Kirjoittaja Aihe: PoVi: Köysiworkshop ja saunailta lauantaina 1.4.2017 Vaasassa  (Luettu 8633 kertaa)

Kahlittu

  • Vieras
Yhdelle parille vapautui peruutuspaikka.

Shakesbear

  • Vieras
Semmoista kyselen, että onko jonkun paikallisen luona mahdollisuus majoittua? Tässä mietin Ompun varaamista, mutta ajattelin ensin varmistella täältä mikäli joku on jo suunnitellut jatkoja tai jos jonkun luo muuten vain päästäisiin Riksan kanssa yöksi :)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Minä ajattelin raahata mukaan hyvänäpitovälineistöä. Bambua, floggeria ja sen sellaista. Jos jonkun naisen pylly kaipaa piiskaa, niin saa nykiä hihasta.  O:-) Miehiä en piiskaile. Oon rajoittunut sillä tavoin.

quizzer


Heh, aiheesta moottorisahaan tosiaan tuosta hyvänäpitovälineistöstä, niin tuossa juuri tuli mainos jostain "Hyvinvointitapahtumasta" ja tuli heti mieleen että miksi ei järjestetä "Pahoinvointitapahtumia".  ;D

Minä ajattelin raahata mukaan hyvänäpitovälineistöä. Bambua, floggeria ja sen sellaista. Jos jonkun naisen pylly kaipaa piiskaa, niin saa nykiä hihasta.  O:-) Miehiä en piiskaile. Oon rajoittunut sillä tavoin.

Kahlittu

  • Vieras
Workshoppiin vielä pari paikkaa auki.
Iltarientoihin tilaa vielä useammalle.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Nähhäämpä huomenna, tyypit! :)

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Minä ajattelin raahata mukaan hyvänäpitovälineistöä. Bambua, floggeria ja sen sellaista. Jos jonkun naisen pylly kaipaa piiskaa, niin saa nykiä hihasta.  O:-) Miehiä en piiskaile. Oon rajoittunut sillä tavoin.

Hyvä niin.

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 748
  • Galleria
Köysiä,  solmuja ja saunaa tänään! 

NightNBlue

  • PoVi
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 181
  • Karvanaama ja kiimaperse
  • Galleria
Nightwish40 kirjoittaa: köysikasa selvitetty ja BB:n illan vaatteet valkattu - nyt voi huokaista helpotuksesta :) Nähdään pian...

Runkkaritar

PANKAA KIKKAA SOIMAAN  :love:

Niin ja terkkuja kaikille  ;D

NightNBlue

  • PoVi
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 181
  • Karvanaama ja kiimaperse
  • Galleria
Nightwish40 kirjoittaa: Dominantille & avecille suurkiitos hyvin suunnitellusta ja toteutetusta köysiworkshopista. Koko poppoolle kiitos mukavasta seurasta. Illan ainoa miinus oli se että valomerkki tuli aiiiiivan liian aikaisin vasta kun jurot pohjalaiset alkoivat päästä vauhtiin...

Icebug85

  • Vieras
jurot pohjalaiset alkoivat päästä vauhtiin...

 Vauhtiin? Vetämään päätä täyteen?

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Kiitokset Dominantille workshopista, suosittelen lämpimästi osallistumaan jos joskus tulee toiste mahdollisuus päästä kyseisen köysitaiturin ohjaukseen taikka köysiin! Saatoin jopa itse saada pienen innostuksen sitomiseen! Kiitos myös Petpee sitomisesta, oikea herrasmies jonka köysikaveriksi voin lähteä toistekin. :) Päivä ja ilta meni taas toooodella nopeasti, kuten hyvässä seurassa tapaa, till nästa gång! :love:

Kahlittu

  • Vieras
Kiitos omasta ja yhdistyksen puolesta kaikille osallistujille. Köysikärpänen puri monta  :love:

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Tattista! Vaikka nyt ei päässyt kuin itse pieneksi hetkeksi piiskan alle ja pari neulaa ihoon, niin silti oli kyllä hauskaa. Plus, että sivistyin E900 aineen suhteen.  ;D Dominantin opetus kuulosti näin "kuunteluoppilaan" korviin erittäin hyvältä. Toivottavasti saadaan jatkoa!

Mutta siis, kiitos, oli kivaa!  :)