Baarin kannatusmaksut
Itteäni eniten kiihottaa sadistinen yksipuolinen rakkaus. Nöyryytys ja pelko ois vaan sivuseurauksia, ei suoranaisia tarkoituksia.Nän jo mielessäni sinut sielä suljetussa huoneessa orjana jolla on Tukholmasyndrooman oireet,liittyen omaan fantasiaani.Jonkinlaisena roolileikkinä voisi toteuttaa. Haluisin olla kahlittuna tyrmään jossa minut piiskattaisiin verille. Saisin huutaa tuskissani ja anoa armoa jota ei tulisi. Sitten mies raiskaisi minut rajusti takaata perseeseen, jonka jälkeen hän jättäisi minut kylmälle kivilattialle lojumaan. Aamulla heräisin siihen että hän riuhtoo minut polvilleni, tunkisi kalunsa kurkkuuni ja pakottaisi minut nielemään virtsansa. Sitten hän heittäisi minut selälleen lattialle, levittäisi jalkani ja panisi minua kovaa kivilattiaa vasten, hangaten piiskattua selkääni tuskallisesti jokaisella työnnöllä. Kaiken aikaa miehen kiintymys ja sadistinen kiihko minua kohtaan tulisi ilmi puheessa ja ajoittaisissa hyväilyissa mutta jäisi täysin yksipuoliseksi. Leikin jälkeen olisi mukavaa varmaan kuherrella lämpimässä poreammeessa.. jos en olisi vielä saanut orgasmia voisi kumppanini kylvyssä sormeilla loppusilauksen.
Mun mahtavin fantasia tällä hetkellä on, että mulla olisi dom, joka saisi käyttää mua miten haluaa. Ja hän voisi kutsua myös muita miehiä käyttämään mua, vaikka niin että olen kahlittuna ja silmät sidottuna. En siis näkisi kuka mua käyttää ja miehet puhuisivat keskenään minusta niin kuin jostain käyttöesineestä. Vertailisivat keskenään vaikka pilluni tiukkuutta ja tuntumaa. Saisivat panna mua suuhun, pilluun ja perseeseen niin paljon kuin haluavat. Lopuksi hieroisivat minulle orgasmin "väkisin".Toteuttamiskelpoinen fantasia olisi sitominen, tuhmat puheet ja pitkä kiusaaminen.
Mahtavin fantasia olisi tietysti löytää seuraa jonka kanssa ehkä toteuttaa niitä muita fantasioita.
Likka ja Isäntä -novellisarja on pitkältikin fantasiaa, jonka haluaisin elää todeksi, jos ei olis huollettavia ym.
Että mä löydän ihmisen joka kohtelee mua hyvin ja eletään happily ever after