Kirjoittaja Aihe: Tilausta toisenlaiselle miitille Tampereella  (Luettu 3620 kertaa)

Purppuratar

  • Vieras
Vs: Tilausta toisenlaiselle miitille Tampereella
« Vastaus #15 : 21.12.2016, 22:57 »
Ajatus pupubaarista: "Jos jännittää ja ahdistaa niin voit silitellä näitä pupuja. Ja jos ei ahdista, niin viereisessä pöydässä tänään aiheena fistaus!"
Ajatus gaybaarista: "Ajattelimme järjestää miitin aroille ihmisille, joita miitit jännittävät. Hei, mä tiedän, mennään homobaariin!"

Hih. Köh. Tuota.
Minusta Mixei ei kuulosta lainkaan pöllömmältä paikalta. Tarkoitushan on suvaita kaikkea muuta paitsi suvaitsemattomuutta.

Tämä kommentointi aiheutti pientä hihitystä, kiitos siis tästä!  ::)

Itse mietin tuota pupu-paikkaa aika huonona vaihtoehtona koska jotkuthan voivat olla vaikka allergisia (itse en ole mutta kunhan tuli mieleen)...ja vaikkei allerginen olisikaan niin puput ei välttämättä kiinnosta vaikka ne suloisia tietysti onkin.

Mixei voisi olla aika hyvä paikka, siellähän on näitä eri "huoneita" joten miittiporukalle olisi helppo saada yksityisyyttä, ujotkin ehkä uskaltaisivat jutustella paremmin  :)

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Vs: Tilausta toisenlaiselle miitille Tampereella
« Vastaus #16 : 21.12.2016, 23:07 »
Aihetta sivuten, miksei Monttumiittejä ole ollut enää pitkään aikaan? Pitäisikö sellainen järjestää?

DareDoll

  • Vieras
Vs: Tilausta toisenlaiselle miitille Tampereella
« Vastaus #17 : 21.12.2016, 23:16 »
Kuulostaa mukavalle, voisin jopa tampesterin reissulla joskus tällaisessa miitissä pyörähtää  ;)

Pip

Vs: Tilausta toisenlaiselle miitille Tampereella
« Vastaus #18 : 22.12.2016, 00:25 »
Aihetta sivuten, miksei Monttumiittejä ole ollut enää pitkään aikaan? Pitäisikö sellainen järjestää?
Monttumiitit on olleet perinteisesti (ei siis suunnitellusti) sellaisia, että joku on tajunnut olevansa viikonloppuna vapaalla ja haluaa tavata muita pervoja juopottelun äärellä (tähänkin on keksitty muitakin paikkoja, eli monttu ei ole se ainoa). Siitä vaan kutsumaan porukkaa paikalle. Yleensä jonkinverran on porukkaa ilmestynyt.

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Vs: Tilausta toisenlaiselle miitille Tampereella
« Vastaus #19 : 22.12.2016, 00:36 »
Aihetta sivuten, miksei Monttumiittejä ole ollut enää pitkään aikaan? Pitäisikö sellainen järjestää?
Johonkin ens vuoden alkuun vois kyllä. Pe tai la varmaan perinteisesti? Mulle voi mahdollisesti tulla esteitä, joten en voi 100% sanoa koska pääsen, mutta jos sinä tai joku muu voi järkätä ni olis jees. :)

Comawhitedoll

Vs: Tilausta toisenlaiselle miitille Tampereella
« Vastaus #20 : 25.12.2016, 11:33 »
Mixei ja Monttu kummatkin kuulostavat omaan korvaani hyviltä paikoilta :) Montusta kylläkin sen verran, että aika täynnä tuppaa paikka usein olemaan. Laittoi miettimään, että löytyykö sieltä sopivan kokoista nurkkaa miitille?

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Vs: Tilausta toisenlaiselle miitille Tampereella
« Vastaus #21 : 25.12.2016, 19:28 »
Mixei ja Monttu kummatkin kuulostavat omaan korvaani hyviltä paikoilta :) Montusta kylläkin sen verran, että aika täynnä tuppaa paikka usein olemaan. Laittoi miettimään, että löytyykö sieltä sopivan kokoista nurkkaa miitille?
Montussa ollaan 99% miiteistä sovittu siihen "kirjastohuoneeseen" joka on sisäänkäynnistä vasemmalla. Sinne ollaan muistaakseni klo 19 paikkeilla lauantaisin kokoonnuttu, joka on osoittautunut sopivaksi ajaksi. Sit menee kyllä sormi jonnekin jos se oliskin niin täynnä ettei mahduttaiskaan...

Comawhitedoll

Vs: Tilausta toisenlaiselle miitille Tampereella
« Vastaus #22 : 25.12.2016, 21:27 »
Montussa ollaan 99% miiteistä sovittu siihen "kirjastohuoneeseen" joka on sisäänkäynnistä vasemmalla. Sinne ollaan muistaakseni klo 19 paikkeilla lauantaisin kokoonnuttu, joka on osoittautunut sopivaksi ajaksi. Sit menee kyllä sormi jonnekin jos se oliskin niin täynnä ettei mahduttaiskaan...

Ok no mutta hyvä tietää! Voisinkin koittaa tupsahtaa paikalle seuraavalla kerralla, kun kokoonnutte :)

Bluejoy

  • Vieras
Vs: Tilausta toisenlaiselle miitille Tampereella
« Vastaus #23 : 25.12.2016, 22:22 »
Olen varmistanut itselleni 4.1 ke vapaaksi, vielä on kysyttävä Mixei paikan pitäjiltä voisiko siellä pidellä silloin miittiä. Se menisi sitten parin viikon päähän, mutta saisimme ensimmäisen miitin aikaiseksi. Ilmoitan tarkemmin kun olen varmistanut paikan.  :))