Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Stalkkeri Uniformal Fetish Clubilla vai miten se meni?

(1/3) > >>

Juha K:
Olin ensimmäistä kertaa Turun Baletin fetish clubilla. Jonkinlainen käsitys oli entuudestaan, millaisia nämä tilaisuudet ovat, mutta mitenkään ei osannut varautua siihen miten älyttömän siistiä meno oli. Ympäristö, tapahtumat, asut, ihmiset, kaikki. Jotenkin olin hieman häkeltynyt kaikesta siitä mitä klubilla tapahtui, kenties menin aika lailla kipsiinkin. En koe olevani mitenkään ujo tai hiljainen ihminen, mutta ihmisten lähestyminen on välillä vaikeaa, varsinkin ravintolan kaltaisessa ympäristössä, saati tämän kaltaisessa tapahtumassa, missä monet jo tuntevat toisensa entuudestaan. Ei sillä, etteikö ilmapiiri olisi ollut hyvinkin leppoisa. Joka tapauksessa keskityin lähinnä seuraamaan keskenäni esityksiä ja palloilemaan pitkin klubia, varsinkin loppuillasta, jolloin musiikki soi välillä turhankin lujaa ja piti lepuuttaa korvia. Tuli siinä siideriäkin kipattua, lopulta olin varmaan jo sen verran hiprakassa, että päätin vaan seisoskella sivummalla ja esittää palmua, kun ulosanti ei välttämättä olisi ollut enää kauhean jäsenneltyä. Ajattelin, että tuleehan näitä tilaisuuksia ja ehtiihän sitä ihmisiin tutustua, kenties seuraavalla kerralla tulee vaikka kaverin tai seurueen kanssa, niin voi helpommin olla sosiaalisempi. Kovasti tuli hinku osallistua seuraaviinkin tapahtumiin.

Olin siinä joskus puolenyön jälkeen hakenut takkin narikasta ja tein lähtöä fiilistellen että vau, mikä ilta, kun joku seurue siinä lähistöllä kommentoi, että lopultakin tuo stalkkeri häipyy. Oiin jo ulos ehtinyt, kun jäin miettimään että whoa, puhuuko ne minusta? Stalkkeri? Kieltämättä katselin esityksiä ja ihailin ihmisten asuja, mutta en mitenkään kuolannut nyrkki munissa ja toinen suussa. En usko, että kenekään puuhia häiritsin ja tilaa annoin, kun tilanne sitä näytti vaativan ja sivummalla yleisönä muiden kanssa olin yhtälailla kun se sopivalta tuntui. Mutta jäin miettimään tätä; kokeeko joku kaltaiseni ensikertalaisen, joka ei pahemmin seurustele tai osallistu, on pikemminkin pidättyväinen ja omissa oloissaan, jokinlaiseksi stalkkeriksi ja tirkistelijäksi? Tuntuisi nimittäin todella tylyltä, jos tietämättäni ja tahtomattani olin tehnyt ihmisten olon vaivaantuneeksi tai epämukavaksi. Ajatuksia?

tanssiva apina:
Sulle kävi just niin kuin olen omalla kohdalla pelännyt. Nostaa kynnyksen korkealle mennä tapahtumiin mukaan. Erittäin tylsää, että kuulit sen kommentin. Mikään ei tapahdu sattumalta, vaan luulen, että kommentti oli tarkoitettu kuultavaksi.

MasterOpie:
Hei,

Olin Clubilla sheriffinä, eli jonkinmoisena bile-etiketin valvojana. Kertomasi omakohtainen toimintasi on täysin sallittua ja jopa toivottavaa, joten murhe pois. Paikalla oli 1 nuorien miehien seurue (olisikohan ollut sama), jonka kanssa kerran ehdin jo ottaamaan illan aikana yhteen, joiden käytös ei ollut bileisiin sopivaa. Oli kyse sitten tästä seurueesta tai muusta, niin voit joka tapauksesssa laittaa kuullun kommentin huonon vastapuolen käytöksen piikkiin.

Toivottavasti tulet katselemaan uudestaankin.

- Karwis

 

Nuppuorja:
Hei!
Itsekin olin siellä ja olen samaa mieltä kuin Karwis: saa katsoa ja suurin osa siellä kai nyt näkee vaivaa juuri tullakseen katsotuksi. En minäkään  ollut korsetissa tissit töröllä vain omaksi ilokseni, toivottavasti Isännän lisäksi joku muukin piti. Ainoa epämiellyttävä katse eilen tuli siitä Karwiksen mainitsemasta porukasta.
Et siis ole stalkkeri. Tule uudestaan ja minä ainakin tykkään jos ihan vaan ohimennen vaikka kehuu asua ( saa tissejäkin kehua).Isäntäkin allekirjoittaa tämän.

Jake:
Joo, mukaan vaan uudestaan! Antaa puhua mitä huvittaa, sinäkin olet aina tervetullut.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta