Baarin kannatusmaksut
Ehkä miehenä koen, että minä henkilönä en ole niin tärkeä, vaan hakusessa henkilö täyttämään tarpeita. Kaiken pitäisi imo pohjautua siihen, että tullaan toimeen. Sen havainnointi ottaa yleensä aikansa
Itseäni kyllä himpun häiritsee tuo ns kortit pöytään tyyli treffeillä joskus "etsitkö vakavaa parisuhdetta? Haluatko lapsia?" Tullut alta 5min keskustelun. Ehkä miehenä koen, että minä henkilönä en ole niin tärkeä, vaan hakusessa henkilö täyttämään tarpeita. Kaiken pitäisi imo pohjautua siihen, että tullaan toimeen. Sen havainnointi ottaa yleensä aikansa
Lainaus käyttäjältä: Underworld - 01.01.2017, 23:04Itseäni kyllä himpun häiritsee tuo ns kortit pöytään tyyli treffeillä joskus "etsitkö vakavaa parisuhdetta? Haluatko lapsia?" Tullut alta 5min keskustelun.Nainen joka kysyy mieheltä ekoilla treffeillä haluaako mies joskus lapsia ei ole etsimässä vain isää tuleville lapsilleen. Hän on etsimässä miestä, jonka kanssa voisi jakaa yhteisen haaveen perheestä ja yhdessä elää sitä yhteistä haavetta. Miestä, joka toivoo samantapaisia asioita elämässä. Eikä todella kelpuuta ketä tahansa täyttämään lasten tekemisen tarvetta vaan kyllä nimenomaan etsii persoonaa ka haluaa tutustua ihmiseen.
Itseäni kyllä himpun häiritsee tuo ns kortit pöytään tyyli treffeillä joskus "etsitkö vakavaa parisuhdetta? Haluatko lapsia?" Tullut alta 5min keskustelun.
Sitä en tosin ymmärrä miten asia liittyy subiuteen (tai dommeuteen?). Uskoakseni sekä sub että domme naisissa on varmaan suhteellisesti yhtä paljon lapsia haluavia ja niitä jotka eivät halua. Tosin subnaisia on enemmän, joten lukumääräisesti lapsia haluavia subnaisia on tietysti enemmän.
Oon huomannut että mun ikäiset (+30) lapsettomat naiset alkavat äitien seurassa selittämään miksi ei halua lapsia, vaikka kukaan ei ole kysynyt.