Kirjoittaja Aihe: Poikkeuksellinen mielihalu  (Luettu 1771 kertaa)

King of hardcore

  • Vieras
Poikkeuksellinen mielihalu
« : 04.12.2017, 13:21 »
Ajattelin tätä hyvänä paikkana, kun selailin pitkin nettiä seksuaalisuutta käsitteleviä sivustoja. Katsotaanpa millaista kommenttia tästä tulee, mutta olkaapa hyvät.

Olen siis aivan tavallinen mies. En mitenkään juurikaan poikkea muista suomalaisista miehistä. En tiedä mikä se on, mutta minulle on sanottu useammin kuin kerran, täysin ulkopuolisten ihmisten toimesta, että minusta huokuu hyvin outoa ja vaaralliselta tuntuvaa karmaa.

Tuon johdosta olen tutustunut hyvin oudoissa tilanteissa, hyvin outoihin naisiin ja se on ollut minulle kuin lottovoitto. Edesmenneet
vaniljasuhteet ovat tuntuneet aina kiusallisilta, koska en ole kehdannut pyytää asioita, joista pidän. Eräs tällainen hiukan poikkeuksellinen nainen, jonka tapasin laivan ulkokannella, antoi minulle numeronsa ja siitä lähti liikkeelle seksisuhde.

Tuon suhteen alussa sovimme, että toteutamme toisillamme mitä haluamme. Ensiksi oli minun vuoro. Tässä vaiheessa haluan kertoa meidän molempien olleen samaa mieltä scat jutuista, niitä ei tehtäisiin.

Minä annoin mielikuvituksellisuuteni kukoistaa ja tilasin tuolle naiselle pitsaa. Häntä asia hymyilytti. Pitsa oli salami, sipuli, oliivi, paprika, herkkusieni, kinkku -täytteinen pitsa. Pyysin häntä riisumaan housunsa. Päällys sekä alushousut ja menemään sängylleen
nelinkontin.

Hänen asettautuessa pyllistämään, asetin pitsan hänen eteensä ja pyysin häntä alkamaan ruokailemaan, samalla kun aloitin nuolemaan hänen persereikäänsä. En siis pilluun kielelläni koskenut lainkaan, vaan pelkästään persereikään. Työnsin kieltäni hänen perseeseensä samalla hänen syödessään.

Juuri tuo syömisen vaikeus tuossa tilanteessa kiehtoi minua suuresti. Levitin käsilläni hänen pakaroitaan ja nuolin ja nain häntä perseeseen kielelläni, kun hän yritti niellä pitsaa. Jossain vaiheessa häneltä alkoi syöminen luonnistumaan paremmin ja lopulta hän söi täysin normaalisti, nuollessani hänen persettään. Ruokailu/perseen nuoleminen ja kielettäminen kesti varmaankin tunnin. Sain tuosta ihmeellistä mielihyvää.

Seuraavaksi oli naisen vuoro. Hän pyysi minua riisumaan kaikki vaatteeni ja vei minut kylpyhuoneeseen, jossa kusi kasvoilleni. Se oli minulle täysin ensikerta kusileikeistä ja onneksi sain pitää silmäni ja suuni kiinni toimituksen ajan. Hiukseni kastuivat läpimäriksi hänen kusestaan ja sitä virtasi kasvoiltani pitkin vartaloani istuessani lattialla, hänen pitäessään toista jalkaansa pesukoneen päällä ja toista vieressäni. Sain tuon kusisuihkun suoraan kasvoilleni. Hänen halunsa oli, että ojensin kasvojani hänen pilluaan vasten.

Myönnän nauttineeni tilanteen alusta kun jouduin odottamaan kusemisen alkamista. Oikeastaan koko tilanne oli nautinnollinen. Minkäänlaisesta alistamisesta ei ollut kyse. En ainakaan kokenut sitä sellaisena. Koin sen hyvin intiiminä hetkenä joka oli todella upea jakaa hänen kanssaan. Aikaisemmissa naissuhteissani naisille on ollut hyvin yksityinen tilanne olla vessassa.

Tämä jotenkin toi meidät lähemmiksi toisiamme kun hän jakoi vessakäynnin kanssani. En osaa sitä paremmin kuvailla. Oikeastaan minua harmittaa jälkikäteen etten vain pitänyt suutani auki, että hän olisi voinut suunnata kusisuihkuaan sinnekin. Olisi pitänyt vain ottaa suu täyteen kusta ja lopuksi purskauttaa hitaasti suupielistä ulos.

Pidän hirveästi tämmöisistä asioista. Nämä toteuttavat seksuaalisuuttani paremmin kuin tavallinen pillukikkeliseksi. Tahdon jakaa vartaloni toisen kanssa täydellisesti ja nauttia toisen kanssa mahdollisimman intiimeistä asioista. Koen mielihaluni poikkeuksellisiksi, koska tavallisessa parisuhteessa joku anaaliseksikin koetaan "intiimiksi".

Seuraavaksi halusin hänen panevan minua sträppärillä, kun juttelee samalla jonkun ihmisen kanssa joka ei tiedä mitä hän tekee puhelun aikana. Nainen päätti soittaa veritoimistoon jollekin verovirkailijalle ja kysellä erilaisia verotukseen liittyviä asioita. Annoin hänen valita asennon. Hän halusi minun vuorostani pyllistävän.

Puhelu alkoi jo ennen kuin hän sai työnnettyä dildon sisääni. Puhelua oli kestänyt jo tovin kun tunsin painetta ja dildo työntyi liukkarista litisten sisääni. Ääntelin miehelle ominaisella tavalla hänen pannessa minua takaapäin samalla kun jutteli verovirkailijan kanssa. Mieleni teki voihkia kunnolla, mutta halusin kuulla puhelun läpi verovirkailijan neuvoja. Tuntui mielettömän hyvältä olla nussittavana verovirkailijan antaessa verotukseen liittyviä neuvoja. En osaa kuvailla tarkkaan mikä tuossa kiihotti, mutta kiihotti kuitenkin aivan mielettömästi.

latexbun

  • Vieras
Vs: Poikkeuksellinen mielihalu
« Vastaus #1 : 04.12.2017, 15:42 »
Kuulostaa ainakin minusta ihan mukavalta toiminnalta, ei mitenkään poikkeuksellisen oudolta. Tervetuloa tänne Baariin. Tavallisia ihmisiä me muutkin täällä olemme.

Nvriih

  • Vieras
Vs: Poikkeuksellinen mielihalu
« Vastaus #2 : 04.12.2017, 17:19 »
Ensi kerralla suu vaan rohkeasti auki pissaleikeissä. :)

King of hardcore

  • Vieras
Vs: Poikkeuksellinen mielihalu
« Vastaus #3 : 04.12.2017, 19:01 »
Kiitos mieltä lämmittävistä kommenteista. Pissan ottaminen kasvoilleni oli minulle aivan uusia asia. Koin sen ensiksi hyvin epämiellyttäväksi ja ehkä jopa vastenmieliseksi, mutta vain ajatuksissani. Tunne kun lämmintä pissaa alkaa lorisemaan keskelle kasvoja, oli kuitenkin mielestäni täysin verrattavissa hellyydenosoitukseen jossa toinen silittää kädellään hiuksiani. Olisi pitänyt rohkeasti avata suu ja antaa pissan huuhdella suutani, mutta uusi kokemus on aina minulle hiukan ujonpuoleinen.