Kirjoittaja Aihe: Kiellettyä ja erittäin sopimatonta?  (Luettu 9375 kertaa)

-katy-

  • Vieras
Vs: Kiellettyä ja erittäin sopimatonta?
« Vastaus #30 : 16.05.2014, 13:06 »
Ehkä kannattaa myös muistaa, että tämä on vain nettifoorumi; oikeastaan mitään merkitystä ei liene sillä mitä täällä kirjoitellaan. Elämä on toisaalla.

Niin joo-nythän kai oli puhe keskustelusta,ajatuksista,erilaisuudesta yms. Onko ne elämää sitten vai elämän ulkopuolista juttua,niin enpä jaksa nyt ajatella.
Joillekin kinkyelämä on foorumilla kenties kokonaan,mutta ei mulla
(-:

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2230
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Kiellettyä ja erittäin sopimatonta?
« Vastaus #31 : 16.05.2014, 13:52 »
Lisätään listaan se, että kinkyys ei tarkoita suvaitsevaisuutta. Pervoillakin on ummehtuneita, vanhakantaisia käsityksiä kenellä mistäkin, vaikka kuinka yrittäisi nähdä baarilaiset avarakatseisuuden ja ymmärtäväisyyden airuina.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kiellettyä ja erittäin sopimatonta?
« Vastaus #32 : 16.05.2014, 14:07 »
Ehkä kannattaa myös muistaa, että tämä on vain nettifoorumi; oikeastaan mitään merkitystä ei liene sillä mitä täällä kirjoitellaan. Elämä on toisaalla.

Tuokin on tabu täällä, hyvinkin monelle tämä baari on jopa elämää suurempi paikka, jossa toteutetaan itseä liminaatilassa.

IKRM

chilinen

  • Vieras
Vs: Kiellettyä ja erittäin sopimatonta?
« Vastaus #33 : 16.05.2014, 19:42 »
Tässä kaikessa on selkeästi irvailtu ja halveksittu seksuaalisia vähemmistöjä ja sukupuoleensa joustavasti suhtautuvia ihmisiä! Ilmiannan kaikki ylläpidolle :D

Papi

Vs: Kiellettyä ja erittäin sopimatonta?
« Vastaus #34 : 27.05.2014, 18:58 »
Aloittajalle:

Olet ihan oikeassa, mutta mitä väliä sillä on?
Masterina sinun ei tarvitse välittää muiden mielipiteistä paskaakaan.

Perseennuolijat on sitten erikseen.

Master T

  • Vieras
Vs: Kiellettyä ja erittäin sopimatonta?
« Vastaus #35 : 28.05.2014, 00:25 »
Hyvä kommentti Papilta. Ei muiden mielipiteillä saa olla sellaista merkitystä, että niiden mukaan tuuliviirinä käsityksiään muuttaisi. Mielipiteet ovat kuitenkin tärkeitä. Minä ainakin haluan kuulla muiden mielipiteitä. Usein niistä saa uusia näkökulmia. En toisaalta koe mitenkään miehisyyteni tai dominoivuuteni vähenevän siitä, etten jääräpäisesti pidä kiinni virheelliseksi osoittuneesta käsityksestäni. Master ja idiootti eivät synonyymejä, vaikka joskus itsekin alan epäillä, että noin olisi, kun luen vaikka täällä keskusteluja.

Nuo alun väittämäni olivat tarkoituksellisen provokatiivisia eivätkä edes omasta mielestäni läheskään kaikki lainkaan tosia. Siihen oli koottu niin idioottimaisia kuin enemmän ajateltuja kommentteja joista osan olen itse esittänyt, mutta hyvin monet kuullut muilta.

Pistetään vielä yksi lisää:

Älä koskaan huomauta vallheellisesta ja loukkaavasta väitteestä, koska loukkaaminen ja valheiden levittely kuuluvat osan kinkyistä  perusoikeuksiin. Syyllistyt silloin itse sopimattomaan käytökseen.
« Viimeksi muokattu: 28.05.2014, 08:39 kirjoittanut Master T »

-katy-

  • Vieras
Vs: Kiellettyä ja erittäin sopimatonta?
« Vastaus #36 : 29.05.2014, 02:19 »
Pistetään vielä yksi lisää:

Älä koskaan huomauta vallheellisesta ja loukkaavasta väitteestä, koska loukkaaminen ja valheiden levittely kuuluvat osan kinkyistä  perusoikeuksiin. Syyllistyt silloin itse sopimattomaan käytökseen.
Maailma, ja kinkymaailma ei liene siitä poikkeus, tarvitsee pikkujeesuksia ja jumalanpieniäaaseja,joiden sydänverestä ammentaa oma voimansa, kun sitä ei muuten olisi. Sellaisia verileikkejä, joihin suvaitsevaisempikin saattaa höynääntyä,ennen kuin ajattelee vähän tarkemmin asiaa-

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Kiellettyä ja erittäin sopimatonta?
« Vastaus #37 : 29.05.2014, 09:34 »
Hyvien käytäntöjen/tapahtumien ja uusien ideoiden kertominen on ehdottomasti kielletty!

misuli_n

Vs: Kiellettyä ja erittäin sopimatonta?
« Vastaus #38 : 30.05.2014, 17:56 »
Kukkotappelut.
« Viimeksi muokattu: 30.05.2014, 21:41 kirjoittanut misuli_n »