Kirjoittaja Aihe: Uuden vuoden eka Beer Hunter's - miitti Porissa perjantaina 6.1.2017  (Luettu 6727 kertaa)

submissive

Terkkuja pakkasen keskeltä etelästä!!  :love: :love:

Terkkuja sinnekin  :love:

Pip

Kotiin päästiin sit vihdoin turvallisesti ja aamukahviinkin löytyi matkalta maitoa. Kiitoksia seurasta kaikille ja oli kiva saada kasvoja nikeille.  :)

IceCherry

  • Vieras
Ajattelin tulla, mutta olin herran kanssa, joten.. Seuraavalla kerralla sitten :)

submissive

Kotiin päästiin sit vihdoin turvallisesti ja aamukahviinkin löytyi matkalta maitoa. Kiitoksia seurasta kaikille ja oli kiva saada kasvoja nikeille.  :)

Hienoa, oikein mukava kuulla, että kotiin pääsitte ehjinä ja kahvimaidon löytyminen myös plussaa. Kiitos teille, kun pääsitte tulemaan, mukava oli nähdä uusia kasvoja :)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2232
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Oli harkinnassa osallistua eilen, mutta jäi tällä kertaa muiden menojen jalkoihin. Olis kiva, jos näitä pidettäisiin jatkossakin perjantaisin, saattaisin joku kerta päästä vierailemaan.

subire

Kotiin päästiin sit vihdoin turvallisesti ja aamukahviinkin löytyi matkalta maitoa. Kiitoksia seurasta kaikille ja oli kiva saada kasvoja nikeille.  :)

Hyvä että pääsitte turvallisesti kotiin.  :)

Minä ja mun sidottu miittikaveri liukasteltiin myös kotiin ehjänä.  ;D

Kiitos kaikille, oli hauskaa  ;D

submissive

Oli harkinnassa osallistua eilen, mutta jäi tällä kertaa muiden menojen jalkoihin. Olis kiva, jos näitä pidettäisiin jatkossakin perjantaisin, saattaisin joku kerta päästä vierailemaan.

Saa nyt nähdä, miten jatkossa.. ehkäpä se on perjantai, mutta onko joka viikko vai vaan joka toinen viikko.. Ei voi tietää. Mutta, mitä luultavammin joka toka, ettei liian usein pääse näkemään.
Mutta, tervetuloa vain :)

submissive

Ajattelin tulla, mutta olin herran kanssa, joten.. Seuraavalla kerralla sitten :)

Aina tulee uusia kertoja, tulet sitten kun pääset :)