Kirjoittaja Aihe: Kännykällä kirjautuminen  (Luettu 2300 kertaa)

kissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 874
  • start with my mind. touch me there first.
  • Galleria
Kännykällä kirjautuminen
« : 13.05.2018, 21:04 »
En tiedä, osaanko selostaa tätä oikeilla termeillä, mutta yritän  :D

Kun kirjaudun kännykällä baariin, kirjoitan käyttäjänimen ja salasanan ja painan kirjaudu. Sen jälkeen tulee uusi kirjautumissivu ja ilmoitus, että salasana on väärin. (Salasana on kirjoitettu oikein ensimmäisellä kerralla.) Kirjoitan salasanan uudelleen ja pääsen sisälle. Eihän tuo nyt mikään ihmeellinen juttu ole, mutta vähän kiinnostaa onko tuo vika vai ominaisuus?

Androidista on kyse.

mooky

  • Vieras
Vs: Kännykällä kirjautuminen
« Vastaus #1 : 14.05.2018, 09:00 »
Tuttu vika, mutta ei toistu joka kerta

En vieläkään ole varma onko vika androidissa vai kirjautumisessa, mutta olen myös huomannut, että jos käyttää ylärivin kirjautumista, niin se epäonnistuu useammin, kuin keskelle ruutua ilmaantuva sisäänkirjautumislaatikko

Paistettu Mörkö

  • Grandmaster of Uranus
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 706
  • Suursmurffi 2024 ja Baarin kirstunvartija
  • Galleria
Vs: Kännykällä kirjautuminen
« Vastaus #2 : 15.05.2018, 10:55 »
Moro,

Android laittaa joskus käyttäjätunnuksen perään välilyönnin jos käyttää autocorrectia/sanakirjaa. Tämä sotkee kirjautumisen.

Kokeilkaa tarkistaa ettei tunnuksen perään tule ylimääräistä välilyöntiä kun kirjaudutte 'yläpalkista' - toimiiko silloin paremmin?

Rgds, Mörkö

LehA

Vs: Kännykällä kirjautuminen
« Vastaus #3 : 15.05.2018, 14:35 »
Mulla on Chromessa auto sign-in päällä, ja silti tekee tuota toisinaan. Tuohon ei kai pitäisi minkään correctin päästä väliin, kun näppäimistökään ei tule esiin.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Kännykällä kirjautuminen
« Vastaus #4 : 24.05.2018, 13:10 »
Mulla on Chromessa auto sign-in päällä, ja silti tekee tuota toisinaan. Tuohon ei kai pitäisi minkään correctin päästä väliin, kun näppäimistökään ei tule esiin.

Itsellä chromessa tallennetut salasanat feilaavat välillä ja salasana ei täydennykään vaikka tunnus ilmestyy kenttään. Silloin kirjautuminen epäonnistuu. Muut selaimet eivät tätä ole tehneet, joten oletan tuon olevan selaimen jokin bugi.