Äänestys

Mikä puolue tai ryhmittymä voisi olla juuri se jolle annat äänesi kevään 2015 vaaleissa?

Suomen Sosialidemokraattinen Puolue
Suomen Keskusta
Kansallinen Kokoomus
Suomen ruotsalainen kansanpuolue
Suomen Kristillisdemokraatit
Vihreä liitto
Vasemmistoliitto
Perussuomalaiset
Suomen Työväenpuolue STP
Itsenäisyyspuolue
Köyhien Asialla
Piraattipuolue
Muutos 2011
Sinivalkoinen Rintama
Suomen Kommunistinen Puolue
Kommunistinen Työväenpuolue
En ole päättänyt kantaani vielä.
Tiedän kantani tai en....niin joka tapauksessa En Äänestä!

Kirjoittaja Aihe: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015  (Luettu 34442 kertaa)

HeWhoCannotBeNamed

  • Vieras
Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #45 : 27.02.2015, 17:34 »
Täytyy olla rikas, hullu tai tyhmä äänestääkseen Kokoomusta >:D

Itse olen suunnilleen näitä kaikkia, mutta en heitä siitä huolimatta ajatellut äänestää. Vähän on vielä auki puolue ja ehdokas vielä enemmän, mutta on mulla jo hienoja ideoita tämän suhteen.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 779
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #46 : 27.02.2015, 17:34 »
Uusliberalismi on jotenkin söpö termi, vähän kuin fasismi silloin aikoinaan ja osalle vieläkin. Jonkinlainen poliittisen toiseuden ilmentymä, jossa ei paljoa mietitä, mitä sillä tarkoitetaan ja sopiiko se leimattuun tahoon. Klassinen liberalismihan on se, jota kannattajaksi luettavat käyttävät. Jos esimerkiksi valtion puuttumattomuus taloudelliseen toimintaan nähdään liberalismin talouspoliittisena ytimenä, niin esimerkiksi Kataisen toiminta ei siihen todellakaan sovi.

Itse näen Suomen muuttuneen oleellisesti paremmaksi vuodesta 1987 lähtien enkä muistele lämmöllä punamultahallituksen toimintaa vuosina 2003-7. Nykyisen hallituksen saamattomuutta ei voi kiistää eikä kokoomuksen johdon vastuuta asiasta voi kiistää (aion antaa ääneni henkilölle, joka ei nyt eduskunnassa istu), mutta pääsyy taitaa löytyä muualta. Soininvaara on jälleen kirjoittanut tästä asiaa http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/soininvaara-tyrmaa-kirjassaan-hallitus-historian-huonoin-demarit-lytataan-taysin/4823472

vesimies

Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #47 : 27.02.2015, 17:42 »
Viimeisimpänä on tuo pisara-radan mokaaminen.  Niin tuttua. Sama leikki kuin Hakanmäentien risteyksessä, tosin silloin niillä rahoilla saatiin rakennettua jonnekin lähes käyttämätön junarata tavarakuljetuksiin, nyt ei tule edes sitä.

Mieleen tulee tuosta haudatusta pisara-radasta olisiko kannattanut länsimetron sijaan laittaa nekin rahat vuora-asuntojen rakentamiseen pääkaupunkiseudulle. Jotkut ilkeämieliset ihmiset ovat kutsuneet länsimetroa kalliiksi monumentiksi joiden rakentamiseen ei ole enää varaa.

Boo

  • Vieras
Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #48 : 27.02.2015, 18:22 »
Muuten, mites teillä muilla korreloi vaalikoneiden antamat tulokset omaan äänestyspäätökseen? Itse en ole koskaan äänestänyt vaalikonetuloksen mukaan, enkä tee sitä nytkään.

Joskus vähän leikittelen Vihreistä Vasemmistoliittoon vaihtamisella, mutta tää nykyinen tulee säännönmukaisesti aina kirkkaana ykkösenä vaalikoneista. Hyvin korreloi.

Viimeisimpänä on tuo pisara-radan mokaaminen.  Niin tuttua. Sama leikki kuin Hakanmäentien risteyksessä, tosin silloin niillä rahoilla saatiin rakennettua jonnekin lähes käyttämätön junarata tavarakuljetuksiin, nyt ei tule edes sitä.

Mieleen tulee tuosta haudatusta pisara-radasta olisiko kannattanut länsimetron sijaan laittaa nekin rahat vuora-asuntojen rakentamiseen pääkaupunkiseudulle. Jotkut ilkeämieliset ihmiset ovat kutsuneet länsimetroa kalliiksi monumentiksi joiden rakentamiseen ei ole enää varaa.

Sitähän Pisaralla kai pyrittiinkin tekemään. Valtio ja pk-seutu sopivat, että jos pk-seutu saa Pisara-radan, niin asuntorakentamista vauhditetaan. Jos maakuntien Suomi ei hyväksy koko Suomea hyödyttävän Pisara-radan rakentamista Helsinkiin, niin tuskin se hyväksyy lähinnä Helsinkiä hyödyttävän asuntorakentamisen tukemistakaan.

Länsimetro on kallis monumentti jos Espoo ei kaavoita sen varrelle kunnolla asuntoja, mutta ymmärtääkseni asuntoja on kyllä tulossa.

vesimies

Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #49 : 27.02.2015, 18:52 »
Uusliberalismi on jotenkin söpö termi, vähän kuin fasismi silloin aikoinaan ja osalle vieläkin. Jonkinlainen poliittisen toiseuden ilmentymä, jossa ei paljoa mietitä, mitä sillä tarkoitetaan ja sopiiko se leimattuun tahoon. Klassinen liberalismihan on se, jota kannattajaksi luettavat käyttävät. Jos esimerkiksi valtion puuttumattomuus taloudelliseen toimintaan nähdään liberalismin talouspoliittisena ytimenä, niin esimerkiksi Kataisen toiminta ei siihen todellakaan sovi.

Itse näen Suomen muuttuneen oleellisesti paremmaksi vuodesta 1987 lähtien enkä muistele lämmöllä punamultahallituksen toimintaa vuosina 2003-7. Nykyisen hallituksen saamattomuutta ei voi kiistää eikä kokoomuksen johdon vastuuta asiasta voi kiistää (aion antaa ääneni henkilölle, joka ei nyt eduskunnassa istu), mutta pääsyy taitaa löytyä muualta. Soininvaara on jälleen kirjoittanut tästä asiaa http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/soininvaara-tyrmaa-kirjassaan-hallitus-historian-huonoin-demarit-lytataan-taysin/4823472

En usko että olet tyhmä tai hullu joten olet varmasti rikas tai ainakin toivot tulevasi sellaiseksi :)) Itse olen ymmärtänyt että liberalismi aattena ja uusliberalismiksikin kutsuttu talouspolitiikan suunta eivät ole ihan tismalleen sama asia.

Uusliberalismi sekä fasismi mikäli sillä tarkoitetaan sotilasdiktatuuria ja poliisivaltiota sopivat kyllä luonnostaan yhteen C:-) Edesmennyt diktaattori Augusto Pinochet otti uusliberalismin opit käyttöön ensimmäisenä Chilessä vuoden 1973 vallankaappauksen jälkeen. Oma käsitykseni uusliberalismista on että se tarkoittaa hyvinvointivaltion alasajoa ja yövartija valtiota jossa valtiota tavalliselle kansalle edustaa lähinnä väkivaltakoneisto.

Yrittäjän vapaus tarkoittaa tässä tapauksessa nähtävästi lähinnä, työntekijän suojaksi säädettyjen lakien purkamista,  ay-liikkeen toiminnan estämistä, kuluttajansuoja lakien purkamista, monopolien vastaisen sääntelyn purkamista, tasaveroa,  pääoman liikkeiden vapaus antaa yrittäjille mahdollisuuden kilpailuttaa kansallisvaltioita siitä mikä niistä heikentää eniten työntekijän asemaa ja tarjoaa matalimman verotuksen ym.


Mei

Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #50 : 27.02.2015, 18:54 »
Muuten, mites teillä muilla korreloi vaalikoneiden antamat tulokset omaan äänestyspäätökseen?
Mä oon aina (eli kaks kertaa, jee) äänestänyt vaalikoneiden tulosten perusteella. En jaksa perehtyy enempää. :)

Loc

  • Vieras
Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #51 : 27.02.2015, 19:08 »
Muuten, mites teillä muilla korreloi vaalikoneiden antamat tulokset omaan äänestyspäätökseen?
Mä oon aina (eli kaks kertaa, jee) äänestänyt vaalikoneiden tulosten perusteella. En jaksa perehtyy enempää. :)

Eli se joka peukaloi kaikki vastaukset vastaam,aan omaa ideologiaansa saa sinunkin äänesi?

Lasher

  • Vieras
Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #52 : 27.02.2015, 20:13 »
Vaalikoneet tarjosivat Perussuomalaisia ja Itsenäisyyspuoluetta. Varsinaiset sympatiat löytyvät enemmänkin Kultaisen Aamunkoiton, Jobbikin ja Casa Poundin linjoilta, mutta paremman puutteessa menee ääni jommallekummalle noista. Eurovaaleissa mietinkin käynkö äänestämässä ollenkaan, mutta Kataisen ja Li Anderssonin näkeminen vaalijulisteissa provosoi menemään uurnalle.

Bosch

  • Vieras
Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #53 : 28.02.2015, 00:43 »
Maalaisliito ehdottomasti. Paasikiven–Kekkosen linja ja seuranpitäjätytöt Bolšoi-teatterista.

quattroverde

Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #54 : 28.02.2015, 01:03 »
Ei minun juttu HS vaalikoneen mielestä:
SDP                             57%
Vihreät                     53%
Vasemmistoliitto     50%
SKP                             41%

Olen muuten vaalikoneen kanssa aivan samaa mieltä :).

Persut osuis parhaiten holllille, mutta tuskin multa ääntä saavat.

Suomen politiikassa minua huolestuttaa...

Yksi Suomen kalleimmista valtionvarainministereistä Erkki "Löyhä" Liikanen on kertomassa miten asioita kuuluisi hoitaa, ei helvetti... siis valitaan kävelevä katastrofi asiantuntijaksi...
« Viimeksi muokattu: 28.02.2015, 01:20 kirjoittanut quattroverde »

Myssy

Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #55 : 28.02.2015, 07:33 »
Suomen Ruotsalainen kansanpuolue, vaikka äitini olikin alkuaan demari  (tai oikeastaan FSD), ja isoäitini avioliittostaan johtuen käännynäinen.
« Viimeksi muokattu: 28.02.2015, 09:25 kirjoittanut Myssy »

chainschains

  • Vieras
Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #56 : 28.02.2015, 11:12 »
Varoitus! Seuraava teksti sisältää laivalastillisen pessimismiä ja on kirjoitettu maksimaalisen yleisen vitutuksen aallokossa.

Yksi puolue haluaa Suomesta uuden jenkkilän, eli rikkaille suurin osa omaisuudesta ja köyhät kyykkyyn. Toinen ajaa maata Natoon kuin käärmettä pyssyyn. Kolmas haluaa maan pysyvän harmaana massana joka ei kehity mihinkään suuntaan. Neljäs halaa itänaapuria vaikka tämä orjuuttaisi maan köyhyyteen ja antidemokratiaan. Viides haluaa maasta puhtaan Suomalaisen tyyssijan jossa ei ole paikkaa esimerkiksi seksuaalivähemmistöille. Kuudes haluaa maan ruotsinkieliseksi ja vanhan "eliitin" hallintaan. Lopuista en kehtaa edes mainita.

Suurin osa ihmisistä pitää kiinni omasta vaalikäyttäytymisestään Suomalaisella perus uhmalla "En saatana äänestä muita puolueita mitä olen koko elämäni äänestänyt, varsinkin kun joku hippiäinen yrittää tulkuttaa minulle poliittista ilosanomaansa!!"
Jokainen kuitenkin hoksaa, että oikeaa demokratiaa ei enää nykymaailmassa ole. On vain näennäisdemokratiaa jossa näkyvintä toimintaa pyöritetään PR tempauksena ja verhona kansan silmille kun oikea toiminta tapahtuu piilossa ja siihen on mahdotonta enää kansan vaikuttaa kun se on salaa ajettu läpi. Tämän tosin ei pitäisi enää kenellekkään aivot hallussapitävälle tulla yllätyksenä, sen verran monia esimerkkejä löytyy jo pelkästään Suomen lähihistoriasta.

Yhteenvetona voi siis sanoa, että kaikki puolueet ovat paskoja, varsinkin valtapuolueet, ja loput ovat niin pieniä turhakkeita ettei niistä ole mitään hyötyä. On vaan parempi kun pidetään hatusta tiukasti kiinni ja ihastellaan miten eriarvoisuus kasvaa yhteiskunnassa ja miten hankalaksi asiat voivat mennä. Tietysti jos edellämainitut asiat tahtovat puskea angstia ja masennusta päälle, jokainen voi miettiä kuinka paljon huonosti asiat voisivat olla. Voisit olla persaukinen asukki jossain synkässä afrikassa jossa nälänhätä, loputon sisällissota ja HIV mellastavat valtoimenaan. Yritä siinä sitten elää kun kuokka lojuu kivisellä pellolla ja räkä valuu hikisellä naamalla.

PS. Jos vedät herneen tästä tekstistä nenään, mene itseesi ja tukehdu siihen herneeseen!  >:D

olivia-orjatar

  • Vieras
Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #57 : 28.02.2015, 12:49 »
Please, ylläpitäjät. Poistakaa tää keskustelu, ei kuulu tänne.

spanking man

  • Vieras
Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #58 : 28.02.2015, 13:00 »
Samaa mieltä, politiikka omille foorumeilleen. Ei tänne sitä kaipaisi koska kaikilla on oma mielipiteensä ja ei ole yhtä oikeaa olemassa. Tulee turhia epämukavia ajatuksia joistakin vaikka mukavia ihmisinä, mutta poliittinen näkökanta eri kuin itsellä. Omasta puolestani senverran, että olen epäpoliittinen enkä äänestä enkä valita tuloksesta.

Patu

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 45
  • Kiltti, pieni ja omistettu.
  • Galleria
Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #59 : 28.02.2015, 13:22 »
Nähdäkseni forumia tai kaikkia sen ketjuja ei ole pakko lukea, jos aihe ei kiinnosta. Saatan tosin olla väärässäkin.  ;)