27 »
Ei niistä naisista taida ihan noin helpolla eroon päästä.
Omistan runeberintorttumuotit...

 Torttuillen torttuketjuun
 K

Mooky

  • Vieras
Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #82 : 16.02.2020, 14:56 »
...Tuollanen tausta on vaan kasvattanu munat mullekin. ;D

Pullamulkkuhomo!  :love:

Kutsuitko? :D

Riippuu pullasta.  :o

Jaa-a, mikä lie rullapitkon jämä...

Laura

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 606
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #83 : 16.02.2020, 16:36 »
Eikö Leipuri ole arvostettu ammatti, joka puolella maailmaa vai onko jossain joku sopukka missä mies ei saa leipoa  :o

Pohjanmaalla ei ilmeisesti saa leipoa  ;D

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #84 : 16.02.2020, 16:42 »
Eikö Leipuri ole arvostettu ammatti, joka puolella maailmaa vai onko jossain joku sopukka missä mies ei saa leipoa  :o

Pohjanmaalla ei ilmeisesti saa leipoa  ;D

Tuon kyllä kiistän...

Jayteasee

  • PoVi
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 414
  • Saapaspöppelö™, TruuPiirturi™ , Halihirmu™
  • Galleria
Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #85 : 16.02.2020, 17:24 »
... jos naiset pitävät miestä homoseksuaalina vaikka mies ei sitä ole niin virheellinen oletus todella huonontaa miehen mahdollisuuksia parisuhdemarkkinoiden lottoarvonnoissa

Voi helvetti, mies. Älä vaivaa päätäs tollasella. Oikeesti. Jos joku juttu nyt sattuu jonkun mielestä homojen hommaa olemaan, niin jatka sen tekemistä sitten vaikka silkkaa vittumaisuuttasi (kuten jo taisin aiemmin vihjata). Monenko eukon (tai eukkona esiintyvän) otanta sulla nyt oikeen on tuossa? Mä jotenkin veikkaan, että yhden. Tai sama vaikka ois kolmen. Se on niitten ongelma. Ai saatana kun niitäkin vituttaa, kun joutuvat opettelemaan kakkujen tekemisen kemuihin. Wittu ku piti mennä vinoilemaan sille Ötökälle. Sitä ei nyt kehtaa pyytää avuksi.

Snithan

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 125
  • Pikkususi
  • Galleria
Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #86 : 16.02.2020, 18:25 »
Kaikenlaisia hassuja kommentteja sitä saa aina välillä. Joku väitti joskus, että minulla on miehinen ajattelutyyli. Miehiseksi on sanottu myös huumorintajua ja ajotyyliä (viimeisin sanottiin selkeästi kuin kehuna). Naiseksi minä silti olen itseni aina kokenut ja eiköhän kahden lapsen pyöräyttämisen jälkeen voi todeta, että biologinenkin sukupuoli vastaa naista. Mutta pitäisikö tässä sitten harkita sukupuolen korjauttamista mieheksi, kun minulla kerran on toisten ihmisten määritelmien mukaan miehisiä ominaisuuksia?  :o

Tai sitten pidän itseni naisena, pohdiskelen asioita, pärrään autolla ja viljelen paskaa huumoria, kuten tähänkin asti. ;D

(Jos tätä ketjua nyt kuitenkin lukee joku leipova homo, niin voisin kyllä tulla katsomaan jotain homopullasessiointia vierestä ihan mielellään. Eikä ole pakko olla sitä pullaakaan.)

Jayteasee

  • PoVi
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 414
  • Saapaspöppelö™, TruuPiirturi™ , Halihirmu™
  • Galleria
Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #87 : 17.02.2020, 08:17 »
Yhtään homoa - leipovaa tai muutenkaan - ei leivottu tähän ketjuun vastattaessa.

Hra K

Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #88 : 17.02.2020, 15:49 »
Eikö Leipuri ole arvostettu ammatti, joka puolella maailmaa vai onko jossain joku sopukka missä mies ei saa leipoa  :o

Pohjanmaalla ei ilmeisesti saa leipoa  ;D

Leivotahan turpaan.

Gynther

  • Vieras
Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #89 : 17.02.2020, 15:58 »
Vaniljadeittisivuilla olen tämmöistä saanut kuulla naisilta tai naisena esiintyvältä vaikka profiilissa ei ole mitään kinkyilyyn  viittaavaa ::)

Leivon täytekakkuja sun muuta mutta teen myös puu/metallitöitä..sekä ompelen.

Vai onko se vaan, että kommentoijat ei itse osaa tehdä mitään ja siksi dissaavat?
Rohkeat tekkee, saamattomat arvostellee.