Kirjoittaja Aihe: Anaalileikit  (Luettu 54801 kertaa)

Fia

  • Vieras
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #135 : 05.11.2020, 13:23 »
Kysymys! Niin että millähän tommosen pesisi, että saisi perseenhajun pois?

Kuten Fia jo mainitti: Fairy:lla tai suihkusaippualla pystyy pesemään hyvin ja olen myös itse aina pessyt heti käytön jälkeen. Toimii hyvin. Suosittelen myös laadukkaan silikonipohjaisen liukkarin käyttöä koska se luo hyvän tarttumattoman - erittäin kovaakin käyttöä kestävän - pinnan leluihin eikä kuivahda kesken kaiken. Kovaotteisemmatki anaalisessiot pysyy huomattavasti puhtaampana silikonipohjasen kanssa ja hajua (ainakaan omaan nenään) ei ole tarttunu pysyvästi leluihin kiinni.

Lelut, joissa ei oo mitään patteria tms. sisällä voi myös jättää likoamaan Fairyyn. Ja jos Fairykään ei auta, niin kokeilisin seuraavaksi sitten etikkaliuoksessa liottamista eli esim. 2/3 vettä ja 1/3 ihan väkiviinaetikkaa (tai saapa nyt toki käyttää omppuviinietikkaa tms. mutta väkiviinaetikka kelpaa ihan hyvin eikä ainakaan värjää...) Jos ei silläkään lähde, niin sitten ei millään. Etikka voi ehkä toistuvasti käytettynä haurastuttaa silikonia, mutta kertakäsittelyllä en usko olevan vaikutusta.

Lutka matkassa

Vs: Anaalileikit
« Vastaus #136 : 05.11.2020, 23:47 »
Kysymys! Niin että millähän tommosen pesisi, että saisi perseenhajun pois?

Kuten Fia jo mainitti: Fairy:lla tai suihkusaippualla pystyy pesemään hyvin ja olen myös itse aina pessyt heti käytön jälkeen. Toimii hyvin. Suosittelen myös laadukkaan silikonipohjaisen liukkarin käyttöä koska se luo hyvän tarttumattoman - erittäin kovaakin käyttöä kestävän - pinnan leluihin eikä kuivahda kesken kaiken. Kovaotteisemmatki anaalisessiot pysyy huomattavasti puhtaampana silikonipohjasen kanssa ja hajua (ainakaan omaan nenään) ei ole tarttunu pysyvästi leluihin kiinni.
Silikonipohajista en tosiaan käytä silikonilelujen kanssa.

Noi tosiaan saattaa mennä sinne hanuriin melko spontaanistikin, eikä siis välttämättä omaan, niin esihuuhtelut ei oikeestaan oo vaihtoehto. Pitänee etsiä joku vastine, vaikka jostain halvemmasta silikonista, mikä ei ihan noin innokkaasti omi kaikkea koskemaansa, niinku hajuja ja tuoksuja. Koska aivan suosikkivehje tommosesta tuli.

Kaamos

Vs: Anaalileikit
« Vastaus #137 : 06.11.2020, 00:18 »
Silikonipohajista en tosiaan käytä silikonilelujen kanssa.

Itse oon käyttäny silkkaria silikonilelujen kanssa ikuisuuden enkä ole huomannut mitään vahinkoa tulleen niihin tai pinnan kulumista vanhoissakaan tapeissa. Onko kenelläkään kokemusta tuosta ilmiöstä käytännössä?

Fia

  • Vieras
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #138 : 06.11.2020, 12:45 »
Silikonipohajista en tosiaan käytä silikonilelujen kanssa.

Itse oon käyttäny silkkaria silikonilelujen kanssa ikuisuuden enkä ole huomannut mitään vahinkoa tulleen niihin tai pinnan kulumista vanhoissakaan tapeissa. Onko kenelläkään kokemusta tuosta ilmiöstä käytännössä?

Nii-in... tuskin silikoni silikonista kuluu? Nyt en hahmota.

Fia

  • Vieras
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #139 : 06.11.2020, 12:49 »
Mut siis... Jos nyt siis mietitään, että mimmoisiin leluihin ei varmana hajut tartu, niin anaalitappeja tehdään mm. lasista ja teräksestä. Nää on varmasti ne puhdistettavimmat. Kova muovikin varmaan hajujen yms. suhteen varmempi.

Oma suosikkitappini siis tosin on nimenomaan silaria eikä oo ollu ongelmaa, oon käyttäny samaa jo vuosia. Mutta voi tosiaan riippua käyttäjälähtöisistä tekijöistä.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4506
  • Galleria
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #140 : 06.11.2020, 14:20 »
Silikooni sulattaa silikoonileluja. Selkeämmin ilmiö näkyy "jelly"materiaalina myytyjen lelujen kohdalla, jotka joutuessaan kosketuksiin toistensa kanssa lelulaatikossa, saattavat sulaa yhdeksi epämääräiseksi möykyksi. Medical grade silikoonilla en ole samaa sulamisefektiä huomannut, ja se onkin myös huomattavasti limakalvoystävällisempi materiaalivaihtoehto

brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 857
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #141 : 06.11.2020, 14:38 »
Medical grade silikonista tehdyt dildot, tapit, gägit voi desinfioida esim. keittämällä kiehuvassa vedessä

Fia

  • Vieras
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #142 : 06.11.2020, 19:03 »
Silikooni sulattaa silikoonileluja. Selkeämmin ilmiö näkyy "jelly"materiaalina myytyjen lelujen kohdalla, jotka joutuessaan kosketuksiin toistensa kanssa lelulaatikossa, saattavat sulaa yhdeksi epämääräiseksi möykyksi. Medical grade silikoonilla en ole samaa sulamisefektiä huomannut, ja se onkin myös huomattavasti limakalvoystävällisempi materiaalivaihtoehto

Kiitos tiedosta. 🙂

LehA

Vs: Anaalileikit
« Vastaus #143 : 07.11.2020, 20:40 »
Silikooni sulattaa silikoonileluja. Selkeämmin ilmiö näkyy "jelly"materiaalina myytyjen lelujen kohdalla, jotka joutuessaan kosketuksiin toistensa kanssa lelulaatikossa, saattavat sulaa yhdeksi epämääräiseksi möykyksi. Medical grade silikoonilla en ole samaa sulamisefektiä huomannut, ja se onkin myös huomattavasti limakalvoystävällisempi materiaalivaihtoehto

Kiitos tiedosta.

Tämä on varmaan ollut täällä ennenkin joskus aikoja sitten. https://dangerouslilly.com/2016/05/melted-sex-toy-jar-updates/

Lutka matkassa

Vs: Anaalileikit
« Vastaus #144 : 15.11.2020, 20:22 »
Silikoniliukkari ei tee hyvää tosiaan silikonileluille, ja mä tosiaan tahtoisin noiden lelujen pysyvän mahdollisimman helposti puhtaana pidettävänä. Lasista ja metallista löytyy joo, mutta ei tarvii olla kummonen tieteentekijä että ymmärtää, mitä eroa niillä on tommosiin silikonimateriaaleihin käytössä.

Lovemachine

  • Känkyrä
  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 215
  • Omnia vincit amor: et nos cedamus amori!
  • Galleria
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #145 : 16.11.2020, 01:55 »
Jos ruokasooda&etikka-yhdistelmä ei riitä, niin kloriitti on hyvä aine puhdistukseen. Ei silikoonia tuhoa, mutta väkevänä liuoksena pitää kädet ainakin suojata. Kloriittia saa kuitenkin lähes joka päivittäistavarakaupasta, joten vahvempia/erikoisempia aineita ei kannattane miettiä jokapäiväiseen käyttöön.

Lutka matkassa

Vs: Anaalileikit
« Vastaus #146 : 24.12.2020, 14:00 »
Oon tässä ehtinyt vähän katella kaikkee ja mulle on ihan uutuus tämmöiset liukkarijauheet. Fistaukseen myydään, mut kai tolla nyrkkiä sirommatkin asiat sujahtaa.
Se lupaa pysyä vastasekoitetun freesinä, vaan uskoisko? Kokemuksia?
https://www.sinful.fi/fist-lube-powder-100-g

onez

Vs: Anaalileikit
« Vastaus #147 : 24.12.2020, 17:49 »
Oon tässä ehtinyt vähän katella kaikkee ja mulle on ihan uutuus tämmöiset liukkarijauheet. Fistaukseen myydään, mut kai tolla nyrkkiä sirommatkin asiat sujahtaa.
Se lupaa pysyä vastasekoitetun freesinä, vaan uskoisko? Kokemuksia?
https://www.sinful.fi/fist-lube-powder-100-g
Toi näyttäis olevan samaa ainetta kun J-lube, säilöntäainetta vaan lisätty. J-lube on hyvä valinta kaikkeen kivaan  ^-^

Lutka matkassa

Vs: Anaalileikit
« Vastaus #148 : 24.12.2020, 22:28 »
Kiinnostavaa, mutta testannen tommosen hybridikaman (silikon- & vesipohjainen) vielä ennenku hankin 20 litraan riittävän pulverilastin huomiota herättämättömässä pakkauksessa  ;D

Lutka matkassa

Vs: Anaalileikit
« Vastaus #149 : 22.01.2021, 22:40 »
Olen ruennut miettimään onko suolisto bakteereille haittaa ylen ohjelman mukaisella Maissitärkkelys liukuvoiteella? tietääkö kukaan??
Linkki ohjeeseen: https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/09/29/liukuvoide-kuuluu-jokaisen-makuuhuoneeseen-nain-teet-sita-itse
Onko kukaan koskaan kokeillut moisen tekoa?
tärkkelyshän on ravintoa hiivalle, en syytäis lähellekään genitaalejani tämmösiä.