Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Negaatiot täällä baarissa

(1/9) > >>

Pip:
Olen huomannut itsestäni, että kirjoitan paljon negatiivissävytteistä tekstiä nykyään. Se oikea minä, joka on leikkisä ja huumorintajuinen, sekä sarkastisen itseironinenkin, on kadonnut. Syynä tähän ei voi olla oikean elämän muutokset, koska mitään niin negatiivistä ei ole tapahtunut, että olisin katkeroitunut. Se pullistelijoiden ja besserwisserien määrä tällä palstalla on vain aiheuttanut pientä pikkupirun (olkapäälläni istuvaa siis) sanelemaa tekstiä tänne.

Miksi ihmeessä täällä ei voisi olla näin laaja-alaisen kirjon (ihmisten mieltymykset ja ihmiset itsenäänkin) keskenään hyvää pataa koko muuta pahaa maailmaa vastaan? Pahalla maailmalla tarkoitan tietysti ne kaikki elintärkeät kiusaamisen muodot, joita tämä valtio esim. Valviran toiminnalla aiheuttaa (tai vaihtoehtoisesti Räsäsen kieltopolitiikka).

Voisimmeko edes yrittää elää seesteisemmin tässä skenessä, koska tämä kuitenkin liittyy kaikkien seksuaalisuuteen ja siten pitäisi olla hauskaa, eikä ryppyotsaista punnertamista?

Loc:
Hankalaa koska kokemus on jokaisella omansa. Toinen on mimosa ja toinen kestää rajoja ylittävää mustaa. Ei oikein voi lähteä siitäkään että maailma pyörisi herkkänahkaisimman mukaan. Tarkoituksellista provoamista voi toki välttää. Siinä se. Kinkyt eicät ole kovin tiivis yhteisö ja hyvä niin.

Shy:
Pyrin noudattamaan mummoni elämänohjetta: "Ellet ihmisestä mitään hyvää sanottavaa keksi  - ole hiljaa." Tuohon niin kovin moni kompastuu omaa itsetuntoaan pönkittääkseen. Yhä enenevässä määrin arvostan hienotunteisuutta ja sydämen sivistystä pyrkien niitä itsessäni kehittämään. "Live and let live."

subpks:

--- Lainaus käyttäjältä: Shy - 05.01.2015, 09:45 ---Pyrin noudattamaan mummoni elämänohjetta: "Ellet ihmisestä mitään hyvää sanottavaa keksi  - ole hiljaa." Tuohon niin kovin moni kompastuu omaa itsetuntoaan pönkittääkseen. Yhä enenevässä määrin arvostan hienotunteisuutta ja sydämen sivistystä pyrkien niitä itsessäni kehittämään. "Live and let live."

--- Lainaus päättyy ---

Tähän on helppo yhtyä vaikkakin välillä saa purra läppäriä ihan tosissaan ettei lähde provosoitumaan palstan provokaattoreiden häröilyille ja suoranaisille valheille...välillä harmittaa että kaikki pyörii yhden ja saman ongelman ytimen ympärillä eikä aiheitta ole missä tämä ongelma ei esiin tulisi (vaikka ongelma liity mitenkään koko palstan aihepiiriin).

Itse tykkään lukea muiden todellisista kokemuksista bdsm maailmassa sekä ajatuksista mitä kokemukset heissä herättävät. Samoin nautin kuvagallerian annista, niistä kuvista jotka ovat tarkoitettuja katseltaviksi myös pidempään kuin satunnaisen provokatiivisen hyökkäyksen ajaksi.

Mutta näillä mennään hampaanjäljet läppärissä kehittäen sydämen sivistystä. :o

submit:
Mun kokemus on, että suurin osa elää seesteisen mukavasti muiden kinkyjen kesken (varsinkin livessä).


Joskus keskustelut karkaa käsistä, mistä ei mun mielestä ole haittaa, kunhan ei mennä pahasti henkilökohtaisuuksiin. Itse olen sitä mieltä, että ylläpidon pitäisi olla tietyissä tilanteissa tiukempi, mutta ei tulisi mieleenkään asiasta sen kummemmin protestoida. Mä nyt vain olen joissakin asioissa vähän natsi, ja varsinkin muiden kiusaaminen foorumilla mukahumoristisesti tai -älykkäästi, mutkan ja ironian kautta, siten että siitä ei varsinaisesti löydy mitään sellaista, minkä perusteella ylläpito voisi tekstiin puuttua, on kaikkein sairainta käytöstä. Selkeä riitely ja vittuilu on rehellisempää kaikille osapuolille :D


Tuo Shyn mummon elämänohje on ihana ja sopii kaikille. Ei tietenkään joka tilanteeseen, joskus on sanottava negatiivisiakin asioita, mutta ei ne esim. jonkun treffi-ilmoitukseen kuulu vaikka ei pitäisikään tekstistä teknisesti tai sisällöltään.


Eipä tässä itsekään mitään pulmusia olla, usein tulee sanottua kanssaihmisistä asioita tyylillä, jolla en haluaisi itsestäni puhuttavan. Mutta mitäs tää elämä muuta olis kuin oppimista hautaan asti...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta