Äänestys

Mikä puolue tai ryhmittymä voisi olla juuri se jolle annat äänesi kevään 2015 vaaleissa?

Suomen Sosialidemokraattinen Puolue
Suomen Keskusta
Kansallinen Kokoomus
Suomen ruotsalainen kansanpuolue
Suomen Kristillisdemokraatit
Vihreä liitto
Vasemmistoliitto
Perussuomalaiset
Suomen Työväenpuolue STP
Itsenäisyyspuolue
Köyhien Asialla
Piraattipuolue
Muutos 2011
Sinivalkoinen Rintama
Suomen Kommunistinen Puolue
Kommunistinen Työväenpuolue
En ole päättänyt kantaani vielä.
Tiedän kantani tai en....niin joka tapauksessa En Äänestä!

Kirjoittaja Aihe: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015  (Luettu 34437 kertaa)

submit

  • Vieras
Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #60 : 28.02.2015, 13:57 »
Mielenkiintoista, että poliittinen keskustelu koetaan joidenkin taholta aihealueeksi, josta ei haluta tänne keskustelua. Miettikääs sitä, mikä merkitys yhteiskunnissa on poliittisella järjestelmällä ja esim. seksuaalioikeuksien toteutumisella. 

https://www.amnesty.fi/tyomme/teemat/seksuaalioikeudet/?gclid=CKLOwv7KhMQCFcHbcgodAVsAxg

Eli ei politiikan pitäisi olla epäsopiva keskustelunaihe juuri missään. Eri asia jos joka ketjussa alettaisiin politisoimaan ;)

sonja_tv

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 48
  • Switch/sub korsetti- ja korkofetissillä
  • Galleria
Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #61 : 28.02.2015, 13:59 »
Mielenkiintoista, että poliittinen keskustelu koetaan joidenkin taholta aihealueeksi, josta ei haluta tänne keskustelua. Miettikääs sitä, mikä merkitys yhteiskunnissa on poliittisella järjestelmällä ja esim. seksuaalioikeuksien toteutumisella. 

Erittäin aiheellinen muistutus. Kinkyjen jos keiden luulisi olevan kiinnostuneita politiikasta.

-s-

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 779
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #62 : 01.03.2015, 19:45 »


En usko että olet tyhmä tai hullu joten olet varmasti rikas tai ainakin toivot tulevasi sellaiseksi :)) Itse olen ymmärtänyt että liberalismi aattena ja uusliberalismiksikin kutsuttu talouspolitiikan suunta eivät ole ihan tismalleen sama asia.

Uusliberalismi sekä fasismi mikäli sillä tarkoitetaan sotilasdiktatuuria ja poliisivaltiota sopivat kyllä luonnostaan yhteen C:-) Edesmennyt diktaattori Augusto Pinochet otti uusliberalismin opit käyttöön ensimmäisenä Chilessä vuoden 1973 vallankaappauksen jälkeen.
Väärin meni ainakin rikkauden kohdalla ja jos erityisesti tavoittelisin rikastumista olisin varmaan valinnut vähän eri alan.

”Uusliberalismi” käsitteessä on nimenomaan tuo, että eri tahot käyttävät sitä vähän miten haluavat. Chilessä Pinochetin hallinto todella hyödynsi Milton Friedmanin, jota monesti on pidetty eräänlaisena ”uusliberalismin” kantahahmona, oppeja. Diktatuuri oli tosiaan jo voimassa ennen kuin uudet talousopit omaksuttiin ja Chile palasi myöhemmin rauhanomaisesti demokratiaan, asia josta Friedmanin sanotaan olleen ylpeä. On muuten jännittävää, että Friedman kehitti myös ajatuksen negatiivisesta tuloverosta eli käytännössä perustulosta, joka nykyään on monien sellaisten, jotka käyttävät ”uusliberalismi” termiä lähinnä pahuuden synonyymina, lempilapsi. Ay-liike ei siitä pidä, mutta sehän ajaa lähinnä tiettyjen, oikeastaan hyvin etuoikeutettujen, ryhmien etuja, eli omien jäsentensä.

Mitä tulee tämän ketjun tarpeellisuuteen, niin politiikkaa ei tietenkään kannata tunkea normaaleihin baarin keskusteluihin, mutta hyvä, että sille on oma ketjunsa ja jos aihe ei kiinnosta, niin ei tarvitse lukea. Voi myös olla ihan terveellistä ihmisille havaita, että mukavilla ihmisillä voi olla ihan päinvastaisia poliittisia mielipiteitä kuin itsellä, tai toisin päin.


Mei

Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #63 : 01.03.2015, 21:36 »
Muuten, mites teillä muilla korreloi vaalikoneiden antamat tulokset omaan äänestyspäätökseen?
Mä oon aina (eli kaks kertaa, jee) äänestänyt vaalikoneiden tulosten perusteella. En jaksa perehtyy enempää. :)

Eli se joka peukaloi kaikki vastaukset vastaam,aan omaa ideologiaansa saa sinunkin äänesi?
En ymmärrä mitä tarkotat. Voisitko selventää? Miten peukaloi?

Norja

  • Vieras
Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #64 : 05.03.2015, 03:12 »
Hähä. Nyt en ole yhtään mukava mies taaskaan ja pelaan tätä kuin mitä tahansa henkistä raiskauspeliä. Mä väitin just äänestäväni Kokoomusta tai siis jotain niistä. Tehän ette koskaan saa tietää ketä mä todella olen äänestänyt sillä se on vain Jumalan ja minun väliseni tieto. Oikeestaan mä painoin Kokoomusta ihan vittuilumielessä, mutta sanotaan mitä sanotaan niin Stubbikin on ainoa todella kovakuntoinen, kielitaitoinen hyvähampainen jäntevä, hyvin pukeutuva, ei-juntti eikä itähelsinkiläinen, ei kai oikein länsihelsinkiläinen, ei vantaalainen, espoolainen tai suorastaan joku vitun uusmaalainen, erittäin pantavannäköinen poliitikko ja pyöräilijä. Lisäksi hän on ainoa joka ajaa kansainvälisen tason sisävelodromia Suomeen jota ei tieteskään tule, kun täällä pelataan vaan futista ja salibändya ja kaikkia muita likkojen lajeja tai mööttöriyrheilyä.

Toisaalta toisen kerran...Jos Kokoomus saadaan voittamaan joka kunnassa ja lopulta koko maassa siten, että tulee täydellinen rahan ja porvarien valta kaikissa mahdollisissa elimissä se saa aikaan vähän heikommin pärjäävien ja vähävaraisten ja muiden syrjittyjen kansalaisten elämän kurjistumisen jopa niin, että se saattaa lopulta johtaa totaaliseen vallankumoukseen ja mun nihilistinen unelma systeemin romahtamisesta toteutuu ja tappaminen aloitetaan juuri sieltä missä luullaan olevan turvallisinta. Ei meinaan auta itsepuolustustaidot eikä turvakamerat silloin kun kaikki palaa jo. Voi sitä silmittömän väkivallan ja tuhon aaltoa joka pyyhkii Hesasta alkaen läpi koko maan. Voisin itse aivan mainiosti antaa henkeni sen puolesta että siat ja riistäjät ripustettaisiin Esplanadin puihin suolistaan roikkumaan tai seivästettäisiin nurtsille pystyyn ja niiden loppuessa jatkettaisiin kohti Kaivopuistoa. Ilmassa tuoksuisi räjähteiden, liekkimerenä roihuavien henkilöautojen ja palavan ihmislihan lemu ja tunkkaisen maksoittuneen hurmeen ja mätänevien sisäelinten löyhkä. Jossain keitettäisiin lemmikkikoirista ja kissoista soppaa nälkäisille. Sillä mikään muu ei auta kun väkivalta siellä missä enemmistö päättää väärin. ENEMMISTÖ ON AINA VÄÄRÄSSÄ silloin kun ajetaan YHTEISIÄ asioita.

Politiikassa niin kuin muussakin hommassa joka liittyy ihmisiin tulisi aina kuulla heikointa ja hiljaisinta ääntä ja pyrkiä vain ja ainoastaan konsensukseen. Kaikki muu on riistoa mikä tietysti enemmistölle sopii.

En mä oikeesti oo noin tommonen ja ihannoi jotain väkivaltaa. Kirveellä olis tosin töitä, mutta mulla henkilökohtaisesti ei ole mitään kaunoja ketään kohtaan sillä rakastan teitä kaikkia. piste <3 hih hih hih voi mua. kun mä taas. olen parantumaton. ;)

muok kirj virhe

U+1F984

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 17
  • Tallikuri
  • Galleria
Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #65 : 05.03.2015, 10:56 »
Mielenkiintoista, kuinka politiikka hiipii tännekin. Oikeastaan hyvä juttu yhdistää arkiminä kinky-minän kanssa; vähemmän tarvetta salamyhkäisyyteen vaikkei kaikkia asioita jokaisen kanssa jakaisikaan.

Mä en voi äänestää ja suomalaisiltakin pitäisi ottaa äänioikeus pois, koska selvästi eivät sitä osaa käytää.

Tässä päivän provo....jatkan muilla aiheilla :)

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #66 : 05.03.2015, 11:40 »
Mä en voi äänestää ja suomalaisiltakin pitäisi ottaa äänioikeus pois, koska selvästi eivät sitä osaa käytää.

Olen samaa mieltä, pitäis olla järjestelmä jossa vain nettomaksajat saa käyttää ääntään. Tai ainakin sellainen, jossa tietynajan oltuaan nettosaajana menettäsi oikeutensa äänestää. Järkyttävää miten ihmiseltä voi kadota realiteettien taju loisittuaan riittävän pitkään. Turvaverkko on hieno asia, mutta se valitettavasti mahdollistaa turvaverkkoon kiipeämisen ja sinne jäämisen makoilemaan ja odottamaan että yhteiskunta hoitaa kaiken.

IKRM

quattroverde

Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #67 : 05.03.2015, 12:05 »
Lisäksi hän on ainoa joka ajaa kansainvälisen tason sisävelodromia Suomeen jota ei tieteskään tule, kun täällä pelataan vaan futista ja salibändya ja kaikkia muita likkojen lajeja tai mööttöriyrheilyä.

hmmmm..... Kyllä urheilu on näköjään lajissa kuin lajissa täyttä pelleilyä, kuten sisävelodromi, jos ei ulkona pysty fillaroimaan, niin tekee sitten hallin niin voi fillaroida sisällä ja tietenkin itse myös maksaa kulut.

MM- suksimiskisoissa oli kauhea polemiikki kun lunta satoi ladulle ???

Master T

  • Vieras
Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #68 : 05.03.2015, 12:15 »
Provohan IKRM:n ehdotus oli, mutta vastaan silti.
Minä en kannata äänioikeuden poistamista  vaikeasti sairailta, eläkeläisiltä, työkyvyttömiltä, opiskelijoilta, pienituloisilta lapsiperheiltä enkä muiltakaan köyhimmiltä. Harvainvaltaan siirtyminen ei ole ratkaissut missään yhteiskunnan tai talouden ongelmia.

Loc

  • Vieras
Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #69 : 05.03.2015, 13:03 »
Muuten, mites teillä muilla korreloi vaalikoneiden antamat tulokset omaan äänestyspäätökseen?
Mä oon aina (eli kaks kertaa, jee) äänestänyt vaalikoneiden tulosten perusteella. En jaksa perehtyy enempää. :)

Eli se joka peukaloi kaikki vastaukset vastaam,aan omaa ideologiaansa saa sinunkin äänesi?
En ymmärrä mitä tarkotat. Voisitko selventää? Miten peukaloi?

Vaikkapa siten että kone antaa aina vaihtoehdoiksi tiettyjen samanmielisten puolueiden jäseniä, vastasit miten vain. Tai todennäköisemmin siten että ainoastaan äärimmäisen määrätietoisilla on mahdollisuus poiketa halutusta tuloksesta. Vähänkään epävarmemmat äänestäjät (oisko~50%) on taas vapaata riistaa ja irtoääniä sellaiselle mitä ei itse kannata.

Vituttavan harva kuitenkaan selvittää mitä korulause tarkoittaa. Se kun autetaan köyhiä tarkoittaa laajimmillaan 7mjd sosiaaliturvalaista. Noin esimerkiksi.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #70 : 05.03.2015, 13:54 »
Provohan IKRM:n ehdotus oli, mutta vastaan silti.


Ei se provo ollut tämäkään.

Minkä ihmeen vuoksi niitten jotka ei leikkiä maksa pitäis saada olla mukana päättämässä toisten ansaitseman rahan käytöstä? Siinä ei ole mitään järkeä.

Ehdotukseni ei ollut myöskään niin tiukka kuin sen tulkitsit. Ei automaattisesti äänioikeutta pois vaan sen jälkeen kun on osoittanut olevansa haluton missään muodossa ottamaan osaa yhteiskunnan ylläpitoon tekemällä tuottavaa työtä, opiskelemalla tai edes jollain lailla osallistumalla.

IKRM

nerhall

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 150
  • Etsin sitä, joka haluaa tulla löydetyksi.
  • Galleria
Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #71 : 05.03.2015, 14:25 »
Provohan IKRM:n ehdotus oli, mutta vastaan silti.


Ei se provo ollut tämäkään.

Minkä ihmeen vuoksi niitten jotka ei leikkiä maksa pitäis saada olla mukana päättämässä toisten ansaitseman rahan käytöstä? Siinä ei ole mitään järkeä.

Ehdotukseni ei ollut myöskään niin tiukka kuin sen tulkitsit. Ei automaattisesti äänioikeutta pois vaan sen jälkeen kun on osoittanut olevansa haluton missään muodossa ottamaan osaa yhteiskunnan ylläpitoon tekemällä tuottavaa työtä, opiskelemalla tai edes jollain lailla osallistumalla.

IKRM

Jos haluaisi leikkiä näsäviisasta, niin voisi todeta myös työttömien, toimeentulotuella elävien ja eläkeläisten maksavan veroja. Itseasiassa jopa varsin kohtuullisia prosentteja. Keitä siis ovat nämä, "jotka eivät maksa"?

Lisäksi kiinnostaa kuulla, mitä on "jollain lailla osallistumalla"? Jos haluaa elää erakkona ei siis saa äänestää? En ymmärrä...

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #72 : 05.03.2015, 14:32 »
Keitä siis ovat nämä, "jotka eivät maksa"?

Viestissäni käytin termejä nettomaksaja/nettosaaja. Veronmaksulla yms ei ollut mitään tekemistä asian kanssa. Ainoastaan ihmisen hyödyllisyydellä yhteiskunnan epätoivoisessa rahankeruussa olisi merkitystä.

IKRM

nerhall

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 150
  • Etsin sitä, joka haluaa tulla löydetyksi.
  • Galleria
Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #73 : 05.03.2015, 14:39 »
Väännetään siis vielä; vaikeaan aivoleikkaukseen joutunut yritysjohtaja siis ei voi olla tuottava, koska aivoleikkaus+komplikkatioiden hoito on maksanut enemmän kuin hän on maksanut veroja?

Vai tarkoittaako tämä sitä, että puhtaasti palkkaa tai osinkotuloja saavat ihmiset voivat äänestää? Saahan valtion virkamiehet palkkansa samasta pussista kuin KELAn päivärahoilla elävä.. Jos on sairas, ei saa äänestää, koska työnantaja saa sairausloma-ajasta kompensaation KELAlta? En ymmärrä.

Kuka on nettomaksaja?

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: BDSM-baarin poliittinen suuntaus-Vaalit 2015
« Vastaus #74 : 05.03.2015, 14:42 »
En ymmärrä.

Tuossa asiassa en valitettavasti voi auttaa, se on todennäköisesti perinnöllistä.

IKRM