Kirjoittaja Aihe: Nyt.fi mukaan FSoG elokuvaan lippuja on myyty jo lähes 20 000 lippua  (Luettu 5473 kertaa)

windmillsw

  • Vieras
Kohukirja Fifty Shades of Greyn elokuvaversio kiinnostaa Suomessakin. Maan suurimman elokuvayhtiön Finnkinon teattereiden näytöksiin on myyty ja varattu ennakoon noin 16 5000 lippua.

Finnkinon markkinointikoordinaattori Liisa Lehmusto arvelee, että koko maan myynti lähentelee jo 20 000 lippua.


http://nyt.fi/a1305926071424?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Onpa Suomessa paljon masokisteja. Ja viittaan tällä lähinnä odotettavissa olevaan elokuvan tasoon.

Neiti Heinänen

  • Vieras
Miksi pitää olla masokisti että voi käydä katsomassa tämän pätkän?
Minua kiinnostaa ihan yleisesti.

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Miksi pitää olla masokisti että voi käydä katsomassa tämän pätkän?
Minua kiinnostaa ihan yleisesti.

Luulen että kyseessä ei ole mikään merkkiteos josta tullaan puhumaan vielä vuosikymmeniä eteenpäin. En ole lukenut kirjoja, mutta jos monet kinkyt pitävät jo lähdeteosta skeidana kuinka suhteellisen tuntematon ohjaaja olisi saanut siitä aikaan tasokkaan elokuvan? Toivottavasti olen väärässä. Tai toivottavasti elokuva on niin kamalaa kuraa että se on jo loistava. Rakasta hyviä huonoja elokuvia, mutta joskus elokuva on vain yksinkertaisesti huono.

tiltu

Eihän elokuvan tarvi olla hyvä, jos se kertoo kiinnostavasta aiheesta, se pitää silti nähdä. Sitten voi arvostella, kun on nähnyt.

Monta elokuvaa on katsottu vaan sen takia, että niissä "esiintyy" oikean merkkinen auto:)

windmillsw

  • Vieras
Joo.
Minusta on mielenkiintoista katsoa miksi tämä on niin kohuttu niin kirjana kuin leffanakin.
En minäkään tätä lähde katsomaan fiiliksissä " että varmaan hyvä", mielumminkin ehkä juuri päinvastaisesta syystä.

Katsomalla sitä,  mikä oikein kuohuttaa julkisessa keskustelussa...
Mukava sitten ruokailun lomassa keskustella siitä mitä muut elokuvasta ajattelivat

windis

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Joo.
Minusta on mielenkiintoista katsoa miksi tämä on niin kohuttu niin kirjana kuin leffanakin.
En minäkään tätä lähde katsomaan fiiliksissä " että varmaan hyvä", mielumminkin ehkä juuri päinvastaisesta syystä.

Sama juttu. Itsekin katson paljon elokuvia vain sen takia että ne ovat olleet esillä mediassa. Neiti Heinänen missasi kommenttini pointin kun ei varmaan huomannut lausetta "Ja viittaan tällä lähinnä odotettavissa olevaan elokuvan tasoon." Kyseessä oli siis vitsi.

RAUTALANGASTA:

Onpa Suomessa paljon masokisteja. Ja viittaan tällä lähinnä odotettavissa olevaan elokuvan tasoon.

Lause tarkoittaa sitä että elokuva on niin huono että sen katsominen on kivulias ja epämiellyttävä kokemus. Koska masokistit nauttivat kivusta he saattavat mennä katsomaan elokuvaa odottaessaan kivuliasta kokemusta. Kyseessä on vitsi jonka monet varmasti ymmärsivät.

Eihän elokuvan tarvi olla hyvä, jos se kertoo kiinnostavasta aiheesta, se pitää silti nähdä. Sitten voi arvostella, kun on nähnyt.

Monta elokuvaa on katsottu vaan sen takia, että niissä "esiintyy" oikean merkkinen auto:)

Moni natsielokuva on juoneltaan ja näyttelijöiden lahjojen suhteen täyttä kuraa, mutta sopivaa runkkumateriaalia.

windmillsw

  • Vieras
LC minä ymmärssin kyllä pointtisi - ilman rautalankaakin, vaikka sekin on OK


MaisteriX

  • Vieras
Jussi-voittaja sai sentään 3059 katsojaa ja 750000 tukea. No...alle 250€ / lippu. Kannatan oopperaa  :)

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
LC minä ymmärssin kyllä pointtisi - ilman rautalankaakin, vaikka sekin on OK

Rautalanka oli tarkoitettu Neiti Heinäselle. Eli tämä: Neiti Heinänen missasi kommenttini pointin kun ei varmaan huomannut lausetta "Ja viittaan tällä lähinnä odotettavissa olevaan elokuvan tasoon." Kyseessä oli siis vitsi.

Sinulle oli kommentti "Sama juttu. Itsekin katson paljon elokuvia vain sen takia että ne ovat olleet esillä mediassa." Kolmas kommentti oli tiltulle. Oletin että jokainen kommentin kohde tunnistaa oman osuutensa tekstistä.

Kuten ei ole liian rumia naisia, ei ole myöskään liian huonoja elokuvia. On vain liian vähän viinaa. 8)

windmillsw

  • Vieras
joo

minä diggaan leffoista, leffafestaresta laidasta laitaan ja laffeteatteriden fiiliksistä
eli elokuvia tulee katsottua vuosittain paljonkin festareiden yhteydessä

tämä on vain yksi leffa joukossa muiden. katsotaan mitä siitä irtoaa vai onko vain ajan käyttöä/täyttöä