Kirjoittaja Aihe: PoVi: Köysiworkshop ja saunailta lauantaina 1.4.2017 Vaasassa  (Luettu 8632 kertaa)

Kahlittu

  • Vieras
Dominantti tulee vetämään Vaasaan köysiworkshopin lauantaina 1.4.
Workshop on maksullinen ja maksaa PoVin jäsenille 10€/hlö ja muille 15€/hlö
Kurssi sopii niin vasta-alkajille kuin jo jonkin verran sitoineille. Kurssilla ei tehdä riiputussidontoja.
Omat köydet mukaan, mutta esim. minulla on lainata köysiä muutamalle halukkaalle.
Köysiworkshopin ilmoittautumiset yhdistyksen sähköpostiin vinot.skeva@gmail.com tai minulle täällä YV:llä 13.3 mennessä.

Workshopin jälkeen ilta jatkuu saunomisella ja bilettämisellä. PoVi on vuokrannut jälleen saunatilan Vaasan keskustasta. Saunailta sai hehkutusta jo tammikuussa, joten luvassa on samanlaista riemua. Omat pyyhkeet ja juomat mukaan. Yhdistys tarjoilee pikkupurtavaa. Workshoppiin osallistumalla saunailta ei maksa erikseen enää mitään. Pelkästä iltariennosta kiinnostuneet voivat osallistua saunailtaan 5€ korvausta vastaan. Saunan osoite ja ilmoittautumiset sähköpostilla vinot.skeva@gmail.com tai YV:llä minulle.

Paikkoja on rajoitetusti.

Shakesbear

  • Vieras
Jee! Ilmoittauduttu'd.

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 748
  • Galleria
 8)   >:D  ;D

Hallatar

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 969
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Molemmat molempiin.  :-*

Dominantti

Hieman nyt alko jänskättää kun tää on ollut jonkin aikaa suunnittelilla mutta nyt selvästi oikeasti tapahtumassa. ;D

Workshopin lopullinen sisältö hakee vielä muotoaan, varmasti osallistujien taso vaikuttaa tähän myös omalta osaltaan. Jos jollakin osallistujalla on jotain erityistoiveita mielessä voi toki heittää tässä baarissa yksäriä tai pistää viestiä dominantti ät gmail piste com, niin koitan ne huomioida tässä kun pistän sisällön lopullisesti pakettiin.  8)

NightNBlue

  • PoVi
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 181
  • Karvanaama ja kiimaperse
  • Galleria
BB ja NW tulevat sekä köysiworkshoppiin että saunailtaan.

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 748
  • Galleria
Mulla on semmonen kutina et paikat on äkkiä täynnä  :)

rabszolga

Vaihteeksi ei pääse tänne eikä miittiin...

Another-rope

Mulla on semmonen kutina et paikat on äkkiä täynnä  :)

Ja köydet kutittelee paikkoja :D

Tulen, uhmaan rappuja. Otan jonkin verran köyttä mukaan ;)

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Mun kalenteri näyttäs ehkä jopa siltä, että mä saattasin päästä sinne saunailtaan.  :o

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Mäkin koitan saunailtaan päästä. Workshoppi jäänee välistä (liian haastava sidottava oon, kun en juuri taivu kuin eteenpäin, ääreisverenkierto on mitä on ja sit vielä paniikkihäiriö siihen päälle. Hatun nosto Kahlitulle :love: kun mua laittelee pakettiin aina välillä).

Kahlittu

  • Vieras
Köysiworkshopin paikat varattu. Kiitos ja kumarrus kiinnostuksesta  :love:
Peruutuspaikat aina mahdollisia ja niistä kyllä huudellaan semmoisten ilmaantuessa.

Iltakekkereihin vielä muutama paikka vapaana.

Hallatar

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 969
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Köysiworkshopin paikat varattu. Kiitos ja kumarrus kiinnostuksesta  :love:
Peruutuspaikat aina mahdollisia ja niistä kyllä huudellaan semmoisten ilmaantuessa.

Iltakekkereihin vielä muutama paikka vapaana.

Woop woop!
 
:love:

Vaihteeksi ei pääse tänne eikä miittiin...

Oisko seuraava Seinäjoki-miitti sit sun kalenterin mukaan, jos vaikka vuorostasi huikkailisit, koska passaa.  :-[

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
"Aprillipilailu" ei mahdu mun kalentertiin, mutta kokousilta taitaa olla mahdollisuuksien rajoissa... josko löydän nopeammin sopivan parkkipaikan etten taas myöhästy. ::)

quizzer

"Aprillipilailu" ei mahdu mun kalentertiin, mutta kokousilta taitaa olla mahdollisuuksien rajoissa... josko löydän nopeammin sopivan parkkipaikan etten taas myöhästy. ::)

Mattimyöhäisten istumapaikoille laitetaan nastoja, yksi kappale per myöhästynyt minuutti. Siinä sitten joutuu istuskelemaan koko loppukokouksen-/miitin ajan.  C:-)