Kirjoittaja Aihe: Pelko  (Luettu 13397 kertaa)

subula

  • Vieras
Vs: Pelko
« Vastaus #30 : 26.06.2011, 23:12 »
Yksi haaveeni on tehdä Dommena sellainen sessio jollekin, missä pelko ja pakokauhu on läsnä. Turvallisissa puitteissa kuitenkin, mutta jonkin illuusion kautta tehtynä.
Kaikenlaisia toteutuksia olen miettinyt ja jotain jo saanut aikaankin.

Haluan katsoa alistuvaa silmiin ja nähdä hänen katseessaan pelon syttymisen. Haluaisin nähdä miten silmistä heijastuu ajatukset omasta kuolevaisuudesta.

Eikä tähän tarvitse liittää kipua yhtään. Eikä seksiä. Bdsm-hetki syvälle menevästä henkisestä alistamisesta.

Oma haaveni tuli juuri kuvailtua mutta vain toisesta näkövinkkelistä. "Nähdä kaiken sen rimpuilun, irtipääsemisyritykset, huudon, kauhun..." Näen tuossa tilanteessa itseni toisessa fyysisesti hyvin lähellä esim halauksessa mutta silti erittäin pelokkaana kauhistuneena. En osaa kuvailla paremmin. Näen pelkotilanteessa jotakin hyvin ristiriitaista kun tietää että on tavallaan turvassa ja silti uhattuna.

Amynsomnia

Vs: Pelko
« Vastaus #31 : 16.11.2012, 07:24 »
Itselleni ei ole vielä kertaakaan tullut sellaista tilannetta eteen että olisin pelko pelon kanssa kohdannut yhdessäkään sessiossa. Toki jännitys ja hyvällä tavalla "pelkääminen" kuuluvat asiaan ja mielestäni on tervetulluttakin. Kun toiseen voi luottaa sen sata rosenttia niin ei pelolle vaan "pelolle" on silloin tilaa.

SubEllen

  • Vieras
Vs: Pelko
« Vastaus #32 : 16.11.2012, 14:00 »

Eli etukäteen ei voi koskaan aavistaa miten tilanteet menevät ja koska sub joutuu pelon valtaan.


Tämä virke pitkässä ja sinänsä hyvässä postauksessa kiinnitti huomioni. Luulin tuntevani itseni edes suurin piirtein.

Jouduin itse hiljattain erittäin suuren pelon valtaan kesken session. En jälkeenpäin ajatellen voi tunnistaa itseäni enkä yleensä pelkää helposti mitään ja kivunsietokykyni on erittäin hyvä. Siitä huolimatta pelkoni tehokkaan Masterin käsittelyssä ylitti jonkin ihmeellisen rajan. Aivoni kieltäytyivät toimimasta. Kipua en tuntenut kuin aluksi, jolloin sen myös ilmaisin. Molempien osapuolten hämmästykseksi en myöhemmin reagoinut juuri mitenkään. Jäljistä päätellen minun on täytynyt tuntea kovaa kipua. En puhunut, valittanut enkä liikkunut. Minkäänlaisia ajatuksia päähäni ei tullut, vaikka olin erityisesti puhunut haluavani käyttää ns. keltaista.

Pelkäsin siis silmittömästi, mutta minulla ei ole vieläkään harmainta aavistustakaan, että mitä.

-katy-

  • Vieras
Vs: Pelko
« Vastaus #33 : 01.12.2014, 15:35 »
Miettinyt,että voiko pelko olla dominoivalla ja tilannetta hallitsevalla jokin kimmoke näissä "leikeissä". Joskus tullut sellainen intuitio joistain,että he  kokevat pelkoa kohdetta kohtaan ja siinähän olisi oiva tilaisuus laittaa toinen avuttomaksi kohteeksi ja käsitellä omaa pelkoaan- "Nyt minä hallitsen pelkoa,kun kohde on nipussa"- no nää on näitä mun hajatelmiani,ei kannata ottaa kuolemanvakavasti  :)