Kirjoittaja Aihe: Minä – fyysinen siveysvyö – henkinen siveysvyö  (Luettu 1792 kertaa)

Rautaperse

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 968
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
1. Fyysinen siveysvyö. Estää erektion ja laukeamisen. Hyvä omistusmerkki, kun vielä lukkoon laittaa kiinni lataan  ”...omaisuutta” tekstillä. Avaimet voi olla omistajalla tai siten, että yksi avain on sinetöidyssä kirjekuoressa orjalla, jolloin tarpeen vaatiassa orja voi rikkoa kuoren ja avata lukon ja poistaa siveysvyön.

2. Henkinen siveysvyö. Dominoiva osapuoli toiminnallaan lukitsee orjan korvien väliin ”siveysvyön”. Helposti se ei korvien väliin asetu. Se vaatii hyvän tunnetilan sekä keskinäisen luottamuksen.

Minulla se on korvien välissä, olen upean Rouvan pannoittama. En usko jääväni kiinni, jos harrastaisin itsetyydytystä. Pyydän Rouvalta luvan itsetyydytykseen, en todellakaan tee ilman lupaa.

Molemmat siveysvyöt ovat mielestäni hyviä.

Tämän kirjoituksen julkaisemiseen olen saanut Rouvalta luvan.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2017, 15:10 kirjoittanut Rautaperse »

Radien

  • Vieras
Vs: Minä – fyysinen siveysvyö – henkinen siveysvyö
« Vastaus #1 : 15.06.2017, 20:58 »
En tiedä onko tämä liian tungetteleva kysymys, mutta kiinnostaa kuinka tuo vyö vaikuttaa jos sitä käyttää pidempään? Vähenevätkö seksuaaliset halut tms?

Rautaperse

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 968
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
Vs: Minä – fyysinen siveysvyö – henkinen siveysvyö
« Vastaus #2 : 16.06.2017, 02:10 »
En tiedä onko tämä liian tungetteleva kysymys, mutta kiinnostaa kuinka tuo vyö vaikuttaa jos sitä käyttää pidempään? Vähenevätkö seksuaaliset halut tms?

Kolmen viikon kokemuksella voin sanoa, etteivät seksuaaliset halut vähene. Vyö aiheuttaa sen, että odottaa hetkeä, jolloin vyö poistetaan ja saa luvan laukeamiseen. Kun saa luvan laukeamiseen tulee eufoorinen olo, oli sitten fyysinen tai henkinen siveysvyö. Joillakin se voi vaikuttaa halujen vähenemiseen, minulla ei. Toki, voi mielipiteeni muuttua, kun löydän siveysvyön, jota voin pitää 24/7/365 ja Rouva hyväksyy sen käytön ja ottaa avaimet haltuunsa.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1031
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Minä – fyysinen siveysvyö – henkinen siveysvyö
« Vastaus #3 : 16.06.2017, 20:41 »
Kakkonen on ykkönen tässä  8)
Muuten kakkonen on vaan kakkonen ja jos ykkönen on epäkunnossa niin kakkosella mennään  >:D